Gość _chester_ Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Witajcie !!! Jest to nissan 200sx s14a w wersji Racing który jest w moim posiadaniu od blisko 5lat i jest już moim drugim Racingiem . Auto stroiłem dwa lata temu, jest to jedyny uliczny SX poruszający się po naszych drogach bezawaryjnie generując moc blisko 400KM na seryjnym silniku . SILNIK: Sr20det O 2 stopnie zimniejsze świece irydowe NGK Turbina GT2871r wydechowy AR86 + przewody w oplocie Rozwiercona przepustnica Filtra paliwa z Nissana 300zx z32 Inne kółko przepustnicy ELEKTRONIKA: Solenoid z 1.8T (n75) Przepływomierz 300zx z32 TT Ecumaster (głównie jako EBC) Nistune Type 4 UKŁAD DOLOTOWY: Duży Filtr stożkowy Simota Orurowanie 2.5 & 2.75” wraz z IC zamontowanym w zderzaku Bov Blitz UKŁAD WYDECHOWY: Rurowy kolektor wydechowy 3” na dwóch tłumikach przelotowych DP 3" UKŁAD PALIWOWY: Pompa paliwa Walbro 255h Wtryski Nismo 555ccm ZAWIESZENIE: Sprężyny Eibach pro -35mm Amortyzatory Bilstein B6 i Koni Sport Rozpórka przednich kielichów CUSCO Rozpórka tylnych kielichów TEIN Regulowane wahacze tylnego zawieszenia KOŁA: Aluminiowe felgi 8x18” Oz Ultraleggera Matt Graphite Silver Złote nakrętki D1 spec Na 1/4 Mili: Białe OZ Ultraleggera 9x17" z Oponami R888 255/40 Na tor: Czarne OZ Superturismo 8x18" i 9x18" z oponami Federal 245/40 OPONY: Przód- Toyo T1R 225/40 Tył- Pirelli P0 Rosso 255/35 UKŁAD HAMULCOWY: Przód- Komplet z nissana 350z/Skyline R34 GTR Brembo 4tłoczkowe aluminiowe zaciski z tarczą 324mm Tył-Seryjne zaciski 2 tłoczkowe z tarcza 260mm WNĘTRZE: -słupek ze wskaźnikami 60mm: +wskaźnik doładowania Greddy (czarny) +wskaźnik EGT Greddy (czarny) -Turbo timer HKS ZEWNĄTRZ: -przyciemnione klosze lamp oraz postojówek -oklejone lampy -białe kierunki przednie Apex -białe kierunki boczne Apex -logo Silvia na masce -Spoiler Kouki na klapie bagażnika -Przerobiony przedni zderzak AUDIO: Radio Pionier 2din ze sterowaniem w kierownicy Czas na 1.4 mili na oficjalnych zadowach 12.81s (problemy ze ślizgającym się sprzęgłem). Wg Racelogic czas to 12.5s. ZDJĘCIA: Dzień do pierwszym strojeniu auto odwiedziło hamownię z racji Dyno Day. Doładowanie 1.3 bara: 0.9 bara: Program był bardzo zachowawczy i krył pewne rezerwy mocy, dzięki czemu został poprawiony. Hamownia drogowa Ecumastera również wskazywała poprawę. Szacowana moc to 380KM i 500NM. Więcej o aucie przeczytać można było w magazynie GT, Japan Trends, na innych forach, zobaczyć w OPT bądź na stronie www.200sx.cba.pl Auto strojone było przez Chester Ecu-Tune.PL. Na koncie mam ponad 40 strojeń samych Nissanów 200sx oraz dodatkowo aut innych marek które bezawaryjnie poruszają się po naszych drogach generując prawidłową moc . Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 za***isty 200sx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmks Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 noo, piękny S14a dobrze widzę zaciski brembo z 350Z na przedniej osi ? mój kolega na moim byłym S14 właśnie takie wstawia, dużo z tym walki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _chester_ Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Troszkę byłem zabiegany i brakowało czasu na wszystko. Przedstawiam jednak kolejne auto które mnie odwiedziło i udało się je wyleczyć . Jako pierwsze auto przedstawię Nissana 200sx s14 Z-edition, którego właścicielem jest Jacek. Modyfikacje w aucie Jacka to typowy Stage 3 czyli: -Turbo Gt2871r -Wtryski 550 -Wydech 3" -Przepływomierz Z32 -FMIC Auto zostało wystrojone przez kogoś innego, jednak Jacek nie był zadowolony z tego jak jeździł Nissan. Specjaliści doradzali mu remont silnika itp. Jacek jednak postanowił mi zaufać i zdecydował się na montaż Nistune ze strojeniem. Auto w końcu zaczęło konkretnie podawać i cieszyć właściciela na tyle mocno że długo widniał banan na jego buzi . Tutaj prowizoryczne porównanie wykresów tego co było jak przyjechałem i jak wyjeżdżałem od Jacka: Przed: Po: Tutaj porównanie jak jeździło przed i po: Przy pierwszym podejściu udało się ugrać ~360KM i 450Nm Jacek był tak zadowolony, że postanowił iść za ciosem i ponownie wzmocnić Nissana. Zdecydował się na zakup wałków 264, większej przepustnicy, skrzyni biegów z Nissana 350z i zakucie silnika. Po strojeniu auta zawitaliśmy od razu na hamowni Dominika w Ecu-Performance, aby nakreśliła nam prawdziwe kreski i zweryfikowała nasze odczucia drogowe, które konkretnie wskazywały że jest moc . Auto do 7tyś obrotów na 6tym biegu napędzało się naprawdę szybko i bez najmniejszych problemów . Do tego EGT przy chłoście na biegach 1-6 dochodziło max do 870stopni. Niestety nie udało nam się określić ostatecznych parametrów gdyż na hamowni zaczęło się ślizgać sprzęgło i tylko to powstrzymało nas od uzyskania lepszych wyników. Chociaż szkoda, ponieważ na ulicy auto radziło sobie bez problemów. Nie było jednak wyjścia i zmuszeni byliśmy zmniejszyliśmy doładowanie do 1.2 bara (1.4 w peaku) Mimo tak niedużego doładowania udało się ugrać 411KM i 540Nm. Kilka zdjęć pacjenta: Filmik 0- ~300kmh: Hamownia: Znając właściciela auta niebawem będziemy walczyć dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 cudne auta.. szkoda, że tak trudno dostępne w sensownym stanie (mając inne wymagające hobby i małe dziecko nie mogę spędzać większości dnia w warsztacie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buhhu Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Brudny trochę na tych zdjęciach ! :devil: :devil: :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robi... Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 fura respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _chester_ Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Niestety jak zwykle brakuje czasu aby na forum pochwalić się wszystkim co fajne. W czarnym Nissanie Jacka pod maską w zeszłym seoznie zagościło nowe Turbo i kilka dodatkowych modyfikacji . Autko podaje bardzo przyjemnie Filmik podczas strojenia: Kilka dni temu czarnuch został wyprowadzony na wiosenny spacerek co zostało uwiecznione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.