Thunder Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Możecie być pewni że gość już tu nie zaglądnie. Ja też bym się wcurvił jakby mi ktoś nie doradził jak trzeba .......... :laie_67: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmiod Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 1. Czy mozecie napisac czy w tych dwoch komentarzach poniżej chodzi o tę samą rzecz ( zawor SCV, regulator cisnienia)? 2. Czy to sie też tyczy silnika 2.2 Di? "ja mam almere tino 2,2dci 100kw mi też falował silnik jak był zimny ,a potem na wolnych obrotach wymieniłam regulator ciśnienia paliwa na pompie" benio36 nic nie kombinuj tylko zbieraj ok. tysiaka. Teraz masz falowanie obrotów a za jakiś czas będzie silnik wchodził w tryb awaryjny i wyskakiwał błąd P089. Przerabiałem temat. Przyczyną jest zawór SCV przy pompie wysokiego ciśnienia. Koszt zaworu ok 570zł można go wymienić samemu bądź u mechanika lecz trzeba się liczyć z usługą która się nazywa kalibracja pompy pod nowy zawór SCV. Robią to tylko w serwisie Nissana i niektórych innych autoryzowanych serwisach. Koszt tej usługi w serwisie Nissana 250 zł. Sama wymiana nic nie da, musi być wraz z kalibracja. pozdrawiamtu masz dokładnie ten zawór, nawet trochę tańszy już jest.http://allegro.pl/zawor-scv-mazda-6-mpv-nissan-opel-denso-i1858951521.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 To jest Twoja pompa VP44 Zawór SCV jest w pompach w DCi i wygląda całkowicie inaczej. Ale pewnie oddał Ci stary zawór, więc możesz porównać. Typowymi niedomaganiami w twojej pompie jest jej sterownik. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.