szary kotek61 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Witam wszystkich Klubowiczów Jestem szczęśliwym posiadaczem X-trial 2.2 136KM. Kupiłem autko tydzień temu. Potrzebuję pomocy w sprawie wskazań wskaźnika czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Autko uruchamia się bez problemów. Nie zaobserwowałem żadnych niedomagań. Prędkość obrotowa silnika, nadmuch gorącego powietrza - OK. Jedynie tylko temperatura nagrzanego silnika osiąga na wskaźniku około 50 stopni C. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Proszę o pomoc. szary kotek61 Witam Ponawiam prośbę o pomoc w kwestii czujnika szary kotek 61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netoperek Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Witam A jak określiłeś, że to 50 stopni? Mam co prawda benzynę, ale wskaźnik temperatury nie posiada skali tylko czerwone pole przegrzania. Podejrzewam, że w twoim aucie wskazówka zatrzymuje się w połowie skali, podobnie jak u mnie. Spójrz na obrazek z instrukcji - nie ma tam mowy o wyskalowaniu wskażnika w stopniach: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary kotek61 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam A jak określiłeś, że to 50 stopni? Mam co prawda benzynę, ale wskaźnik temperatury nie posiada skali tylko czerwone pole przegrzania. Podejrzewam, że w twoim aucie wskazówka zatrzymuje się w połowie skali, podobnie jak u mnie. Spójrz na obrazek z instrukcji - nie ma tam mowy o wyskalowaniu wskażnika w stopniach: Witam Masz rację. Wartość 50 stopni podałem tylko dlatego, że strzałka wskaźnika jest w połowie skali. Dzisiaj dokonam pomiarów temperatury miernikiem na wyjściu z bloku silnika. szary kotek61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam Masz rację. Wartość 50 stopni podałem tylko dlatego, że strzałka wskaźnika jest w połowie skali. Dzisiaj dokonam pomiarów temperatury miernikiem na wyjściu z bloku silnika. szary kotek61 Jak jest w połowie skali to jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary kotek61 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam Dzięki. Dla pewności zmierzyłem dzisiaj temperaturę cieczy na wejściu do chłodnicy 91-92st C, na wyjściu 63. Pozdrawiam szary kotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 a u mnie jest tak przed połową, tzn. że ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netoperek Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Spójrz na obrazek w jednym z poprzednich wpisów w tym wątku - jest tam zaznaczony obszar, w którym powinna znajdować się wskazówka. Generalnie nie ma żadnej skali, więc trudno powiedzieć, ile stopni ma płyn, jeżeli wskazówka jest "przed połową". Jeżeli jesteś bardzo ciekaw, to możesz np. podpiąć samochód do komputera, albo po prostu użyć termometru. Tylko nie otwieraj w tym celu wlewu rozgrzanej chłodnicy albo zbiorniczka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 ok dzięki ))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 możecie podpowiedzieć co jest przyczyną "falowania" wskazówki na zegarze tzn.odchyla się od poziomu o ok.-+7st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.