Gość Whitie Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Witam Większości z Was pytanie wyda się banalne ale muszę je zadać. Samochód wyłączony, zimny, poziom płynu w zbiorniczku idealnie w połowie skali. Przejeżdżam jakieś 15 km, staje, otwieram zbiorniczek a tam full. Może tak być, czy coś jest nie tak? Z góry dzięki Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Wszystko ok. Płyn od wspomagania jak i płyn chłodniczy i inne wraz z wzrostem temperatury się rozszerzają i to jest normalne zjawisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Tak jak kolega napisal ze wraz ze wzrostem temperatury plyn zwiekasza swoja objetosc . Prosze zobaczyc na zbiornik i tam masz zaznaczone 4 poziomy plynu wspomagania. Jest oznaczenie cold minimum i maximum. .Bedzie to poziom plynu wspomagania jesli jest zimny do 30 stopni) . Jest tez poziom Hot minimum i maximum . jest to poziom dla nagrzanego plynu wspomagania (50-80 stopni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Tak jak kolega napisal ze wraz ze wzrostem temperatury plyn zwiekasza swoja objetosc . Prosze zobaczyc na zbiornik i tam masz zaznaczone 4 poziomy plynu wspomagania. Jest oznaczenie cold minimum i maximum. .Bedzie to poziom plynu wspomagania jesli jest zimny do 30 stopni) . Jest tez poziom Hot minimum i maximum . jest to poziom dla nagrzanego plynu wspomagania (50-80 stopni ) Dzięki. Tych oznaczeń na zbiorniku nie widziałem ale zaraz polecę spojrzeć... Choć mam zbiornik nieprzezroczysty czarny taki a na korku owszem jest bagnet ale ma tylko takie dwa zalamania.... Idę popatrzeć. No dobra sprawdziłem raz jeszcze. Zbiornik mam z oznaczeniem ZF, czarny, i nie ma na min żadnych oznaczeń poziomów. Na bagnecie, który jest integralna częścią korka są dwa załamania, i jak sie przyjrzeć może się zgadzać z tym co piszesz.... No nic zoabzcymy jak troche pojeżdże w poniedziałek. No wiem, że sprawa banalna ale ja lubię mieć w aucie wszystko OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 mam u siebie taki sam zbiornik i mam zalany płyn na równo z białym sitkiem w środku (dotyka prawie górnej kreski na bagnecie) i jest ok. po nagrzaniu się nie wylewa, czyli tak jak powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 na równo z górną krawędzią tego białego sitka? Ja dziś po 8 godzinach stania otworzyłem zbiorniczek i poziom płynu nie sięgnął nawet do bagnetu. Dolałem do odpowiedniego poziomu a po 15 km było pod sam korek. Zaraz idę sprawdzić bo stygnie już ze 3 godziny. Oczywiście wspomaganie działa bez problemu, żadnych niepokojących dźwięków ani nic. Jutro zrobię fotki jak to wygląda przy zimnym a jak przy gorącym... Jeszcze zauważyłem, że na jednym z tych grubych węży od wspomagania (tym z dodatkowa osłonką) jest trochę szlamu przy jego końcu. Wiecie gdzie mi to zakują na nowo? Czy może wystarczy zacisnąć jakimiś opaskami? A może da się taki wąż kupić i wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ja wymieniałem przewody wspomadania bo mi pękł na dole pod chłodnicą ten aluminiowy. Koszt 300 za komplet używek bo pojedynczo nie sprzedawali, a zanim to zrobiłem próbowałem naprawiać sam ale i tak wywalało bo jest tam duże ciśnienie, chociaż jak jest to na gumowym to możesz spróbować taśmę samowulkanizującą, a może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.