Gość elcoruso Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 dobre wyniki jak na 1.8 sorry ale ten samochód zbiera sie jak ................ Jezeli uważasz, ze ok. 9,5s do setki (stock), a po zmianach w dolocie powietrza 8,5s przy masie 1200kg to kiepski wynik to ja Ciebie nie rozumiem wogóle :shock: Ile byś chcial z tego silnika??? A co do elastyczności to nigdy nie odczuwalem wiekszych problemów w trasie! (pamietajmy, ze caly czas mowimy tutaj o pojemności 1.8!) Masa tutaj robi swoje, fakt zeby to jeździlo naprawde dobrze przydalby sie SR20DE, czego niestety w N16 nie zaproponowano nawet! P11 wazy ok. 1200 kg i jedyny rozsadny silnik do niej to wlasnie 2.0! Zgodze sie z jednym - ja raczej tez nie przesiadlbym sie teraz z N15 na N16, no chyba ze mialbym 1.4 (wtedy szukalbym GTI). Jezeli juz to za te pieniadze kupilbym P11 z SR20, bez dwóch zdań. Ale każdy ma jakieś tam swoje wymagania i warunki na jakie musi kupić samochód, chociaz nawet chcialby coś innego. P.S. Wracajać jeszcze do awaryjności QG18... niestety ogolna opinia jest negatywna, za dużo bylo awaryjnych silników taka prawda, jak na taki trafileś to mialeś po prostu pecha. Ja mam egzemplarz bezawaryjny, duzy juz przebieg i narazie sie z tego ciesze. Zreszta inna sprawa, ze auto (i silnik) sprawuje sie tak jak sie go traktuje, nie zagladasz do niego to moze sie psuć częsciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Za sekwencje musisz liczyć od 4 tys do 4,5tys. Znam gościa który robi za 3,5tys ale mam zastrzeżenia co do jego pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Poszukaj info o sekwencjach DIEGO, to polska instalka, a nie słyszałem o nich żadnych negatywnych opinii, tylko pozytywy. A cena w okolicy 2,8-3,5 tys. się kształtuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 To bardzo atrakcyjna cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PetR Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Jeżdżę już jakiś czas N16 2003 FL, 1.8 przebieg 55tys - i jak dotąd nie mogę narzekać. Powiem więcej - jestem bardzo zadowolony. Silnik, zawieszenie OK. Zero brania oleju. Jak na swoją masę to uważam, że samochód jest całkiem dynamiczny. Na szczęście u mnie nie potwierdzają się te wszystkie złe komentarze o tym modelu. Dobrze trafiłem :?: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Dołączam do grona szczęśliwych posiadaczy N16 1.8 2003 Narazie nie mam na co narzekać, oby tak dalej . Jeżeli chodzi o spalanie to dla porownania, w mieście pali mniej niż mój poprzedni Renault Megane 1.4 16V. o jakieś 0.5 litra :!: :!: :!: Nara Modest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Zimą zmienisz zdanie... Ja miałem Renault 1.4 8V i w mieście palił od 8,1-9,1 średnio 8,6. Tu dokładnie policzyć nie moge, po zawsze się trasa wtrąci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Tu musze cię zmartwić :cry: , renaulta miałem przez dwa lata tak, że mogłem go sprawdzić w każdych warunkach. Nissana mam też ponad dwa lata, a oto wyniki: Miasto lato -7.0l/100 zima - 7,5l/100 Trasa rekord na trasie Łódź - Piła /300 km.,2 osoby, temperatura powietrza +15, paliwo shell VP-95, filtr powietrza K&N, magnetyzery jeszcze z Poloneza, w Renaultcie też były/ - 5,0l/100 Nic nie mam do Meganek, tylko stwierdzam fakty. Nara Modest :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 QG18 w mieście 7 (siedem!!!!!!) litrów ?????????? Chyba jedyna taka.. