Gość Naz Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Witam bardzo serdecznie i proszę o pomoc. Niedawno kupiłem primerę 1.8 benzyna, a wczoraj pojawił się problem. Auto jest na angielskich numerach, ale to chyba nie ma znaczenia przy silniku. Na tablicy włączyła się kontrolka silnika. Auto niby jechało normalnie, nie straciło mocy, ale w po kilku minutach zanotowałem coś jakby mini szarpanie autem, utratę mocy i jakby pierdziało. Kontrolka przechodzi ze światła ciągłego w mruganie. Przy około 3 tys obrotów wszystko się niby normuje, ale kontrolka dalej świeci, tak samo w przypadku wysprzęglenia biegu. Bardzo proszę o jakieś porady, przebywam w Belgii i niespecjalnie chcę płacić fortunę za mechanika u autoryzowanego dealera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Prosze na poczatek zczytac blad lub bledy. Zrobisz to sam w sposob opisany w tym linku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69683-interfejs-diagnostyczny-do-p11144/page__view__findpost__p__754078. najpierwpoczytaj taj ten link dokladnie a potem zrob tak jak jest tam opisane. . Potem pochwal sie na forum jakie bledy wyskoczyly. Moge podejrzewac przeplywke ale to wcale nie musi byc ona . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Szarpanie : - przepływomierz - problem z zapłonem (iskra) Miałem podobną sytuację i okazało się że nalała mi się jakimś cudem woda do 3 celi świecy i powodowało to świecenie/mruganie kontrolki i auto chodziło jak traktor lub jeździło w miare po nagrzaniu..... Po odparowaniu i wyczyszczeniu komory i wkładki z cewką auto skasowało samo bład po przejechaniu ok 20km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Naz Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Jeśli dobrze odczytałem 0100, 0300 i 0400. ściągnąłem kody błędów i nie ma tam kodu 0100 więc może to ja coś źle odczytałem. Wnioskuję z błędów, że w jednym cylindrze nie ma spalania. Odczytałem jeszcze raz i wskazało 0304 - czwarty cylinder nie ma spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pachoł Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 spróbuj zamienić cewki, czy błąd wyskoczy na innym cylindrze. Ale podstawa to wg mnie sprawdzić świece! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 ten 0100 to nie odczytales zle. Jest to przeplywomierz. P0400 -cos z zaworem EGR. Blad 0304 to juz wiesz . Poczytaj to. Wysylam Ci to tylko ze wzgledu na to ze jestes w Belgii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.