Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy w N16 kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy jest regulowany? Jeśli tak to jak?


buladag

Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie tytuł zawiera wszystko. :)

 

Mam taką sytuację, że po wymianie spręzyn kierownica jest lekko przechylona aby jechać na wprost, a końcówek drążków nie zdejmowałem, więc to raczej nie kwestia zbieżności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Miałem podobnie..A N16 jedyne co można zmienić to kąt pochylenia koła (negatyw). W amortyzatorach są fasolkowe otwory albo otwory o większej średnicy niż śruby i tu można zmienić pochylenie. Jest to dosyć słabe rozwiązanie bo lubi się samo przestawiać jak się nie skręci mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej, bo jezeli kolo pojdzie gora do srodka to drazek zrobi sie za "dlugi" i trzeba go zkrecic, albo tez poluzowac 2 sruby na amortyzatorze i ustawic w inne polozenie. Wydaje mi sie tez ze jezeli beda rozne katy na kolach to auto bedzie tez sciagalo lekko, u siebie ustawilem zbieznosc na +2mm, ale auto nadal ma lekka tendencje do uciekania w prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dzieki za porade. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak jechac na geometrie, czyli ze 150zl nie moje, bo domowym sposobem raczej tego nie zrobie. Tak btw nie scina mi opon itp a zrobilem tak juz jakies 10tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli kierownica nie jest prosto to nie znaczy ze bedzie cielo opony, bo zbieznosc moze byc ok. w N16 jest dosyc duzy margines na zbierznosc od 2 do 6 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...