bartusb Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 witam mam p12 z 2003r, zastanawiam sie nad konserwacją nadwozia, robić czy nie? mam zamiar jeszcze pojezdzic kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Ja się zastanawiałem jak dobrze zakonserwować na zimę, ma ktoś jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) Blachy podobno podwójnie ocynkowane. Przypuszczam, że słabsza konserwacja, to będzie wewnątrz drzwi. Tam już maszynowo i fabrycznie tak dokładnie podkładem nie popsikają. Może dziać się tak jak na dole w drzwiach u "Poldka". Ale nadkola, progi od wewnątrz i oczywiście przednia belka, to jest chyba standart we wszystkich markach /bynajmniej ja to robiłem i robię w każdym swoim samochodzie, teraz została mi tylko do zrobienia belka/. Teraz bitumiczny baranek w areozolu to 15 min roboty. Ale dni coraz chłodniejsze, to i przczepność będzie gorsza. Ratuje tylko ciepły garaż, aby dany środek dobrze złapał podłoża. Ale ja napisałem o podwoziu, a Wam chodzi o nadwozie......Więc ja na wszelki wypadek do zamków drzwiowych wlewam olejku silikonowego /nie trzyma wilgoci, kurz się nie przykleja i jest ślizki/ i tym samym olejkiem smaruję środki uszczelki w której przesuwa się szyba. Po za tym szczykawką, innym olejem psikam do wewwnątrz na zamki drzwiowe aby przypadkiem nie przymarzły cięgna. Edytowane 21 Listopada 2011 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 I nie zapominamy o porzadnym woskowaniu karoserii na zime . ja swoja p11 woskuje woskiem formula1 w takim zoltym opakowaniu.fakt drogi ale dobry. Po zimie tez. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 No ja też mleczkiem robie karoserie I własnie tez Formula1 żółta butelka na zime i wiosne . I jak dla mnie to on nie jest drogie kosztuje 20zł a starcza na bardzo długo.Napewno zrobię konserwacje wew profili zamknietych i mleczkowanie. No są bardziej droższe produkty. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68720-polerowaniewoskowanieczyszczenie-auta/page__fromsearch__1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jeśli w Polsce kupiony i produkcja w Anglii to lepiej zabezpieczyć podwozie (300-600 zł) wraz z podłużnicami. Profile wewnętrzne jak to 02/03 to juz za późno (moim zdaniem nie ma sensu). We własnym zakresie polecam zabezpieczyć progi valvoline wyciągając zaślepki (koszt ok 33 zł). Pozdrawiam] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Ja myślę że na konserwacje nigdy nie jest za pózno Ja bede konserwował profile zamkniete tzn demontaż tapicerki drzwi czy tylnej klapy no i boczki tylnie żeby w błotniki wlać. Jakoś ruda mi nie bierze i wole zabezpieczyć. No mam zamiar zakup tylnych nadkoli i założyć ich żeby błota tam nie było przynajmniej też to zabezpieczyć. Jedno szczeście że fajna pogoda jest jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Możecie wstawić jakieś linki z allegro do tych preparatów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 http://allegro.pl/valvoline-tectyl-ml-spray-sonda-profile-zamkn-i1894729873.html Do progów np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jeśli w Polsce kupiony i produkcja w Anglii to lepiej zabezpieczyć podwozie (300-600 zł) wraz z podłużnicami. Profile wewnętrzne jak to 02/03 to juz za późno (moim zdaniem nie ma sensu). We własnym zakresie polecam zabezpieczyć progi valvoline wyciągając zaślepki (koszt ok 33 zł). Pozdrawiam] i co z tego ze rok produkcji '03r, nie widac zadnej rdzy a mam zamiar jeszcze kilka lat jezdzic wiec poszukam u siebie jakiegos mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 na mojej 2003 nie ma ani kropki rdzy nic nie zabezpieczalem - nigdy a stoje pod chmurką , ktos na forum kiedys pisal o rdzy ogolnie nie spotkalem sie jeszcze z rdza w p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) na mojej 2003 nie ma ani kropki rdzy nic nie zabezpieczalem - nigdy a stoje pod chmurką , ktos na forum kiedys pisal o rdzy ogolnie nie spotkalem sie jeszcze z rdza w p12 A przedni pas-belka pod chłodnicą, sprawdzałeś. Podobno to przypadłość. Edytowane 21 Listopada 2011 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 http://allegro.pl/formula-1-wosk-mleczko-carnauba-car-wax-475ml-i1911025780.html Ja używam tego mleczka . Są pewnie inne firmy jak Car plan czy Sonax i każdy ma swoje wyprubowane. Napewno polerka maszynowa jest dużo lepsza i pozniej mleczko czy wosk. A maszyna można na wiosne zrobić. A jeśli chodzi o profile zamkniete i fluidol to czy novola czy innej firmy zawsze jest zabezpieczenie. Pewnie w sprayu jest lepiej i nie trzeba do warsztatu jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 http://allegro.pl/va...1894729873.html Do progów np I jak to sie wtryskuje przez szczeliny czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 W aucie powinny być zaślepki najlepiej je zdjąć i pryskać . Pewnie coś sie rozpyli. Skoro koledzy już go prubowali to pewnie zdaje egzamin. Napewno na pistolet i sprężarke jest wieksze ciśnienie i mi starczaja 2l np Novola na kombi jak bratu zabezpieczałem i aż wyciekło a to tylko 30 zł. Bo to a w każdym sklepie dostaniesz czy mleczko czy novola. tylko musisz miec dostep do sprezarki a demontaz tapicerki tez nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 http://allegro.pl/formula-1-wosk-mleczko-krem-carnauba-polerowanie-i1926488931.html Taki moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 No ja własnie takiego używam I tak jak pisze na butelce auto umyte i wysuszone i pozniej najlepiej w garażu a nie w pełnym słońcu bo smugi mogą zostać. I jedna szmatke najlepiej bawełnianą zamoczyć ją w wodzie wycisnąć ja i lekko wilgotna nakładać mleczko i kolistymi ruchami na lakier. Element wyschnie i szmatka sucha polerować do czystego ,pozniej można jeszcze na sucho wytrzeć. Trzeba uważać na czarne plastiki. Chyba że masz czarnidło na plastiki. A żeby mieć bardzo ładny efekt to można zlecic w warsztacie polerowanie maszyna i pozniej tym woskiem. I po takiej zabiegu co jakiś czas wosk nałożyc i lakier bedzie cały czas ładny i gładki.Bo teraz to pewnie jakieś naloty czy z drzewa czy ogólnie kurz itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 No ja własnie takiego używam I tak jak pisze na butelce auto umyte i wysuszone i pozniej najlepiej w garażu a nie w pełnym słońcu bo smugi mogą zostać. I jedna szmatke najlepiej bawełnianą zamoczyć ją w wodzie wycisnąć ja i lekko wilgotna nakładać mleczko i kolistymi ruchami na lakier. Element wyschnie i szmatka sucha polerować do czystego ,pozniej można jeszcze na sucho wytrzeć. Trzeba uważać na czarne plastiki. Chyba że masz czarnidło na plastiki. A żeby mieć bardzo ładny efekt to można zlecic w warsztacie polerowanie maszyna i pozniej tym woskiem. I po takiej zabiegu co jakiś czas wosk nałożyc i lakier bedzie cały czas ładny i gładki.Bo teraz to pewnie jakieś naloty czy z drzewa czy ogólnie kurz itp. Dzięki za info, będę niedługo próbował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 a co i jakim sposobem siknąc w zamki by nie zamarzały mi co chwila drzy zamarzaja tak ze nie moge ich wogole oderwac tył tak zamarza ze jak ciagne za klamke tj luzna musze otwierac od srodka a zamykac pilotem na przycisnietych drzwiach , jutro bede smarowal silikonem uszczelki nie powinny juz przymarznac drzwi do karoserii ale co z zamkami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 a co i jakim sposobem siknąc w zamki by nie zamarzały mi co chwila drzy zamarzaja tak ze nie moge ich wogole oderwac tył tak zamarza ze jak ciagne za klamke tj luzna musze otwierac od srodka a zamykac pilotem na przycisnietych drzwiach , jutro bede smarowal silikonem uszczelki nie powinny juz przymarznac drzwi do karoserii ale co z zamkami ?? Oooo pytanie za 10pkt. bo już zapomniałem co się działo zeszłej zimy.. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Na uszczelki mam kupione silikon w sprayu i też go zastosuje. A w zamki to najlepiej jakieś wd40 czy cos z tego typu.Tam gdzie kluczykiem sie otwiera tez . Tym mleczkiem żółtym robie też szyby oprócz czołowej. od wew strony szyb stosuje anty para też różne firmy i też pewnie zda egzamin Są też na zew strone szyby niewidzialna wycieraczka. Ja ta wycieraczke czy anty para żeby szyby nie parowały mam z Autolandu.Kosztuje ok 10 zeta za sztuke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Chodzi o to ze czasami jak sie pociagne za klamke, czy z tylu czy z przodu to przymarzatak jakby sie zamek zawiesil i klamka chodzi na sucho - nie da rady zamknac drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 To najlepiej smarować tym wd40 do tego stopnia że puści i klamka normalnie bedzie sie zamykac tzn do góry i na dół samo spadnie. Chyba że tapicerke zdemontować i wykrecić klamke i też smarować.Pewnie na sprężynkach zapiekłe czy miedzy plastikami zapiekłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jak miałem mazdę to rozbierałem drzwi kilkukrotnie w nissanie jeszcze tego nie robiłem, muszę popatrzeć gdzie są śruby itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Też nie powinno byc problemu z demontażem. Może w dziale Zrób to sam znajdziesz odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.