wronek89 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) MODEL: Nissan Micra K10 rok prod. 1992, pierwsza rejestracja 1993, w kraju od 12.2005 SILNIK: GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa, olej Valvoline VR1 10W60, nowy kompletny rozrząd. UKŁAD DOLOTOWY: seryjna puszka bez doprowadzonego zimnego powietrza, tzw. b. ciepły dolot. UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport, cały wydech by MdCars. UKŁAD NAPĘDOWY: seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax. UKŁAD HAMULCOWY: pompa, zaciski, klocki seria z Sunnego 1,6. ZAWIESZENIE: seria K10. ELEKTRONIKA: cała elektronika z Sunnego. CAR-AUDIO: brak. ŚRODEK: kompletne wybebeszenie, z tyłu zostało tylko koło zapasowe, wyleciała podsufitka oraz 'dywan', waga na razie nieznana. BODY-KIT: seria K10. MOC: nie mierzone. OSIĄGI: GTech ok 8,8s do 100km/h. Pokrótce historia autka. Szukając Micry zwracałem uwagę tylko na blachę, dlatego kupiłem egzemplarz garażowany, praktycznie bez rdzy, jedynym jego mankamentem jest wgniot na drzwiach, rdza na lewym kielichu oraz już zrobiony pas przedni. Pojechałem po niego do Międzychodu. Dawce znalazłem w Łodzi, Sunny sedan po dzwonie w prawy błotnik. Podobnież jeździł na o\Mobilu 0W40 i taki olej też był w bagażniku. Silnik grzechotał, kupiłem go ze świadomością, że rozrząd jest do roboty, reszta była bez zarzutu. Całość prac wykonywał Damian z MdCars, który bardzo lubi być pionierem w takich rzeczach (Almerka Mara z kompresorem, a wkrótce coś równie ciekawego). Podziękowania dla wszystkich, którzy pomagali w projekcie, był on moim marzeniem już od dłuższego czasu, duże brawa dla Damiana, który ostro musiał przecierać szlaki w tym temacie. Do zrobienia jest jeszcze mnóstwo. Opony, hamulce, zawieszenie, wygląd przodu i dużo dużo innych rzeczy, na pierwszy ogień jakiś sensowny dolot, przewody, świece itd. Dawca: Cała wiązka potrzebna do odpalenia auta to tylko tyle przewodów Goły silnik: Goła Micra Nowy rozrząd: Nowe półosie oraz stare: Sanki pod silnikiem: Wahacze oraz zwrotnice z K11 już na aucie: Przerobiona lewa łapa silnika: Silnik na aucie, zostały pierdółki: Sesja nad bajorkiem: Jeszcze raz szacun dla Damiana i polecam MdCars wszystkim pozdro 600 Edytowane 12 Września 2011 przez wronek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 coś ta kolumna amortyzatora niespecjalnie wygląda, ale auto zaiste zacne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Wygląda jakby miała wyjść z siebie i stanąć obok, ale ogólnie pomysł na swapa niezły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Nie ma tragedii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 (edytowane) Troche czasu minęło, sporo uprgradów doszło Jeszcze w tamtym roku aku poleciał do tyłu. Wymienione świeczki, przewody, kopułka, palec, założony stożek Fuijta. Na hamowni na zlocie NZ 2012 wypluło: Tak sie gibał na obniżonym MTS A na koniec sezonu 2012 zroobiłem sobie polereczkę Jak ktoś tu zagląda to dajcie znać to nadrobie tegoroczny sezon Edytowane 21 Czerwca 2013 przez wronek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 no pochwal się pochwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Tak, dawaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 dawaj bo fajna strzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Narobił smaku i... nic :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 wpiszcie na youtube Nissan micra k10 1.6 wronek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 a co to za frajda szperać po necie, każdy głupi umie tutaj wrzucaj co tam nowego się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Dokładnie, i żeby wszystkie informacje były specjalnie dla nas jak na tacy podane :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 A więc przed zlotem 2013 roboty miałem dużo, rozebrałem calutkie podwozie i w kwietniu zabrałem się za konserwancje Bak, wahacze, belka jeszcze przed piaskowaniem i malownaiem.Podłoga przed nałożeniem konserwancji Jak widać przewody wymagały natychmiastowej interwencji :cool: 1. wyczyszczona ruda2. na pozostałości korreador na bazie kwasu fosforowego3. 2 warstwy podkładu na rdze urekor śnieżki4. zgrzewy wypełnione gumą do spawów5. a na wszystko poszedł valvoline bodysafe6. w profile zamknięte valvoline tectyl ml Czas naglił, ale pogoda zaczęła się poprawiać więc postępy było widać. Założone przewody hamulcowe tył oraz paliwowe. Zamontowany bak, strasznie trudna sprawa w pojedynke :mrgreen:Zacząłem również składać zawiechę (wszystko piasek i proszek), na razie wstępnie wszystko skręcone na nowych śrubeczkach 10,9 Kilka fotek gotowego tyłu:Dołożyłem korektory na tyle od Corsy C, bo przy hamowaniu blokowało ciągle tył. Dzięki Pawel18PL Wleciały równiez przewody w oplocie od przewodystalowe.plDłuższe szpilki od razu wpadły również tak na 'zaś' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 ]MODEL: [/b]Nissan Micra K10 rok prod. 1992, pierwsza rejestracja 1993, w kraju od 12.2005[b]SILNIK:[/b] GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa 2.3, olej Motul 300V 15W50, nowy kompletny rozrząd.