Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 d*pa tam 280KM były DE, 300KM REV UP i 313KM HR - wiadomo żadne z nich mocy nie trzyma tak z 5-7% trzeba odjąć Na EU i na Japonię były agresywniejsze mapy zapłonu w ECU realne wartości mocy dla 280konnych DE: USA przeważnie generują moce ok 260KM EU i JAP - ok 270KM. Wiadomo wartości te mogę być inne na różnych hamowniach, na mojej wychodzą tak jak powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomZ350 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 d*pa tam 280KM były DE, 300KM REV UP i 313KM HR - wiadomo żadne z nich mocy nie trzyma tak z 5-7% trzeba odjąć Na EU i na Japonię były agresywniejsze mapy zapłonu w ECU realne wartości mocy dla 280konnych DE: USA przeważnie generują moce ok 260KM EU i JAP - ok 270KM. Wiadomo wartości te mogę być inne na różnych hamowniach, na mojej wychodzą tak jak powyżej Mylisz się kolego. Jestem pewien że japońce mają trochę inaczej zmapowany ECU i trochę więcej mocy Można znaleźć tą informację w wielu miejscach, np. http://www.fastcar.co.uk/2012/11/01/nissan-350z-buying-guide/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Ja remapuje te Auta to widzę które jaką ma wersję softu, ze zgromadzonej wiedzy do tej pory stwierdzam że jedynie USA ma słabsze mapy zapłonu. Wykresów mogę nawet tu nawklejać jak chcesz Edytowane 4 Lutego 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 TomZ350 witam kolejna 350z w kielcach Ja swoją do tej pory leciałem 255Km/h czuć było ze spokojnie wiecej poleci gdyby nie to ze wyrwało mi listwe dachową przy tej prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 A gdzie jest wgl kaganiec zalozony w Zecie ? ja jechalem swoja osobiscie 240km/h 6 bieg i jakies 5300 k obr. Ale ogolnie ciezko juz powyzej 240 idzie... mam EU do 220 km/h idzie za***iscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.