azzir Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Chciałem założyć licznik od anglika bo mój przestał działać i okazuje się że po mimo zmiany cyferblatu i tak pokazuje w milach. myślałem ze jest to uzależnione od budowy w skrzyni ale okazuje się że to problem licznika .Pomimo że wygląda identycznie to jednak musi być róznica w trybach i ślimaku. Rozejrzałem sie po allegro i w serenach 1.6 były montowane wczesniej liczniki max180km a później max 200km nie wspomne o dieslu 160km . Myślę że jak założę ten stary 180km ( u mnie jest 200) to powinien działać prawidłowo? Czy koniecznie musze kupić taki jak mam 200km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 skalowanie i praca licznika jest zalezna od trybików , sprezyny naciagowej od wskazówki. smialo mozesz zamontowac licznik do 180 km/h bedzie wskazywal prawidłowa predkosc i tak samo bedzie zliczal kilometry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.