Gość Adig Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Witam, Aktualnie od kilku lat mam Almere N15 1.4 Hatchback. Jeszcze Japończyk. Myślę o zmianie na nowsze auto. Z racji, iz Nissanami jeżdżę od 8 lat i jestem strasznie zadowolony i wybór automatycznie padł na N16. Jednak wiele osób wspomina mi, że sa one awaryjne. Co możecie powiedzieć? Chciałbym kupić rocznik 2003 1.8 Hatchback z myślą o przerobieniu na GAZ. Aktualna N15 na gazie jezdzi swietnie juz 20.000 km Z góry dzieki za info i opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 1.8 to kiepski silnik a gaz w nim to jeszcze większa pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ja tam nie wiem ale nie stwierdziłem jeszcze żadnej awaryjności w mojej N16 1.8 z 2000 roku. Jedyne co to akumulator był wymieniony i łożysko w przednim kole czy jakoś tak. Wskaźnik poziomu paliwa nie pokazuje pełnego baku mimo że jest pełny. Ale to bzdet...rezerwa działa jak powinna. Może inni coś wymyslą bo u mnie jest OK 1.8 to kiepski silnik a gaz w nim to jeszcze większa pomyłka Co ty godosz chopie. Jeździłeś Almerą z takim silnikiem? Na gazie pewnie tym bardziej nie jeździłeś. Trzeba tylko instalację z sekwencyjnym wtryskiem gazu zamontować i dobrze wyregulować. Panie pomyłka 8) 1.5 to pomyłka w N16, to silnik typu ciesz się że jedziesz. 1.8 może nie jest najoszczędniejszy ale jest za***isty. Mimo to chętnie bym zmienił na 2.2 DCi czy Di czy jak one się tam nazywają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Milo ale jakies doświadczenie i złe wrażenia? Aktualna N15 dużo nie straciła na mocy po instalacji gazu. Powiem, ze pokusiłbym się o stwierdzenie,: "Nie odczuwam różnicy". Sprawuje się gaz w niej rewelacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ze złych wrażeń... silnik trochę głośno burczy ale mnie akurat to się podoba W zakrętach szybko pokonywanych dziwnie się zachowuje tylne zawieszenie. Wydaje się że auto pływa. Ale to jest normalne przy belce skrętnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Mam N16 1,5 dCi z 05 i jestem zadowolony-na razie, bo zrobiłem dopiero od soboty 1300 km. Oszczędny, elastyczny silniczek. ma 82 konie wiec to nie rakieta ale jeśli się nie ścigasz wystarczy. Po górach nie miałem problemów ze wpinaczką w 4 osoby, a na co dzień w Wawie tez nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Norbert a dopytam się czym wcześniej ? Jeśli mogę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 1.8 to kiepski silnik He he jak tak uważasz to popatrz w moja stopke jakie czasy krece przy prawie serii, wg mnie to bardzo dobry wynik jak na 1.8. A jeżeli chodzi o awaryjnośc to nie mam zadnego problemu przy przebiegu 120 tys. A wracajac do pytania... na pewno odczujesz dużą różnice w jakości miedzy N15 a N16 (na korzyść N15 oczywiście). Przygotuj sie na wieksza awaryjnośc (szczegolnie jeżeli kupujesz rocznik 2003 tzn. pewnie po FL). Na pewno N16 jest dużo nowsza konstrukcja, ale na Twoim miejscu kupilbym juz raczej za te pieniadze Primere P11 (albo nawet P11.144 po FL). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Jeszcze tydzień temu miałem Primerke p10 2.0 SLX-świetna była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 elcoruso a 2002-2003 przed FL?? Almera troche lepsz bo mniejsz na miasto a juz w rodzinie jest Primera Kombi z 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 elcoruso a 2002-2003 przed FL??Almera troche lepsz bo mniejsz na miasto a juz w rodzinie jest Primera Kombi z 2001 Jezeli juz to ja osobiście bral bym przed FL, a to dlatego ze bardziej mi sie podoba, poza tym jak wynika z opini klubowiczów N16 po liftingu jest bardziej awaryjna, gorzej wykonana itd. po prostu bardziej francuzka niz angielska juz. No i oczywiście tylko i wylacznie 1.8, albo diesla 2.2 ale tego Nissanowego Di nie dCi Reanault (można tez poszukać tej mocniejszej wersji tego diesla ma chyba 128KM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 dobre wyniki jak na 1.8 sorry ale ten samochód zbiera sie jak ................ zrobiłem tym samochodem 59 tys km po 28 tys został wymieniony silnik (zeby nie było obok stała nastepna almerka z padnietym silnikiem- i wiem ze to nie pierwszy przypadek - min serqwisy w warszawie mialy to samo ) Dziś wlasnie bylem na badaniu i na 780 km ten nowy silnik spalil 0,3 litra co daje na 1000 km 0,4 litra co reasumujac powoduje ze po 10 tys km w silniku nie bedzie oleju , mam jeszcze moze wskazac rysujące szyby uszczelki , rdza, światła po faceliftingu które nie świeca n16 nie umywa sie pod zadnym wzgledem do nissanów z japonii ogólnie bardzo negatywnaopinia o tym modelu z silnikiem 1.8 - a szkoda bo kocham nissany i dlatego nie sprzedam mojej n15 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 I juz znow zaczynam sie zastanawiac, ze jak N15 jezdzi dobrze to moze wybic sobie z glowy zamiane hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ja mam N16 lecz z silnikiem 1,5 + LPG i jest bezawaryjny. Mam zwykłą instalacje zrobiłem na niej 50tys km i nic sie niedzieje, autko ma 95tys km. Jeśli chodzi o silnik 1,8 to instalacja tylko sekwencyjny wtrysk niestety ale warto biorąc pod uwage dzisiejsze ceny benzyny. Nawet jazda dislem wychodzi już drożej niż LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Dlaczego tylko sekwencyjny przy 1.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Choćby ze względu na OBD2. Inaczej będziesz miał non stop check-engine zapalonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scorpion Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Ja mam 1.8 z 2001, przejechałem 70000km i jedyne co robiłem nie planowo to malowanie tylnej klapy (rdza w okolicy spryskiwacza).Z silnikiem, zawieszeniem nie mialem zadnych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bazant Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Przesiadałem się z Sunny N14 1.6SLX. Mam teraz 127kkm i jedyne co robiłem ponadplanowo to przepływomierz (nie padł, ale miał zaniżone parametry - kosztowało mnie to 199PLN, czyli bardzo przyzwoicie)i słynna gwarancyjna wymiana czujnika położenia wałka rozrządu. Silnik 1.8 jest całkiem dynamiczny, ale możnaby się spodziewać czegoś więcej, szczególnie po przesiadce z 1.6 w Sunnym. Nistety prawie 300kg więcej masy własne robi swoje. Oleju nie bierze, zawieszenie nie zdradza jakiś specjalnych oznak zużycia nic się nie urwało, wszystkie pierdółi działają jak trzeba. Jedyne co jest gorsze od Sunnego to plastiki w środku i jakość montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 tia rdza na klapie to tez standard - sorki chłopaki ale moj model jest tragiczny ...... mam nadzieje ze nikt sie tak nie bedzie użerał :x jak ja musze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tz4 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Jeśli silnik 1,8 to ten sam,który jest w primierze,to powiem Wam,że kumpel primerką z tym silnikiem z 2001 roku zrobił 230.000 i nie miał do tej pory żadnej usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bazant Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Jeśli silnik 1,8 to ten sam,który jest w primierze,to powiem Wam,że kumpel primerką z tym silnikiem z 2001 roku zrobił 230.000 i nie miał do tej pory żadnej usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 To widze ze uspokajacie ze mozna jednak sie ze spokojem zamienic na N16. Jak człowiek nie bedzie miał pecha to zaufanie do marki nadal pozostanie Rdze w N16 przy wycieraczce tez mam na tylnej klapie. Tu przydałoby sie rozwiązanie wycieraczki w szybie. Zawsze po jeździe po mokrej naweirzchnii mam syf na tylnej szybie co z wodą jak wcieknie pod uszczelkę wycieraczki w karoserii robi swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Choćby ze względu na OBD2. Inaczej będziesz miał non stop check-engine zapalonego. To niejest problem bo w silnikach 1,5 też mamy do czynienia z OBD2. Ale uzasadnić czemu w 1,8 czeba sekwencje nieumiem. A check-engine też sie zapalił na początku ale wstawiono emulator i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 a ile w miare dobry sekwencyjny kosztuje do almery 1.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matta Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Ja mam 1.8 z 2002, jeden z pierwszych modeli po FL i potwierdzam to co ktoś jużmówił, że rdza sie pojawia - u mnie w miejscach, gdzie montowałem bagażnik dachowy, trochę na masce. Rzeczywiście miałem problem z reflektorem przednim, który słabiej świecił - na szcześście wymieniłem jeszcze na gwarancji. Mechanicznie, żadnych problemów, jeździ cacy. Dużo pali, bo w mieście regularnie powżej 10l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.