abp Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Jak można skasować usterkę bez wizyty w serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) Jak można skasować usterkę bez wizyty w serwisie ...najpewniej bedzie u zwykłego mechanika Kurcze - piszcie po ludzku , bo nawet jak bedzie miał ktos ochotę pomoc , to nie wiadomo czasem o co konkretnie chodzi Edytowane 13 Października 2011 przez mucka38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Sądzę ze zapaliła sie lampka sygnalizacji usterki silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abp Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 chodzi o skasowanie usterki silnika i filtra DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lutalek Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 również poproszę o pomoc - 2.0 dci 2008 r 68 tys km co pare tygodni zapalała mi sie kontrolka wypalania dpf'a, zwykle po ok 10 min gasła, ostanim razem świeciła sie dwa dni aż zgasła aż do teraz od trzech dni znów się świeci, dodatkowo od wczoraj razem z kontrolką silnika silnik pracuje normalnie, nie stracił mocy, nie przełączył się w tryb serwisowy ale...... jak długo to potrwa, co dalej? konieczna wizyta w serwisie czy jest jakaś na to jakaś inna "forumowa" metoda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lutalek Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 tyle o wypalaniu dpf'a to ja wiem mój problem polega na tym że od 3 dni on nie gaśnie, a od 2 świeci się dodatkowo kontrolka silnika codziennie wykonuje tę samą trasę 25 km do pracy i 25 drogi powrotnej (10 km po mieście i 15 autostradą) jak dotąd te 15 km autostrady wystarczyło aby wypalci filtr, od 3 dni jednak to za mało trzeci dzień jade do pracy na 4-ce utrzymując 3,5 tys obrotów i nic tak, temat dpf'fa był wałkowany wielokrotnie, ale nie znalazłem nigdzie podobnego przypadku, aby przez tyle dni jazdy autostradowej próby wypalania się nie powiodły dodatkowo ta kontrolka silnika, myśle że jej zapalenie akurat w tym konkretnym dniu jest powiązane z dpf'em dlatego mój post z prośbą o poradę zanim umówię się na wizyte w ASO aby zostawic tam całą miesięczną wypłatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachz Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 wywal dpf-a w jakimś dobrym warsztacie, bo okaże się że to ty będziesz uzależniony od auta a nie auto od ciebie, przecież to nie piesek, którego trzeba wyprowadzić bo mu się chce siusiu. auto ma służyć człowiekowi a nie człowiek autu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lutalek Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 wieczorem zrobiłem sobie przejażdżkę , 25 km na dwójce i trójce i nic auto już po gwarancji, naprawdę zostaje tylko ASO? kurde, komfort jazdy jest za***isty, wysoka pozycja za kierownicą ułatwiająca wsiadanie do auta super, 150 kucyków naprawdę daje rade a moment obrotowy wciska w fotel niezależnie od biegu, ale już mnie szlag trafia, to nie może tak byc żebym nie mógł ekonomicznie prowadzic auta i był niewolnikiem głupkowatych procedur wypalania dpf'a nie ma innej metody, jakiegoś "myku"? w cytrynach pomimo dużo bardziej zaawansowanej elektroniki, wiele błędów można wykasowac kombinacją klawiszy z deski rozdzielczej i kluczyka w odpowiedniej pozycji w stacyjce, czasami wystarczyło odpięcie akumulatora na kilka minut kaszak jest na to nieczuły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lutalek Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 problem rozwiązany, niestety przez ASO - komputerowe wypalanie dpf + 7 l oleju (procedura zanieczyszcza olej) + filtr koszt 1.000 plnów i to po posiadanych zniżkach gwarancja że jutro się problem nie powtórzy - brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punharq Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Podłączam sie do tematu wszystkie objawy wystąpiły umnie jak u kolegi robie dziennie ok 100km teraz,wypalanie dało dużo odmuliło auto ale kontrolka silnika po zabiegu nie zgasla olej filtr wymienioy po zabiegu,i nie podnosi sie stan natomiast pozostaje zapisany błąd p1435. Podłączam sie do tematu wszystkie objawy wystąpiły umnie jak u kolegi robie dziennie ok 100km teraz,wypalanie dało dużo odmuliło auto ale kontrolka silnika po zabiegu nie zgasla olej filtr wymienioy po zabiegu,i nie podnosi sie stan natomiast pozostaje zapisany błąd p1435. co dalej,?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylweq Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Większość problemów z DPF to kwestia oleju, musi byc c3 lub c4 i faktycznie spełniać te normy, u mnie raz zamiast oleju Nissan wali elf o tych samych parametrach, 3 razy musiałem wypłaca w trasie dpf, przy następnym przeglądzie wrócił olej brandowany jako Nissan 5 w 30 c4, choć c3 jest bardziej przyjazny silnikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 niestety - dobrze by było gdyby był to problem oleju oczywiście konieczne jest to by był z normą ACEA C, nawet w przypadku benzyny to problem użytkowania diesla z DPF w miastach, na krótkich odcinkach, problem stylu jazdy w Niemczech niższe podatki, ulgi, wjazd do stref bliżej centrum, autostrady a u nas żadnych korzyści z DPFA nie ma, a czasem wręcz brakuje warunków do jego optymalnego wypalenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Odświeżę temat kasowania błędu/kontrolki silnika. Serwis orzekł błąd czujnika tlenu (sądy lambda?), skasował błąd i powiedział że może to tez być wina paliwa. Błąd oczywiście wrócił prawie od razu i teraz nie wiem czy to paliwo czy czujnik. Gdyby była możliwość skasowania błędu po wlaniu nowego paliwa to było się wyjaśniło. Co gorsza serwis, każdorazowo przed zamówieniem części musi potwierdzić czy to na pewno to uszkodzenie. Dla mnie oznacza to dwukrotne jechanie 50 km do Warszawy i z powrotem. Dwa dni w plecy. Może ktoś ustalił jakiś domowy sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.