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Mnie jakoś wszystki auta dużo palą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Mnie jakoś wszystki auta dużo palą... spoko mi tez - punto 1.2 paliło 12,4 litra w zimie a na trasie schodziłem do 5,4 w almerce leci wskazówka aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 QG18 w mieście 7 (siedem!!!!!!) litrów ?????????? Chyba jedyna taka..:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Ja nie wierze... u mnie min. raz osiagniete na trasie to 6,2 z klima, min. po miescie to 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Możesz nie wierzyć. :wink: To twój problem. Mój rekord 5l/100km, to fakt odnotowany dla własnej satysfakcji Nie przekraczałem V 80 km/h Jeżeli chodzi o spalanie to wszystko zależy od mojej techniki jazdy :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Na biegach od I do IV staram się nie przekraczać 2500 obrotów, nawet przy ruszaniu :roll: . Na V biegu jadę nawet do 1500 obrotów Ponad to: zalałem silnik i skrzynie biegów Motor-lifem, odizolowałem wlot powietrza i rurę doprowadzającą powietrze do filtru od komory silnika /gąbką stosowaną do izolacji termicznej bojlerów elektrycznych/, zastosowałem wkładkę filtru powietrza firmy K&N /lekka poprawa elastyczności silnika/ i tak na koniec założyłem stary komplet magnetyzerów na wlot powietrza i przewód paliwowy / poprawa ekologii spalania paliwa, a być może coś jeszcze :?: /. Więc jak widzisz w sumię to żadne modernizację :!: :!: :!: I tak na koniec, jeżdze tylko na paliwie shella VP 95, a to jest według mnie dość istotne :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Nara Modest :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 moja zre duzo a przyspiesza jak traktor, no i ciagle jakies problemy, cala pordzewiala, bez przerwy zapiekaja sie hamulce - czyszczenie nie pomaga, teraz nie zapala i jak tylko bedzie mial mnie kto podholowac to idzie do warsztatu, chcialem wymienic kabel z masy akumulatora bo sie urwal to w ASO powiedzieli 621 zeta :shock: :shock: :shock: wiec lepiej 10 razy przemyslec zanim sie to kupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Hmm do 2500 tysiąca mówisz?....Spróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 moja zre duzo a przyspiesza jak traktor, no i ciagle jakies problemy, cala pordzewiala, bez przerwy zapiekaja sie hamulce - czyszczenie nie pomaga, teraz nie zapala i jak tylko bedzie mial mnie kto podholowac to idzie do warsztatu Chcesz sprzedać i robisz jej taka reklame!!! :wink: MODEST: Pisząc ze nie wierze chodzilo mi o to, ze raczej nie możliwe jest osiagniecie takiego wyniku średniego, przy dluższej eksploatacji, w to1 ze na jakimś tam odcinku wyszlo Ci średnio 5l to moge uwierzyć. Ale i tak pogratulować lekkiej nogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Możesz nie wierzyć. :wink: To twój problem.Mój rekord 5l/100km, to fakt odnotowany dla własnej satysfakcji Nie przekraczałem V 80 km/h Jeżeli chodzi o spalanie to wszystko zależy od mojej techniki jazdy :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Na biegach od I do IV staram się nie przekraczać 2500 obrotów, nawet przy ruszaniu :roll: . Na V biegu jadę nawet do 1500 obrotów Nie no ja bym takiej jazdy nigdy w życiu nie zdzierżył Jak bym miał tak jeździć to bym sobie moplik Piaggio kupił Ale dla testu, raz można sprawdzić. Na trasie 7.5 litra mi brała jak się wlokłem do Niemiec 120 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Chcesz sprzedać i robisz jej taka reklame!!! :wink: hehe no wiem ale zainteresoawanie rowne zero, nawet skupy kreca nosem wiec niedlugo najprawdopodobniej nastapi wymiana z komisem na cos szybszego ale rewelacji zadnych chyba nie bedzie :x PS wystaw swoja na sprzedaz odpowiednio wczesniej bo troche zabawa trwa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 PS wystaw swoja na sprzedaz odpowiednio wczesniej bo troche zabawa trwa :wink: No mam zamiar zaczac sprzedawać juz na zime A nie chce oddac jej za bez cen, bo wiem ile jest warta. Bede czekal na konkretnego klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel99 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 pavoolon:) znam problemy z kablem, kolega miał to samo...ale u niego wystarczyło go skrócić odrobinę tam gdzie się "rozlazł" i wszystko ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 No mam zamiar zaczac sprzedawać juz na zime A nie chce oddac jej za bez cen, bo wiem ile jest warta. Bede czekal na konkretnego klienta. prezentuje sie