miko982 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam jestem nowy na forum i mam problem z nawiewem ciepłego powietrza .Oraz płyn wyrzuca z chłodnicy mimo iż wyjęty jest termostat.i ten górny przewód od chłodnicy jest twardy a powinien być miękki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jak dla mnie uszczelka pod głowicą. Spaliny dostają ci się do obiegu cieczy chłodzącej. ale niech się wypowiedzą mądrzejsi z mechaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shimano52 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dokładnie tak, identyczne objawy ostatnio miałem - do wymiany uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miko982 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedzi.Ale już głowica była robiona ale można spróbować tą uszczelkę wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Miałem taką sytuację z Hondą Concerto. Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, sprawdzenie zaworów i pierścieni. Wszystko poskładane przez mechanika hulało aż 2 tyg. Potem powtórka z rozrywki. Tym razem zdjąłem tylko górę, wymieniłem uszczelkę (ta "nowa" wymieniona przez mechanika miała już przedmuchy między cylindrami????) tym razem dobrej jakości,po tygodniu jeszcze raz dokręciłem szpilki i jeździ już concerto z 8 miechów bezproblemowo. Może więc ta uszczelka którą założyłeś też była jakaś nieteges. Musiałbyś to sprawdzić . Jest jeszcze jedna opcja. Jeśli mocno przegrzałeś silnik jak padła ci poprzednia uszczelka, mogły się pojawić mikropęknięcia w bloku silnika, ale z tego co słyszałem to tylko na rentgenie to sprawdzisz i dość kosztowna sprawa, ale z tego co gadam z mechanikami to raczej rzadki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shimano52 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jest taka zasada, że jak się wymienia uszczelkę to na grubszą. Ja jak kupowałem uszczelkę to tak jakby w opakowaniu miałem 2 (nie wiem o co chodzi z tym - ojciec kupował) standardową i grubszą. Problemem może być również termostat. Sprawdzić to można przez wymontowanie go, wrzucenie go szklanki (nawet samo polanie powinno wystarczyć) i polanie wrzątkiem prosto z czajnika - jeżeli się otworzy znaczy się, że jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miko982 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jest taka zasada, że jak się wymienia uszczelkę to na grubszą. Ja jak kupowałem uszczelkę to tak jakby w opakowaniu miałem 2 (nie wiem o co chodzi z tym - ojciec kupował) standardową i grubszą. Problemem może być również termostat. Sprawdzić to można przez wymontowanie go, wrzucenie go szklanki (nawet samo polanie powinno wystarczyć) i polanie wrzątkiem prosto z czajnika - jeżeli się otworzy znaczy się, że jest sprawny. Jest taka zasada, że jak się wymienia uszczelkę to na grubszą. Ja jak kupowałem uszczelkę to tak jakby w opakowaniu miałem 2 (nie wiem o co chodzi z tym - ojciec kupował) standardową i grubszą. Problemem może być również termostat. Sprawdzić to można przez wymontowanie go, wrzucenie go szklanki (nawet samo polanie powinno wystarczyć) i polanie wrzątkiem prosto z czajnika - jeżeli się otworzy znaczy się, że jest sprawny. Termostat jest sprawny był sprawdzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 A sprawdziłeś cięgno od temperatury ?! Tam idzie cięgno do zaworka przy wlocie do nagrzewnicy , być może coś pękło i jest zamknięte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shimano52 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 A jest w ogóle obieg wody? Bo jeżeli płyn chłodniczy nalany do zbiorniczka jest pobierany do silnika ale juz nie wraca do zbiorniczka tylko sie gotuje to raczej termostat albo to cięgno od temp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 dzieje się tak od razu po wymianie uszczelki ? - może jest źle odpowietrzony układ wody jeśli wyrzuciło duzo wody - dolać i odpowietrzyć układ jeśli po odpowietrzeniu nadal wypluwa wodę - sprawdzić czy nie wydobywają się spaliny poprzez układ wody - i w drugą stronę - jeśli tak to najczęściej uszczelka pod głowicą lub uszkodzona głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angrius Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja obstawiam cięgno. U mnie tak się stało. Trzeba zobaczyć czy jest przymocowane do suwaka. u mnie cięgno zleciało z niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZBYL111 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Dobrze napisal kolega o odpowietrzeniu od tego zacznij książkowo jednaj jeśli jakiś idiota złożył Ci silnik na szmacianą uszczelke za 100zł to rozbierasz jeszcze raz Zeby latał ten silnik planowanie głowicy sprawdzanie szczelności uszczelka METALOWA ok230zł NOWE ŚRUBY GŁOWICYok90zł +i ktoś kto to robił i ma pojęcie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.