Gość JjS Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Po niespełna 5 kkm zablokowała się skrzynia biegów - coś się pozajączkowało w mechanizmie zmiany biegów i nie można włączyć żadnego biegu. W ASO powiedzieli, że muszą wyjąć skrzynię, bo coś chrzęści w ustrojstwie do wybierania biegów i "może być coś grubszego". Wcześniej żona narzekała, że czasem biegi wchodzą ciężko, ale że usterka pojawiała się sporadycznie, trudno było to reklamować. Myślałem, że dociągniemy do przeglądu... Dziś zgodnie z obrazkiem z mojego avatara, przyczepiłem QQ do Hila i zaciągnąłem do ASO. Może niepotrzebnie kusiłem los wstawiając taki obrazek w profilu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 O kurcze - ale się porobiło - żeby aż tak ? aby nie można żadnego biegu włączyć, raczej rzadko spotykana przypadłość. Powiedz co to było jak będzie już naprawione . Aż się włos zjerzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JjS Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 W serwisie gość wbił na siłę i wjechał na halę, ale małżonka delikatna i zakochana w Kaju, więc się nie odważyła na rozwiązania siłowe. Konsylium na dniach, dam znać co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 W serwisie gość wbił na siłę i wjechał na halę, ale małżonka delikatna i zakochana w Kaju, więc się nie odważyła na rozwiązania siłowe. Konsylium na dniach, dam znać co i jak... A czy przy zgaszonym silniku biegi wchodzą? Jesli tak to będzie docisk sprzęgła albo cos z samym sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JjS Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Też o tym pomyślałem, ale nie wchodzą... Choć sprzęgło wydawało mi się dziwnie miękkie, ale może dawno nie jeździłem cywilizowanym samochodem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 kolega miał podobne objawy, początkowo biegi 3,4 oraz 5 nie wchodziły. Potem już żaden, albo w kratkę - raz dało się wrzucić , potem nie. Okazała się że to wysprzęglik oraz koło dwumasowe. Może u Ciebie będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JjS Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Okazało się, że rozregulowały się cięgna sterujące skrzynią biegów, bo kontry były niedociągnięte i rozkręciło się po niespełna 5 kkm. Wyregulowali, posmarowali, hula... A nie można było tak od razu, we fabryce dobrze zrobić? Edytowane 7 Listopada 2011 przez JjS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Co się dziwisz - jeśli podobno montują go w UK Pakistańczycy i inne nacje o tej samej kulturze pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JjS Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Ale ja kupowałem w Japan Motors, a nie w Pakistan Autos Wiem, wiem, globalizacja, optymalizacja, unifikacja... A mojego Hila skręcali w RPA, dobrze, że się Apartheid skończył... Edytowane 7 Listopada 2011 przez JjS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Co się dziwisz - jeśli podobno montują go w UK Pakistańczycy i inne nacje o tej samej kulturze pracy. Zgadza sie ale nadzór jest z NISSANA wiec nie ma co winic pakistanów o brakoróbstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Nadzór nadzorem, ale jeśli ktoś odwala fuszerkę i nie dokręci np. kontry, to jak wewnątrz skrzyni to sprawdzić - pracować pracuje i jakiś czas chodziła aż się rypło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Nadzór nadzorem, ale jeśli ktoś odwala fuszerkę i nie dokręci np. kontry, to jak wewnątrz skrzyni to sprawdzić - pracować pracuje i jakiś czas chodziła aż się rypło. Sądzę ze w Albionie skadaja a nie produkują. Podzespoły w całosci przychodzą wiec przyczyny złego nadzoru nalezy szukac gdzies ........ w Chinach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) zawsze się fuszerki będą zdarzać jeśli fabryki mają taką wydajność jaką mają VW Golf rodziców rozsypał się po 3kkm z powodu wady kabli wysokiego napięcia palił na 3 cylindrach, chodził jak traktor, robili go 5 dni potem kompresor klimatyzacji w ostatni dzień gwarancji k***a :D od tego incydentu 80kkm i nic poza benzyną i eksploatacją dostali samochód z wypożyczalni za free i ten samochód był na nich pewnego rodzaju batem bo za każdy dzień płacili nie mało (Renault Laguna full opcja) Edytowane 7 Listopada 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.