dobrze wiec szanse sa bo w koncu sporo ludzi kupuje oczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 pavoolon:)znam problemy z kablem, kolega miał to samo...ale u niego wystarczyło go skrócić odrobinę tam gdzie się "rozlazł" i wszystko ok:) u mnie zostalo to naprawione w ten sam sposob, wystarczylo na nowo zacisnac na tym mocowaniu na koncu i zrobili to w ASO za darmo jak ich wysmialem ze chca 6 stowek za kawalek kabla przy okazji zrobili zacisk no i zaprogramowali od nowa piloty... na razie auto pali, smiga jak trzeba i jest gotowe do sprzedazy... a raczej wymiany, jeszcze musze to do konca przemyslec ale SR20 i polskora kusi hihihi :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Hi, ja generalnie jestem zadowolony ale niestety przywaliłem przodem i od tego czasu mam różne uwagi: przy przyspieszaniu i zwalnianiu słachać, że coś mocno skrzypi w prawym przednim (ale nim przywaliłem w słupek i była calkiem spora naprawa) co do rdzy 0 problemów ale uatko mam rocznik 2004 więc raczej nie powinno być problemów. silnik ma teraz 30.000 po pierwszych 15k ni ubyło oleju, natomiast po zmina na moblin 1 5w50 (racing formula) jak już jechałem na przegląd to olej był poniżej minimum. Nie spodziewałem się, że może coś ubywać. Zglośiłem to na przegldzie i powiedzieli, że to jest w normie. Świece byly w idealnym stanie więc popdobno nie ma się co obawiać. Z drugiej stony dla tego silnika 6k obrotów to codzienność i może to jest powód. silnik nie jest najbardziej dynamiczny. nie da się wygeać z corolla 1,6 i magane 2 1,6. Może e wzgędu na biegi z jakiegoś powodu czasami dużo lepiej przyspiesza (może wina paliwa?) bo nie wiem co innego może być powodem. Ewidetnie czuć różnicę raz jak wdepne to aż wgniata nawet na 4 biegu a za drugim to nie wgniata nawet na trójce. zawieszenie: generalnie nie ma problemów ale wydaje mni się, że było twardsze, a szczególnie tyl. koła: mam 16" 205/50r16 i nie mam absolutnie problemów z jakimikolwiek dziurami więc polecam, po za tym autko wygląda o wiele lepiej. Spojler też musi być 8) radio: w mojej wersji jest 6 glośników i gra nieżle ale k12 tekna ma dużo lepszy system. bo ma 4 duuuuże głośniki a almera 2 wysokotonowe 2 duże w dzwueach i jakie berbecie z tyłu wady: nie ma isofix dla fotelików (k12 ma) światała są beznadziejne (k12 rewelacja) podsumowanie: jeżeli chesz kupić to nie bądź frajer i szukaj wersji acenta. Różnica we wszystkim jest kolosalna (środek) same mikrostyki a nie jakeś jałki z pralki automatycznej, komputer i itp. Naprawdę rewelacja (nie mówi o urodzinach i rocznicy ślubu jak k12 ale spoko)) kierownica super wyprofilowana skórzana, automatyczna klima i itp. a w cenach używek nie powinno być dużej różnicy. autko na tyle mi się podoba, że kupię ostatni model almery bodajże w roku 2007 bo podobno to będzie już koniec tej lini. Tym razem sprowadzę z niemiec (jeżeli nie będzie w polsce) na max wypasie czyli z kamerą cofania i wieloma dodatkowymi bajerami. p.s mam nadziję, że będzie jakiś zabójczy silnik do wyboru z v6 200 kucykmi pod maskę najlepiej z turbo 8) jak konfig będzie szajs to wtedy subaru:) na dzień dziesiejszy jak bym miał kupić to jeszcze raz wybrał bym to samo. Corolla nawet w wersji sol nie ma takiego wyposażenia jak wersja acenta pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 prezentuje sie dobrze wiec szanse sa bo w koncu sporo ludzi kupuje oczami Twoja tez dobrze wygląda i co??? nie ma isofix dla fotelików (k12 ma)światała są beznadziejne (k12 rewelacja) A ja mam isofixy :shock: A co do światel - po prostu zmień żarówki na jakieś markowe lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 moja jest troche pordzewiala i poobijana :oops: ale nie przeze mnie tylko przez poprzednia wlascicielkie... wiadomo - kobieta :wink: w ASO wreszcie zrobili zacisk - jak to auto smiga hehe szkoda ze wczesniej o tym nie pomyslalem, no ale primera 2.0 to dopiero bedzie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.