zgorzelec Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam kupiłem terrano z 99r 2.7tdi samochód pali na dotyk, lecz niestety nie wchodzi na obroty. Gaz do końca i zero reakcji raz wkrecił się z trudem na 2500obr. Niemiec mówił że podpinał pod komp i że uszkodzona pompa. Mam pytanie czy miał ktoś takie objawy i jak je rozwiązał??? bo szukałem na forum i nie znalazłem. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Obstawiam przepływomierz odepnij go powinno być lepiej jeśli to on Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam. W zaleznosci od posiadanego zlacza diagnostycznego w aucie zrob atodiagnostyke . Jak to zrobic masz opisane w tym http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ linku. jesli nie bedzie bledow to moze byc cos z pompa wtryskowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ok dzięki za pomoc. Na dniach napisze co wyszło po diagnostyce. i czy odpięcie przepływomierza pomogło . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 diagnostyka, potem gdybanie, bo może być też potencjometr elektronicznego pedału przyspieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 na 90% przepływomierz. Odłącz go, odpal i dodaj gazu. Jak będzie się wkręcał na obroty to przynajmniej będziesz wiedział że to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jednak prz3epływomierz walniety. tzn przemyłem ten sam przepływomierz i założyłem. teraz wchodzi na obroty do konca. ale nie ma mocy. coś tam jedzie ale bardzo słabo. zauważyłem żępodczas dodawania gazu nie chodzi sterowanie turbiny. zdemontowałem ten zawór ale za duzo to on sie nie rusza i tu moje pytanie czy u was tez tak jest? A i gdy mu gazuje czasami puszcza na biało pozniej na brązowo rzadko na czarno. pod obciążeniem nie dymi (jazda pod stromą górę) Możę być walnięty przepływomierz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 A próbowałeś całkiem odłączyć przepływkę i się przejechać? Pewnie będzie Ci trochę kopcił na czarno ale krzywdy mu nie zrobisz, tylko się upewnisz że to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 sprawdziłem na samym początku i rzeczywiście wężyk był pęknięty. Jak u was ten zawór od turbiny pracuje mocno się wychyla? bo u mnie minimalnie. na postoju silnik wkreca sie do konca, a pod obciążeniem do 2,5tys. przepływkę wyciągałem kopcil ale bylo to samo. Nie mam pojęcia co to już może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 To ma sie dosc duzo wysuwac. Napewno jest zapieczone jesli sie minimalnie wysuwa. Nie wiem jak jest z dostepem do tego preta w terrano ale ja u siebie w primerze uruchomilem to psikajac WD40 . Robilem tak przez 3 dni psikajac wd40 po skonczonej jezdzie i puscilo. Ale moze byc tak ze bedziesz musial sciagnac turbo zeby wyczyscic Jesli to jest tubina o stalej geometrii skrzydel to pewnie bedzie sie wlaczac tak jak u mnie powiedzmy od 2200-2500 obr/min. w czasie jazdy. Dlatego pod obciazeniem dobrze sie wkreca do 2500 a potem zamiast turbina sie zalaczac to nie chodzi i kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 A tak mniej więcej jak bardzo powinien się wysuwać trzpień tego zaworu od turba? Dzisiaj sprawdziłem jak to wygląda u mnie i zauważyłem problem. Okazało się że w ogóle się nie rusza po dodaniu gazu, a jak wymieniłem wężyk, bo był lekko sparciały i zapsikałem wszystko wd40, po jakimś czasie zsczął się ruszać o jakieś 2-3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 A dobrze chodzi ci silnik??? dobrze przyśpiesza? bo u mnie w ogóle się nie rusza. wyciągałem ten siłownik i podpinałem pompke to przy 1,5 atmosfery wysuwa się do konca. Ale podczas pracy silnika praktycznie nie widzę żeby się ruszało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 U mnie wszystko niby jest dobrze. Nie kopci i chodzi równo tylko że przyspiesza jak silnik bez turbiny, czyli do 3000 maks i nie czuć ani trochę tzw. "strzału z turbo". W sumie to było tak od początku jak go kupiłem czyli od ponad roku i myślałem, że po prostu nie grzeszy osiągami, a turbo jest tylko dla poprawienia momentu obrotowego, ale teraz rzuciwszy okiem na pracę zaworu po dodaniu gazu stwierdziłem brak reakcji, więc mnie to zaniepokoiło. Zobaczymy czy wd40 jeszcze coś pomoże bo kilka minimetrów po zapsikaniu zaczął się przesuwać, więc może okaże się, jak zacznie działać, że mam rakietę i zamiast w terenie będę się ścigał na ćwierć mili w każdym bądź razie nie obraziłbym się gdyby przybyło kilka koników. Jeżeli komuś chciałoby się sprawdzić jak bardzo wysuwa się trzpień zaworu w waszych autach byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 A jak bardzo ci się wysuwa to cięgło ? mi cięgło po wyjeciu chodzi dobrze tzn wysuwa sie z 5mm. Ale na samochodzie już wogole nie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Teraz jak zaczęło działać wd40 wysuwa się, tak jak pisałem, ok 2-3mm i chyba nawet zaczynam trochę czuć przypływ mocy powyżej 2200, ale może po prostu zadziałał efekt placebo wcześniej nie ruszało się w ogóle. Od wczoraj psikałem to już trzy razy i jak wrócę do domu to sprawdzę czy jest lepiej. Chcę jeszcze zamiast tych ściskanych opasek założyć skręcane na wężyk i przy okazji sprawdzę ciśnienie jakie wchodzi do zaworu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 o gdybyś mógł sprawdzić to ciśnienie byłbym bardzo wdzięczny, bo możę mam jeszcze gdzieś nieszczelność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ok dzięki za cenna informacje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Właśnie wróciłem z garażu. Po dokonaniu pomiaru profesjonalnym narzędziem jakim jest manometr do kół wyszło że na wyjściu z turbiny, a tym samym na wejściu do zaworu, mam ciśnienie ok 0,7 barów, czyli trochę poniżej katalogowych wartości. Niestety zapewne czas zrobił swoje i już nie dmucha jak nówka, choć i tak najważniejsze to to, że nie przepuszcza oleju. W każdym bądź razie, przed złożeniem wszystkiego do kupy, dla pewności na oryginalny wężyk nałożyłem rękaw termokurczliwy i zmieniłem opaski ze ściskanych na skręcane. Po złożeniu jeszcze raz psiknąłem wd40 odpaliłem i wydaje mi się, że znów się minimalnie polepszyło. teraz trzpień zaworu wysuwa się ok 3mm. Zawsze to coś ale i tak jeszcze przez parę dni będę dalej na to psikał i zobaczymy. Skoro się w ogóle zaczęło ruszać to może jeszcze się polepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Już się uporałem z moim terrano. problemem okazał się przepływomierz. ale za nim do tego doszedłem trochę czasu minęło przejrzałem cały samochód począwszy od wymiany wszystkich filtrów, poprzez turbinę, intrecoller, wtryski a na pompie skończywszy. Już miałem wyciągać pompę jak mi radziło 2z3 mechaników. Podpinałem komputer wychodziło że pompa nie daje odpowiedniej ilosci paliwa. Nie wykrywało błędów przepływomierza. poprzedni właściciel też twierdził że pompa bo tak ustalił serwis. Teraz samochód chodzi jak rakieta. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Edytowane 2 Listopada 2011 przez zgorzelec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.