Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

objawy nieprawidlowej pracy miernika przeplywu powietrza


Gość krzys2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w necie znalazlem takie zdanie:

"tak chodzi o ten zaworek co upuszcza nadmiar powietrza po puszczniu pedalu gazu" chyba wypowiedziane przez Coobcia.

 

Czy moze tez zaworek powoduje, ze nadmiar powietrza na luzie przygasa silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa z opisu wynika, że któryś z mierników podaje fałszywy sygnał. Zastanawiał bym się nad sondami. To one dają sygnały o ciepłocie gazów spalinowych. Jeśli ten problem się nie przytrafia na ciepłym silniku to może to jest to. W normalnym (gaźnikowym) silniku to byłby objaw lewego powietrza a tu...jakiś krasnal siedzi w kompie :lol: . Podpinali Ci kompa na djagnostykę? Tylko na zimnym silniku i przy takim starcie. Coś musi sypać błędami. Przy takim stopniu elektronizacji wtrysku cały wic może być w braku jakiejś masy. Powodzenia i nie zmieniaj marki, Nissmo to dobre auta tylko serwis mają podły. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompy mialem podlaczane kilkanascie razy i nic tam nie wychodzilo.

Raz mialem nawet ustawione obroty jalowe na + 150 ob/min i wtedy silnik przy wchodzeniu na luz zwalnial tylko do tych 150 i nie gasl - ale to nie jest wyjscie.

 

Obecnie kilka razy zgals tez na cieplym silniku. - LUZ+ZAKRET lub WYSOKIE OBROTY np 4000 potem LUZ.

 

poza tym: spalanie w normie, cicha praca silnika, przyspieszenie bardzo dobre, nic nie szarpie, nie piszczy TYLKO to o czym pisze.

 

Czyscilem ostatnio chyba wszystkie kostki, jedna za filtrem powietrza byla cala zasmarowana jakims badziewiem - usunalem to nie wiem czy dobrze - w sumie co do gasniecia to nic to nie dalo.

Teraz jezdze tak, ze hamuje silnikiem do okolic 900 obr/min i potem na LUZ - tak jeszcze nigdy nie zgasl.

DZIWNE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Teraz to juz nic nie wiem: jak przez dwa tygodnie jezdzilem na paliwie z Auchana to wszytko lacznie z przygasaniem bylo prawie OK (raz zgasl a tak spada tylko do ok 400obr/min) ale teraz od tygdnia jezdze na paliwie ze Shella i jest o wiele gorzej (gasnie jak dawniej prawie raz dziennie, niekiedy dwa nawet na cieplym silniku i w zakrecie).

 

Poza tym osiagi, cichosc silnika, dynamika porownywalne.

Nie mam obecnie koncepcji.

Chyba zabiore sie jeszcze za czyszczenie tego przeplywomierza lub chociaz zobacze czy jest zanieczyszczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...