Gość krzys2 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 w necie znalazlem takie zdanie: "tak chodzi o ten zaworek co upuszcza nadmiar powietrza po puszczniu pedalu gazu" chyba wypowiedziane przez Coobcia. Czy moze tez zaworek powoduje, ze nadmiar powietrza na luzie przygasa silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Ja nie wiem, po to jest ten cały uklad sterowania z silnikiem krokowym, i przeplywką żeby żaden zaworek auta nie gasil... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość USURI Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Taa z opisu wynika, że któryś z mierników podaje fałszywy sygnał. Zastanawiał bym się nad sondami. To one dają sygnały o ciepłocie gazów spalinowych. Jeśli ten problem się nie przytrafia na ciepłym silniku to może to jest to. W normalnym (gaźnikowym) silniku to byłby objaw lewego powietrza a tu...jakiś krasnal siedzi w kompie . Podpinali Ci kompa na djagnostykę? Tylko na zimnym silniku i przy takim starcie. Coś musi sypać błędami. Przy takim stopniu elektronizacji wtrysku cały wic może być w braku jakiejś masy. Powodzenia i nie zmieniaj marki, Nissmo to dobre auta tylko serwis mają podły. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Kompy mialem podlaczane kilkanascie razy i nic tam nie wychodzilo. Raz mialem nawet ustawione obroty jalowe na + 150 ob/min i wtedy silnik przy wchodzeniu na luz zwalnial tylko do tych 150 i nie gasl - ale to nie jest wyjscie. Obecnie kilka razy zgals tez na cieplym silniku. - LUZ+ZAKRET lub WYSOKIE OBROTY np 4000 potem LUZ. poza tym: spalanie w normie, cicha praca silnika, przyspieszenie bardzo dobre, nic nie szarpie, nie piszczy TYLKO to o czym pisze. Czyscilem ostatnio chyba wszystkie kostki, jedna za filtrem powietrza byla cala zasmarowana jakims badziewiem - usunalem to nie wiem czy dobrze - w sumie co do gasniecia to nic to nie dalo. Teraz jezdze tak, ze hamuje silnikiem do okolic 900 obr/min i potem na LUZ - tak jeszcze nigdy nie zgasl. DZIWNE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Mam pytanie. Jaką wartość powinien mieć prąd na wyjściu z przepływomierza? Czy ma zakres 4 - 20mA? W wolnej chwili sprobuje zmierzyc u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Teraz to juz nic nie wiem: jak przez dwa tygodnie jezdzilem na paliwie z Auchana to wszytko lacznie z przygasaniem bylo prawie OK (raz zgasl a tak spada tylko do ok 400obr/min) ale teraz od tygdnia jezdze na paliwie ze Shella i jest o wiele gorzej (gasnie jak dawniej prawie raz dziennie, niekiedy dwa nawet na cieplym silniku i w zakrecie). Poza tym osiagi, cichosc silnika, dynamika porownywalne. Nie mam obecnie koncepcji. Chyba zabiore sie jeszcze za czyszczenie tego przeplywomierza lub chociaz zobacze czy jest zanieczyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyru Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 sie ma, jestem nowy i mam dwutygodniową Almę 2.2 DI i czytając jakie ona robie osiągi, i jak się fajnie nią wyprzedza to cós mi tu nie gra- moja to straszny muł, w ogole się nie zbiera, czy to wina przeplywomierza :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.