Gość jarek12 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Chciałbym zapytać się, ma ktoś doświadczenie z navarą diesel z silnikiem 190 koni? Interesuje mnie spalanie z tym silnikiem, gdyż w sieci jest bardzo mało relacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Cześć Mam tą Navarkę i : Najmniej 7 l , jazda do 100 km/h spokojne przyśpieszanie, jazda z przyczepą tak ok. 2,5T jakieś 10,5 do 11 l, miasto ok.10 l jazda agresywna to 16 i więcej. Jak coś to pytaj ja już mam 30 tyś nakręcone od Lipca Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek12 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 1.) Cena 112.000 brutto za wersję LE z czujnikami, alarmem, dywanikami i wykładziną paki to dobra cena? 2.) Jaką masz zabudowę? Możesz coś proszę napisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Cześć. Mam wersje LE. Zabudowy nie mam - taki charakter pracy. Wykładzina paki to nie porozumienie, jest śliska, aby coś przewieźć trzeba podkładać dywaniki gumowe. Uchwyty paki - to lipa! można zaczepić lekki ładunek i to klamrą gumową, ja jak pierwszy raz musiałem spiąć ,to dociągając pasem prawie zwęziłem pakę . W poprzednim D22 sam robiłem podłogę paki i to było najlepsze rozwiązanie, a oryginalna to tylko ładna dekoracja. Cena w miarę normalna, ale jak chcesz kupić i nie masz potrzeby uciągu 3T pomyśl nad innym autem. Miałem przypadek że zabrakło mocy - wyłączeni/załączenie auta i po problemie, mają to sprawdzać na serwisie. Ogólnie to jest miłe auto, wadą jest duży promień skrętu - prawie 13 m. W teren ? za dużo plastiku z przodu - paka pomieści wszystkie Poprzednik D22 był lepszy w teren. Moc 190 KM dopiero czuć przy holowaniu - przy jeździe to tak sobie Jak masz jakieś pytania to pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Wymień zawieszenie i opony i w terenie będziesz pomykał aż miło ja dziś mało nie wylondowałem na boku taką fainą miejscówkę znalazłem Na Zielonkowskim poligonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Cześć Jakie zrobiłeś modyfikacje zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Sprężyny resory amortyzatory o większym skoku z tyłu to aż trzeba było przedłużać przewody hamolcowe i abs zato mam duży wykszyż Osłony itp. Ale to nie to mnie wczoraj uratowało tylko wyciągarka szkoda że niewziołem aparatu bo były by zaje fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.