Oskr5 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam W moim sunny n14 sedan tylne zawieszenie wykazuje całkowity brak amortyzacji. Objawia się to tym że po naciścnięciu samochodu z tyłu,auto się ciężko ugina oraz szybko powraca do swojej początkowej pozycji nie wykazując w tym czsie żadniej płynności. Słuchać tylko puknięcie przy naciśnięciu i odbiciu.Podczas jazdy autem z tyłu samochodu strasznie coś "tłucze". Co to może być? Tuleje wachacza,amortyzatory czy coś innego? Dodam tylko że poprzedni właściciel sunnego wymiwniał w nim tylne sprężyny(może niewłaściwe?). Z góry dzięki za odpowiedzi. Oskar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin1992_3b Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Może wylał ci się amor tak jak u mnie tak samo tłucze już z miesiąc bo olej mi się wylał z tylnego lewego amora oraz sprężyny się już zbiły i będę musiał wymienić z tyłu amorki bo tył twardy jak bym w ogóle bez amorów jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon_88 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 U mnie też jest strasznie twardy tył, czuć wyboje, leżących policjantów, dziury. Podobno w zawieszeniu jak dotąd, czyli od dwudziestu lat, nie było nic wymieniane. Czy to jednak w czymś szczególnie przeszkadza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 W moim przypadku przeszkadza ponieważ słychać "tłuczenie".Także opony mogą się ścierać przez złą geometrię oraz zużycie elementów zawieszenia. Pozdrawiam Oskar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon_88 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 A czy to „tłuczenie” słychać także na równej, nienaznaczonej nierównościami nawierzchni? U mnie wtedy jest cicho, za to tłucze się niemożebnie przy przejeździe przez ogranicznik prędkości czy dziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 U mnie " tłuczenie " słychać i podczas jazdy po małych jak i większych nierównościach.Co dziwne cichnie ono podczas szybszej jazdy (ok powyżej 70-80 km/h).U mnie są powodem najprawdopodobniej amory bo jeden juz wylał się. Pozdr Witam Dzisiaj byłem na sprawdzeniu amorów i zawieszenia.(20zł) "Tłuczenie" było spowodowane zużyciem tylnych łączników stabilizatora i jego gum. Z przodu są wytłuczone swożnie wahhaczy,zaś amortyzatory mają ok 80% sprawności. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon_88 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ja mam w zasadzie podobne objawy, a ponieważ samochód się świetnie trzyma na zakrętach, doskonale hamuje i w ogóle nim nie „buja”, to też podejrzewam, że nie są to amortyzatory, a właśnie te drobniejsze elementy, czyli, jak sądzę, nic groźnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZBYL111 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jeśli naciskasz troszke tył i wyczówasz pukanie to masz do wymiany amortyzatory najlepiej sprawdzić rozbierając wymontowanie z auta 6 śrub plus zdjęcie koła i rozebranie potrzebne ściągacze do sprężyn przy dobrym amortyzatorze olejowym auto po naciśnięciu wraca do stanu powoli pozdrawiam Amortyzatory polecam olejowe KYB nowe drogie polecam używke w dobrym stanie polata dłużej niż najtańsze nowe u mnie obecnie brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.