Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jakie głośniki almera N15


witto111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jakie głośniki mam kupić na przód do swojej almerki N15.(basy charczą).

Nie szukam niczego super,ale nie znam się na tym.

Jaka powinna być średnica i rozstaw otworów.

Czy wystarczy kupić same głośniki,czy trzeba dokupić dystanse.

 

Ps.Kiepsko odbiera mi radio(CIĄGŁE ZAKŁUCENIA).

Co z tym można zarobić?

 

Nie rozpisujcie się nad sprzętem z wyższej półki.To dla dziewczyny.Wystarczy że będzie grało bez trzeszczenia,rzężenia i charczenia.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po 1. z przodu masz zamiast kabli taśme podłączenie głośników wiec to jako pierwsze trzeba przerobić co mnie też czeka:( a głośniki kup jakies sony np. czy JBL clarion .

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam! mam takie pytanie. Zakupiłem głośniki hertz DSK 165 i piszę z takim zapytaniem jakie głośniki basowe na tył pasowałyby do tych co mam z przodu żeby to dobrze grało. Nie ukrywam że lubię gdy jest dość dobry bass:) Liczę na dobrą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wozisz ludzi z tylu? jesli nie, to po co Ci na tyl :P a skoro lubisz nizsze rejestry to zamiast tego do suba lepiej sobie dolozyc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woze ludzi z tylu nie tak bardzo czesto ale jednak woze, a w tych glosnikach basu jest tyle ze prawie ze nic. Nie chcialbym suba bo bagaznik bede mial zaje***y glosniki basowe w zupelnosci by mi wystarczyly tylko pytanie jakie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach