Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tarcze i klocki hamulcowe przód


kasjopej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktos może podać informację ile milimetrów grubości ma zużyta tarcza ? Nowa jak zauważyłem - 26mm, wymiar TH z opisu na stronie brakes.pl.

Mam przednie klocki do wymiany. Przejechane prawie 80tys. Podobno powinienem wymienic także tarcze. Jak zweryfikować czy warsztat mnie nie naciąga ?

Na brzegu tarczy mam rant zużycia od klocków, grubości 1mm. Sprwdzę jeszcze dokładniej suwmiarką.

 

Które ewentualnie polecacie ?:

 

http://www.brakes.pl/index.php/20-2006-c-43608_43609_47796_47938_47941_47942?osCsid=09ede41cff19c3fadcd9f90053c4b2f1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że jest,będziesz mógł podzielić się po jakimś czasie z nami opinią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATE... Po co kombinować z czymś innym...?

 

Witam

 

70 tys.wymiana tarcz i klocków ( przód ). Tarcze i klocki TRW-czysto i bez "pisków" polecam.Zakup w iParts.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he.

Miałem na myśli te tabelki ! ;)

Ja bym zaryzykował.Albo i nie.ATE znam i stosuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaryzykował.Albo i nie.ATE znam i stosuję.

ATE uważam za przereklamowane, ja osobiście mam założone tarcze National nawiercane i nacinane + klocki czarne kashiyamy (blue print) i nie narzekam

zestaw ten określiłbym tak: zawsze sprawnie, pewnie i bezpiecznie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby poprawić skuteczność hamowania ;)

kolega ma sklep z częściami i dał mi je do testowania i tak testuje do tej pory ....

szczerze nie widze różnicy między normalnymi a tymi co mam :)

 

zapłaciłem za nie grosze.... ale jakbym miał zapłacic 100% ceny to wybrałbym normalne - Blue Printa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ta cała dyskusja o tarczach i klockach wiesz do czego sie sprowadza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuję i postawię na EBC.

W najbliższą środę.

Jak klocki się dopasują, będę miał porównanie.

Dam znać czy w ogóle będzie jakaś różnica ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strider ,nie marudź ;) ,to może być....pouczejące doświadczenie i też jestem ciekawy.

Oskar,ja nie uważam ATE za przereklamowane.Trzeba trafić tylko oryginał,a nie Chińszczyznę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strider ,nie marudź ;) ,to może być....pouczejące doświadczenie i też jestem ciekawy.

Oskar,ja nie uważam ATE za przereklamowane.Trzeba trafić tylko oryginał,a nie Chińszczyznę.

Twoje zdanie masz do tego prawo ;), a ja mówię, ze są przereklamowane,

za mniejsze pieniądze mozna mieć tak samo dobre i skuteczne tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem wcześniej, nie widzę różnicy, a jak nie widzę to po co przepłacać ;)........ z drugiej strony uważam, że każdy powinien sam na sobie tego doświadczyć, żeby dojść do pewnych wniosków.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest coś takiego jak odsetek tych krzywych bijacych i pękających itp.To że Ty trafiłeś Ok to jeszcze nic nie znaczy,a są robione badania profesjonalne tego rynku i tu juz widać "różnicę"Ale właśnie po to są potrzebni "testerzy"Raz zaryzykowałem .kiedyś,i już nie chcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuję i postawię na EBC.

W najbliższą środę.

Jak klocki się dopasują, będę miał porównanie.

Dam znać czy w ogóle będzie jakaś różnica ;)

szczerze jak chcesz widzieć poprawę w skutecznosci hamowania to załóż większe felgi i szersze kapcie + sprawdz stan amortyzatorów

i poczujesz różnicę bez konieczności zmiany tarcz......... oczywiście cos kosztem czegoś ale z głównych wad tego rozwiązania (szersze kapcie) jest jedynie pogorszenie pryczepnosci na mokrej nawierzchni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strider, jak budowałem oczko wodne kupiłem grubszą i droższą folię. Może i niepotrzebnie, bo na 1,5mm. Za to wszystkie kamienie, żwir i rośliny zdobywałem na własną rękę. Dziesiątki godzin przesiedziałem czytając na temat ukształtowaniem dna, tarasów i brzegu. Potem wszysko ręcznie kopałem,

Dzisiaj każdy się dziwi że woda jest taka czysta, nie ma glonów...Wody jest z 10m sześc.

Na pewno w sprawie tarcz jestem bardziej zielony. Za to chętnie zaoszczędziłbym na wymianie. Myślisz że dałbym radę ?

Czy mógłbyś mi wskazać gdzie znajdę ciekawe, a przede wszystkim cenne wskazówki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest coś takiego jak odsetek tych krzywych bijacych i pękających itp.To że Ty trafiłeś Ok to jeszcze nic nie znaczy,a są robione badania profesjonalne tego rynku i tu juz widać "różnicę"Ale właśnie po to są potrzebni "testerzy"Raz zaryzykowałem .kiedyś,i już nie chcę.

uwierz mi nie odczujesz jezdzac normalnie, na torze wyścigowym moze tak ale nie na ulicy ;)

 

no i zwiększony apetyt na paliwo :(

to akurat nie uważam za wadę jak i twardze zawieszenie i szybsze jego zużycie....

jak to powtarzam mojemu bratu: wygląd kosztuje ;)

u mnie różnica w spalaniu pomiedzy zimowymi 16' a letnimi 17' wynosi max. 1 litr LPG ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwierz mi nie odczujesz jezdzac normalnie, na torze wyścigowym moze tak ale nie na ulicy ;)

Bicia pokrzywionych tarcz po wiechaniu w byle jaką kałużę nie odczujesz?Czy popękanej struktury tarczy?(autopsja -mikoda)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnych problemów z tarczami, po 100 kkm proste jak stół ;)

jedynie przy tarczach nacinanych i nawiercanych szybciej zużywają się klocki ale z drugiej strony tarcza dłużej wytrzymuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnych problemów z tarczami, po 100 kkm proste jak stół ;)

jedynie przy tarczach nacinanych i nawiercanych szybciej zużywają się klocki ale z drugiej strony tarcza dłużej wytrzymuje

Ale pisałem właśnie o tym.Twój przypadek jeszcze niczego nie potwierdza.Chodzi o to ze np.Oryginalne ATE na 100 tarcz problem z jednym kompletem,a producent NONAME 10 kompletów.Ja o tym już tu wałkowałem i przytaczałem dane i argumenty.Na oponach i hamulcach oszczedzanie ,to zły pomysł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tarcza dłużej,

opisuje tutaj moje spostrzeżenia, używam miekkich klocków Blue Printa lub Ashika, starczaja mi na ok. 40 kkm

 

Ale pisałem właśnie o tym.Twój przypadek jeszcze niczego nie potwierdza.Chodzi o to ze np.Oryginalne ATE na 100 tarcz problem z jednym kompletem,a producent NONAME 10 kompletów.Ja o tym już tu wałkowałem i przytaczałem dane i argumenty.Na oponach i hamulcach oszczedzanie ,to zły pomysł.

Zgoda ale zwracam uwage na to, ze oprócz ATE jest jeszcz eparę innych firm, które również oferują dobre tarcze ale za mniejsze pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...