Gość fifer Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witam Czy ma ktos jakies informacje na temat sily dociagania glowicy, walu i korbowodow. Samochod jest podczas wymiany panewek i po planowaniu glowicy teraz tylko pozostalo mi wszystko poskrecac do kupy. Nissan Navara D22 kod silnika YD25 rok 2004. Za wszystkie informacje z gory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ankarat Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zapytam z ciekawości - dlaczego wymieniasz panewki (padły czy profilaktycznie)? Słyszałam, że są problemy z tym silnikiem, sama mam taki z przebiegiem 105 tys. i spodziewam się awarii w ciągu roku... Niestety na Twoje pytanie nie mogę odpowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifer Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam Ja niestety czekalem az padna panewki, a raczej liczylem na to ze mnie to ominie. Niestety stalo sie i jak masz mozliwosc to radze to rozwiazac zanim zacznie ci cos stukac, bo koszty sa nieporownywalnie nizsze. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Generalnie poza panewkami to jeszcze warto sprawdzic lancuszek rozrzadu. Maja tez wade. Nie stosowac orginalnych czesci... uzycie czegos lepszej jakosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ankarat Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Niestety padł zanim zdążyłam przeczytać Twoją odpowiedź - poszły panewki, a w konsekwencji wał, korbowód i zawory na trzecim cylindrze - koszt naprawy wyjdzie spory, ale i tak mniejszy niż zmiana silnika na używany:/ I w porę zdążyłam wyłączy motor, więc nie trzeba wymieniać całego. Na razie pomęczyłam się ze zdobyciem części na wymianę - największy problem był wałem... Teraz czekam na przesyłkę i mechanik zacznie to robić. Mam tylko nadzieję, że teraz będzie jeździł długo nie padnie za następne 100-150kkm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ankarad Czy mozesz napisac Mam ten sam problem ,po odkreceniu miski olejowej okazalo sie ze padly ew padla panewka bo kawalek lezal w misce Jakie koszty naprawy i gdzie naprawic Jestem z okolic warszawy Podbijam pytanie Czy ma ktos jakies informacje na temat sily dociagania glowicy, walu i korbowodow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 z tego co pamietam bylo gdzieś na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Generalnie poza panewkami to jeszcze warto sprawdzic lancuszek rozrzadu. Maja tez wade. Nie stosowac orginalnych czesci... uzycie czegos lepszej jakosci. jakich firm zamienniki i masz na mysli Mi sa potrzebne beda Panewki Korbowod Uszczelki Pierscienie i moze wal (jesli szlif nie wyda ) z tego co pamietam bylo gdzieś na forum no wlasnie nie moge nigdzie tego znaleźć a dal bym glowe ze ktos pisal ze ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.