[b]UKŁAD DOLOTOWY:[/b] stożek Fujita z druciarskim doprowadzeniem zimnego powietrza.[b]UKŁAD WYDECHOWY:[/b] Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport.[b]UKŁAD NAPĘDOWY:[/b] seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax (niedokładnie z resztą :-?) .[b]UKŁAD HAMULCOWY:[/b] pompa, zaciski, klocki seria z Sunnego 1,6, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, z tyłu korektory hamowania z Corsy C.[b]ZAWIESZENIE:[/b] przód: gwint z Golfa 3 Bilstein/H&R, regulowana rozpórka, komplet poliuretanów, tył: stała rozpórka, komplet poliuretanów, sprężyny MTS-35 dodatkowqo obniżone i utwardzone przez kowala, amortyzatory Sachs gazowe.[b]ELEKTRONIKA:[/b] cała elektronika z Sunnego.[b]CAR-AUDIO:[/b] brak.[b]ŚRODEK:[/b] kompletne wybebeszenie, jedyne co zostało to koło zapasowe, boczki z przodu, kokpit i dwa fotele z K10 Super S, kierownica chińczyk prawie jak Momo - nieco mniejsza i dużo wygodniejsza od standardowej, akumulator w tylnym prawym rogu auta (nowa Centra 40Ah).[b]WAGA:[/b] ok. 760kg. (może być nieaktualna)[b]BODY-KIT:[/b] seria K10.[b]MOC:[/b] 110KM/154Nm (wykres poniżej).[b]OSIĄGI:[/b] GTech ok 7,55s do 100km/h. 16,4s fotokomórki (Zlot 2012), 16,01s fotokomórki Zlot 2013...[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/hamownia.jpg[/img]Dawca:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de1.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de2.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de3.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de4.jpg[/img]Cała wiązka potrzebna do odpalenia auta to tylko tyle przewodów [img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de5.jpg[/img]Goły silnik:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de6.jpg[/img]Goła Micra :D[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de7.jpg[/img]Nowy rozrząd:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de8.jpg[/img]Nowe półosie oraz stare:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de9.jpg[/img]Sanki pod silnikiem:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de10.jpg[/img]Wahacze oraz zwrotnice z K11 już na aucie:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de11.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de12.jpg[/img]Przerobiona lewa łapa silnika:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de13.jpg[/img]Silnik na aucie, zostały pierdółki:[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de14.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de15.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de16.jpg[/img]Sesja nad bajorkiem (wrzesień 2011):[img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de17.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de18.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de19.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de20.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de21.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de22.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de25.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de26.jpg[/img][img]http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de28.jpg[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) MODEL: Nissan Micra K10 rok prod. 1992, pierwsza rejestracja 1993, w kraju od 12.2005SILNIK: GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa 2.3, nowe przewody paliwowe, elastyczne w oplocie, olej Motul 300V 15W50, nowy kompletny rozrząd.UKŁAD DOLOTOWY: stożek Fujita z druciarskim doprowadzeniem zimnego powietrza.UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport.UKŁAD NAPĘDOWY: seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax (niedokładnie z resztą :-?) .UKŁAD HAMULCOWY: pompa, zaciski, klocki seria z Sunnego 1,6, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, z tyłu korektory hamowania z Corsy C.ZAWIESZENIE: przód: gwint z Golfa 3 Bilstein/H&R, regulowana rozpórka, komplet poliuretanów, tył: stała rozpórka, komplet poliuretanów, sprężyny MTS-35 dodatkowqo obniżone i utwardzone przez kowala, amortyzatory Sachs gazowe.ELEKTRONIKA: cała elektronika z Sunnego.CAR-AUDIO: brak.ŚRODEK: kompletne wybebeszenie, jedyne co zostało to koło zapasowe, boczki z przodu, kokpit i dwa fotele z K10 Super S, kierownica chińczyk prawie jak Momo - nieco mniejsza i dużo wygodniejsza od standardowej, akumulator w tylnym prawym rogu auta (nowa Centra 40Ah).WAGA: ok. 760kg. (może być nieaktualna)BODY-KIT: seria K10.MOC: 110KM/154Nm (wykres poniżej).OSIĄGI: GTech ok 7,55s do 100km/h. 16,4s fotokomórki (Zlot 2012), 16,01s fotokomórki Zlot 2013...Dawca:Cała wiązka potrzebna do odpalenia auta to tylko tyle przewodów Goły silnik:Goła Micra Nowy rozrząd:Nowe półosie oraz stare:Sanki pod silnikiem:Wahacze oraz zwrotnice z K11 już na aucie:Przerobiona lewa łapa silnika:Silnik na aucie, zostały pierdółki: ilu moderatorów muszę prosic o wstawienie poprzedniego posta zamiast pierwszego? Edytowane 28 Lipca 2013 przez wronek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.