emre Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 witajcie, nie mogę otworzyć samochodu pilotem w kluczyku. czy to może być wyczerpana bateria? jak i gdzie najlepiej to wymienić? witajcie, nie mogę otworzyć samochodu pilotem w kluczyku. czy to może być wyczerpana bateria? jak i gdzie najlepiej to wymienić? dodam, że akumulator jest sprawny, jest to kluczyk zapasowy, z kluczem podstawowym nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 A rozbierales moze i sprawdzales mikrowlaczniki - lubia sie czesto zepsuc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emre Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 nie rozbierałem, wolę sam tego nie robić, nie znam się na tym, nie chciałbym czegoś zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 to kup na allegro mikroprzełączniki za grosze i daj do elektronika, żeby je tobie wymienił w kluczyku ( ja zapłaciłem 20 pln za 2 piloty) oraz kup baterie i zakoduj na nowo kluczyki według instrukcji, którą znajdziesz na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 przepraszam ale pokazalem tą instrukcje kodowania kluczyka w aso to mnie wysmiali , osobiscie chcialem wiedziec czy jestem w stanie to zrobic sam i cz czegos nie schrzanie jak bede w potrzebie , czytalem tez tutaj ze nei u wszystkich to dziala wiec jak to naprawde jest ktos to tu robil naprawde sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...