Gość TERRANO-II-2000 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 witam wszystkich kupiłem tydzień temu ślicznego nissana terrano 2000 rok, skrzynia automat wczoraj pojechał na jazdę próbną w lekki teren zatrzymałem się przed małym wzniesieniem skrzynia była w pozycji "D" dodając gazu auto zaczęło się dławić obroty nie wzrastały, po przełączeniu na 4L nissan bez problemu wjechał na wzniesienie.sprawdziłem go jeszcze raz dojechałem do krawężnika na "D" chcąc na niego wjechać spotkałem się z tym samym problemem auto po prostu się dławi nie ma siły. proszę o pomoc co mogło się zepsuć. nikt nie spotkał się z takim problemem ? na wprost jedzie bez problemu rusza z miejsca tez ale jak ma trochę ciężej to nie daje rady, wtedy przełączam na 4L i idzie, co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 spróbuj odpiąć przepływomierz i się przejedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 sprawdź czy nie masz włączonego zimowego trybu skrzyni,który ułatwia ruszanie ze śliskiego w zimie, przełącznik pod kierownicą z prawej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TERRANO-II-2000 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 przełącznik jest ok nie jest w trybie zimowym po prostu z miejsca się muli ale jak już ruszy to pięknie jedzie ale po prostu śmiech że stojąc przed krawężnikiem nie mogę na niego wjechać daję gaz obroty nie wzrastają i auto stoi i się dławi a z tyłu dym niespalonego paliwa, co to może być ? Witam ponownie nikt nie spotkał się z czymś takim ? nie chcę narazie jeździć po mechanikach bo oni tylko kasę biorą Pozdrawiam wszystkich i czekam na info może ktoś coś wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Jak dla mnie wygląda to na problem ze skrzynia ale nie znam się niestety na automatach w terrano. Pewnie i tak bedziesz musial gdzies pojechać i znowu znam dobrego goscia ale w Wawie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 (edytowane) Może być krańcówka, na pedale hamulca, są dwie... Pewnie rusza z trzeciego biegu ... Diagnostyka prawdę powie, można wymigać kody błędów z kompa (check engine) i skrzyni (atf). PS. Odpiąć wiązkę skrzyni, pod samochodem, jeśli bez zmian to wiadomo gdzie szukać. Edytowane 26 Października 2011 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TERRANO-II-2000 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 witam ponownie to znaczy jak odepnę wiązkę ze skrzyni to skrzynia będzie dalej działać ? a jak będzie już normalnie ruszał to szukać przyczyny w pedale hamulca ? a jeżeli chodzi o biegi to policzyłem wczoraj ruszając z miejsca to są cztery zmienia do czwartego także nie sądzę żeby ruszał z trzeciego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 witam ponownie to znaczy jak odepnę wiązkę ze skrzyni to skrzynia będzie dalej działać ? a jak będzie już normalnie ruszał to szukać przyczyny w pedale hamulca ? a jeżeli chodzi o biegi to policzyłem wczoraj ruszając z miejsca to są cztery zmienia do czwartego także nie sądzę żeby ruszał z trzeciego. Rozepnij i przetestuj... będzie się przemieszczał do przodu i do tyłu, zobaczymy ca będzie. Generalnie skrzynia sterowana linką, daj znać jak działa. Diagnostyka co pokazała? Może być konwerter, może być rezystor PWM-a, tarczki się skończyły, olej nie ten, kabel - wszystko może być... wróżenie z fusów Silnik kręci, wchodzi na obroty, a nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TERRANO-II-2000 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam ponownie diagnostyka nic nie wykazała silnik nie kręci i nie jedzie dławi się, ale jak już ruszy to opony świszczą idzie pięknie a z miejsca nawet pod krawężnik nie podjedzie chyba że z rozpędu to tak. Myślałem że olej jest zły ale olej w skrzyni jak nowy, myślę jeszcze o wolnych obrotach może są za niskie i dlatego się muli na zwykłej skrzyni by tego nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam ponownie diagnostyka nic nie wykazała silnik nie kręci i nie jedzie dławi się, ale jak już ruszy to opony świszczą idzie pięknie a z miejsca nawet pod krawężnik nie podjedzie chyba że z rozpędu to tak. Myślałem że olej jest zły ale olej w skrzyni jak nowy, myślę jeszcze o wolnych obrotach może są za niskie i dlatego się muli na zwykłej skrzyni by tego nie było. Diagnostyka, pod ile się wtyczek podłączono, jedno OBD samochód, drugie OBD skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dkanke Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Witam serdecznie. Temat widzę stary ale jak dla mnie aktualny. Od Kilku miesięcy posiadam również Terrano 2 2.7 automat krótki 2000r. W moim przypadku silnik się wkręca ale nie przenosi mocy na koła, wyje i w końcu ruszy ale tylko na płaskiej powierzchni. Nie zawsze to występuje. Pewnego razu po takich objawach postanowiłem sprawdzić na bagnecie stan oleju i tu niespodzianka olej wystrzelił jak fontanna. Skrzynia biegów zapowietrzona. Terrano (mój) ma łącznie 4 odpowietrzenia. Cały czas walczę, nawet zakupiłem przełącznik trybu pracy skrzyni (ten pod zegarami) ale jeszcze nie zamontowalem- zostawiam jako ostateczność. Po poprawieniu odpowietrzenia wszystko śmigało, jednak problem znów powrócił. Aktualnie będą poprawki odpowietrzenia skrzyni na grubsze przewody. Mam nadzieję że to będzie przyczyną. Kolego jak zakończył się Twój problem?? P.s. wymieniłem wszystkie oleje i filtry na dedykowane. Niestety to nie odpowietrzenie. Dziś zauważyłem iż jeżdżąc z napiętymi napędami problem pojawił się po ok 30 minutach. Sprawdzalem poziom oleju bagnetem i tym razem nie wytwarzało się ciśnienie czyli to nie odpowietrzenie. Edytowane 26 Grudnia 2020 przez Dkanke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.