Gość Misztal11 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam wszystkich.obecnie mam taki problem z (primera p12 1.6cc 2002).auto się dlawi i dusi po próbie przyspieszenia i dodaniu gazu na maxa.zostały wymienione następujące części - przeplywka,2 czujniki wału i wałka,filter powietrza,świece irydowe denso, olej plus filter i rozrzad 2 plozy, łańcuch i napinacz)i nic to nie dało,dodam rownież ze przy naprawie rozrzadu mechanik stwierdził ze wariator jest zablokowany .czy może ma coś wspólnego wariator z tym dławieniem.Może ktoś był w podobnej sytuacj ? Nie mam pojęcia co dalej robić, czy wymienić ten wariator? A jak to nic nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Taki temat, był już gdzieś poruszany. Zobacz dokładnie w postach, oraz na forum Almery. Mają podobne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misztal11 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Szukałemale cały czas pisze o tych rzeczach co wymienilem,a nic niemoge znaleść o tym wariatorze i nie mam pojęcia czy to może być przyczyną bo już mam dość wydatków,inna sprawa jak bym wydał a widział rezultat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Wpisz w wyszukiwarkę słowo "dławienie", a wyjdzie Ci 97 rezultatów. Może tam coś znajdziesz, co Ci się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misztal11 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Dzięki Mirek za pomoc ale już szukałem dlawienie i duszenie itd ale wszędzie to samo pisze (przeplywka,czujniki,rozrzad,świece,filtry,pompą) to wszystko wymienione lub sprawdzone i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Przykro mi. Tutaj już taki biegły nie jestem. Więc nie pomogę i nie podpowiem. Ale bądź dobrej myśli - znajdą się tacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misztal11 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Hurra auto naprawione.przeplywowiez był zły,kupiony zamiennik nowy za 200 zł ale okazało się ze tez do du...y bo został wymieniony przed wymiana rozrzadu,a po wymianie rozrzadu nic to niezmienilo.mechanik nie miał już pomysłu co zrobić i wsadzil stary przeplywomiez i autko jak nowe. Dodam jeszcze ze nowy przeplywomiez miał na biegu jałowym 1,7 V a stary 1,4 V.Zgupiałem z tym wszystkimdlaczego orginalny z bosha o słapszym napięciu jest lepszy od zamiennika a mocniejszym napięciu.ciekawe czy ktoś by na to wpadł.Tak wiec ludzie!! O podobnych problemach sprawcie pierw rozrzad a potem wymieniajcie części.można sprawdzić samemu,jak napinacz jest wyciągnięty o 15 mm to wymiana.pozdrawiam wszystkch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.