Gość marekszu3 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witam. Od 2 dni mam problem przy porannym rozruchu. Rozrusznik nie kręci i tylko stuka i po kilku stuknięciach udaje się odpalić (wiem dać do regeneracji). Tylko tu pojawia się kolejny problem, zapala się kontrolka sterowania silnika i nie ma mocy (tryb awaryjny-chyba). Po kilku minutach pracy gaszę odpalam bez problemu i wszystko jest ok - kontrolka nie świeci. Ostatnio odłączałem akumulator i odkręcałem jego podstawę by wymienić opaskę od przewodów intercoolera (pęknięta). Co może być przyczyną zapalania kontrolki i utraty mocy? -rozpięcie akumulatora -mróz (nie wymieniałem w tym roku filtra paliwa) jak pisałem po kilkuminutowej pracy i ponownym odpaleniu jest ok (rozgrzane paliwo) -wadliwie działający rozrusznik (ewentualnie przewody które mogłem naruszyć odkręcając podstawę aku. "zła" masa) -inne możliwości Dodam że chwilowo nie mam możliwości sprawdzić gdyz primerą jeździ żona i chciałem się trochę przygotować by nie szukac dziury w całym. Wesołych świąt i szcęśliwego nowego roku dla wszystkich czytających. marrekszu3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Najpierw kolego podjedź na komputer i ustal kod błędu a potem będziemy radzić. Prócz tego poczytaj troche na forum. o braku mocy było dużo - i to bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekszu3 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Wiem że o braku mocy jest dużo na forum, jednak u mnie ten brak mocy występuje tylko podczas pierwszych minut. Gdy się zgasi samochód i odpali ponownie problem nie występuje. Dzisiaj było cieplej w nocy i w nissan chodzi bez problemu. Piszę, gdyż może ktoś z użytkowników miał takie same obiawy. A co do komputera, to nie omieszkam skorzystać gdy będę miał taką możliwość. Z wcześniej opisanych problemów i czytanych przeze mnie wynika, że mimo braku mocy często program diagnostyczny nie wykazuje błędu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Na początek i to będzie najtaniej, to przeczyść przepływkę. Od tego trzeba zacząć. Potem będą następne kroki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Sprawa zapalania to bendix rozrusznika ( klapie a nie zapala , miałem to dwukrotnie mimo wymiany bedixa ) szczotki są zużyte, że raz łapią raz nie , brak mocy - to bywa tak że rura do turbiny jest pęknięta przy małym przyspieszaniu nie słychać świstu powietrza przy gwałtowniejszym to słychać , trzeba zdjąć wszystkie rury od turbiny i je sprawdzić , jak są dobre to wyczyścić EGR , może być zasmolony . Nie sprawdzisz to się nie dowiesz Może też zacinać się przepustnica - widać ja po podniesieniu maski lub podcięty jest przewodzik podciśnieniowy do przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dlugi726 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 witam..u mnie brak mocy wystepowal po przejechaniu kilku kilometrow zapalala sie kontrolka czerwona i silnik przechodzil w tryb awaryjny po zgaszeniu bylo ok nastepne pare km i znow to samo...okazalo sie ze czujnik sterowania turbo byl walniety po wymianie nie ten samochod koszt 180zl... mozesz wymienic samemu 10min roboty...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Możesz podpowiedzieć, gdzie w miarę dokładnie, jest umiejscowiony ten zawór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekszu3 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A jednak rozrusznik. A konkretnie podkładka sprężynowa przy cewce, która się skruszyła i nie było dobrego przepływu prądu, powodowała problemy z rozruchem i przechodzenie w tryb awaryjny. Wszystkiego najlepszego w nowym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.