buladag Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 W zasadzie tytuł zawiera wszystko. Mam taką sytuację, że po wymianie spręzyn kierownica jest lekko przechylona aby jechać na wprost, a końcówek drążków nie zdejmowałem, więc to raczej nie kwestia zbieżności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jest nieregulowany ale ze zmianą wysokości zawieszenia zmienia się kąt i zbieżność .Po ustawieniu geometrii wszystko wróci do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Sprężyny zmieniałem na "seryjne", bez obniżania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Cześć, Miałem podobnie..A N16 jedyne co można zmienić to kąt pochylenia koła (negatyw). W amortyzatorach są fasolkowe otwory albo otwory o większej średnicy niż śruby i tu można zmienić pochylenie. Jest to dosyć słabe rozwiązanie bo lubi się samo przestawiać jak się nie skręci mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 I przez inny kąt nachylenia mogła by być kiera skręcona? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jak najbardziej, bo jezeli kolo pojdzie gora do srodka to drazek zrobi sie za "dlugi" i trzeba go zkrecic, albo tez poluzowac 2 sruby na amortyzatorze i ustawic w inne polozenie. Wydaje mi sie tez ze jezeli beda rozne katy na kolach to auto bedzie tez sciagalo lekko, u siebie ustawilem zbieznosc na +2mm, ale auto nadal ma lekka tendencje do uciekania w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Hmm dzieki za porade. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak jechac na geometrie, czyli ze 150zl nie moje, bo domowym sposobem raczej tego nie zrobie. Tak btw nie scina mi opon itp a zrobilem tak juz jakies 10tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jezeli kierownica nie jest prosto to nie znaczy ze bedzie cielo opony, bo zbieznosc moze byc ok. w N16 jest dosyc duzy margines na zbierznosc od 2 do 6 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Mhm, ale tak czy tak "w domu" raczej tego nie ustawie pooprawnie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.