Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Co powiecie o awaryjności N16


Gość Adig
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Aktualnie od kilku lat mam Almere N15 1.4 Hatchback. Jeszcze Japończyk.

 

Myślę o zmianie na nowsze auto. Z racji, iz Nissanami jeżdżę od 8 lat i jestem strasznie zadowolony i wybór automatycznie padł na N16.

 

Jednak wiele osób wspomina mi, że sa one awaryjne. Co możecie powiedzieć? Chciałbym kupić rocznik 2003 1.8 Hatchback z myślą o przerobieniu na GAZ.

 

Aktualna N15 na gazie jezdzi swietnie juz 20.000 km

 

Z góry dzieki za info i opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem ale nie stwierdziłem jeszcze żadnej awaryjności w mojej N16 1.8 z 2000 roku.

Jedyne co to akumulator był wymieniony i łożysko w przednim kole czy jakoś tak. Wskaźnik poziomu paliwa nie pokazuje pełnego baku mimo że jest pełny. Ale to bzdet...rezerwa działa jak powinna.

Może inni coś wymyslą bo u mnie jest OK ;)

 

1.8 to kiepski silnik a gaz w nim to jeszcze większa pomyłka :lol:

 

Co ty godosz chopie. Jeździłeś Almerą z takim silnikiem?

Na gazie pewnie tym bardziej nie jeździłeś.

Trzeba tylko instalację z sekwencyjnym wtryskiem gazu zamontować i dobrze wyregulować. Panie pomyłka 8)

1.5 to pomyłka w N16, to silnik typu ciesz się że jedziesz.

1.8 może nie jest najoszczędniejszy ale jest za***isty.

Mimo to chętnie bym zmienił na 2.2 DCi czy Di czy jak one się tam nazywają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milo ale jakies doświadczenie i złe wrażenia?

 

Aktualna N15 dużo nie straciła na mocy po instalacji gazu. Powiem, ze pokusiłbym się o stwierdzenie,: "Nie odczuwam różnicy". Sprawuje się gaz w niej rewelacyjnie. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach