Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

swozen?


Gość mariusz226
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariusz226

witam czy jezeli slysze stukot jak b sie cos odkrecilo i stuka przy malej predkosci i duzej na malych nierownosciach to moze byc swozen? wachacz gorny poprzeczny wymieniony nie on. stabilizator tez i koncowki. a stuka niemilosiernie a nie wplywa na ruszanie nie przeskakuje przy ruszaniu skrecie tylko stuka jak by cos bylo bardzo lozne podczas jazdy na nierownosciach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc duzo rzeczy. Nalepiej to jedz na szarpaki i powiedza CI dokladnie . Sprawdz tez ze czy nie masz poluzowanych kol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro twierdzisz ze sworzen to trzeba miec praske zeby go wcisnac do wahacza. Nie jest on przykrecany. Ja sie nie bawilem samemu tylko dalem do mechanika . Oni maja odpowiedni sprzet. Poza tym trzeba tem wahacz wymontowac i tu tez moga sie pojawic probmy z wyjeciem go z tulejek. I tak moze byc ze jesl wezniesz sie samemu to bedziesz sie bujal dlugo z tym . Zwlaszcza jak nie masz sprzetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz226

wlasnie ogladalem filmiki jak chlopaki montuja, masz racje ale jest problem wymienialem gorne wachacze mechanik to robil... i popelnil DUZY BLAD dokrecil na maksa wachacze na podnosniku...... opuscil i co???????? pewnie tuleje oberwalo i znow wali na nowych wachaczach...... tak mi sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz ja mysle ze nie ma co szukac . ja tez przykrecilem na podniesionym kole wahacz gorny i nic sie nie stalo (wahacz na tulejach za 90zl) .Wedlug mnie trzeba jechac na szarpaki i poszuzukac przyczyny tych stukow. Moze tez tak byc ze masz luzne sanie i stukaja . Moga byc poluzowane lub pozrywane sruby od tulej wahacza dolnego. Ale tez rowniez moga byc luzy na sworzniu wahacza. Trzeba tam zobaczyc lomem czy nie ma luzow. Wahacze gorne tez CI wyjda na szarpakach. Zaplacisz 20 zl a bedziesz pewien. Po prostu wskazuje CI inne przyczyny niz sworzen i wahacze gorne tych stukow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo poprostu unies auto i ruszaj kolem, byc moze padlo ci lozysko zwrotnicy, podnies to kolo i zlap na godz. 12 i 6 i ruszaj czy nie ma luzow, u mnie jak byl rozwalony sworzen to odziwo nie stukalo tylko cos przeskakiwalo i samoczynnie skrecal lekko, podnioslem i ruszalem kolem i luzy byly ogromne poprzeczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Podepnę się pod temat. Wcześniej w innym temacie opisywałem problem z zawieszeniem przód, jednak pewna kwestia nadal mnie niepokoi. Na szarpakach wyszły pęknięte tuleje dolnych wahaczy, wymieniłem obie tuleje z każdej strony, do tego drążki stabilizatora, gumy stabilizatora, górne wahacze na łożyskowane, zrobiona zbieżność, Zawieszenie pięknie usztywnione nic nie puka, cisza. Ale mam wrażenie, że przy większych prędkościach auto ma tendencje do myszkowania, tzn tak jakby jeździło delikatnie od lewej do prawej i z powrotem. Jak miałem rozwalone zawieszenie to jakoś nie zwracałem na to uwagi, bo autko miało luzy i odruchowo lekkie kontry były podczas jazdy. Teraz jak zawieszenie jest sztywne to każde zachowanie auta czuć na kierownicy. Mechanicy mówią, że wszystko ok, reszta podzespołów sprawna. Jakie są objawy zużytych sworzni lub łożysk zwrotnicy ? Ew. może jakieś inne pomysły, co jeszcze sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz226

maciek wygral quiz lozysko zwrotnicy padlo. teraz pytanie czy latwo sie to wybija? czy moga bys problemy prasa jest wiec mechanik powinien ogarnac temat? jestem za granica w norwegi tutaj sa duze koszty dlatego pytam jak to idzie z wymiana? a jezeli chodzi o to czy auto myszkuje? nie jest sztywne i jedzie prosto . tylko sie tlucze ta zwrotnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba odkrecic ta nakretke pod zaslepka, pozniej gorny wahacz odczepic od zwrotnicy przewod hamulcowy i absu(jezeli posiadasz), odkrec jeszcze amortyzator od zwrotnicy i podeprzyj zwrotnice jakims kawalkiem rury czy czyms i trzeba walnac mocno w piaste i powinno wyjsc, pozniej wybijasz lozyska male i duze, a potem wbijasz nowe i skladasz.

 

Mi to zajelo godzine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...