wlad69 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Właśnie rozwiązałeś zagwozdkę Pilota z jego zamkiem w tylnych drzwiach w P12 :-) wiem ale co ja sie wczesniej nasilowalem aby ten dzyndzel przestawic recznie to moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 No ale się okazuje że u niego "prądem" też jest nie za bardzo możliwe odblokowanie tej blokady rodzicielskiej. Pilot ma Primę która miała fabrycznie ręcznie blokowane zabezpieczenie rodzicielskie, a teraz kupił zamek z tego nowszego typu, kable ma na wierzchu a i tak mu nie idzie odblokowanie tego różnymi kombinacjami kabli do PLUS i MINUS podłączonymi na akumulatorze. P.S. Czy blokada rodzicielska działa u Ciebie zawsze, czy tylko jak pracuje silnik. Może ten układ musi mieć cały czas podane napięcie. Sprawdź, czy na postoju, z wyłączonym silnikiem da się od środka otworzyć drzwi przy załączonej blokadzie rodzicielskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 No ale się okazuje że u niego "prądem" też jest nie za bardzo możliwe odblokowanie tej blokady rodzicielskiej. Pilot ma Primę która miała fabrycznie ręcznie blokowane zabezpieczenie rodzicielskie, a teraz kupił zamek z tego nowszego typu, kable ma na wierzchu a i tak mu nie idzie odblokowanie tego różnymi kombinacjami kabli do PLUS i MINUS podłączonymi na akumulatorze. P.S. Czy blokada rodzicielska działa u Ciebie zawsze, czy tylko jak pracuje silnik. Może ten układ musi mieć cały czas podane napięcie. Sprawdź, czy na postoju, z wyłączonym silnikiem da się od środka otworzyć drzwi przy załączonej blokadzie rodzicielskiej. po wylaczeniu silnika nie dziala na 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a to nie jest tak , ze ten ludzik jest tylko w angolach lub przeszczepach z angoli u mnie po lifcie nie ma zadnego ludzika na zegarach ani elektrycznej blokady tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 To sporo wyjaśnia... Dzięki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a to nie jest tak , ze ten ludzik jest tylko w angolach lub przeszczepach z angoli u mnie po lifcie nie ma zadnego ludzika na zegarach ani elektrycznej blokady tyłu jest to mozliwe-sa na pewno pewne roznice.ja np.nie mam sygnalizacji niezapietych pasow pasazera-a wiec tez pewnie nie ma tego czujnika w siedzeniu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 jest to mozliwe-sa na pewno pewne roznice.ja np.nie mam sygnalizacji niezapietych pasow pasazera-a wiec tez pewnie nie ma tego czujnika w siedzeniu.. Pewnie poszli "na leniucha" z tym czujnikiem pasów. W europejczyku, sygnalizacja niezapiętych pasów kierowcy zaświeca się na wyświetlaczu nawet jak na fotelu nie siedzisz, zaś na fotelu pasażera dopiero jak ktoś usiądzie czujnik się uruchamia. Pewnie całkowicie odłączyli sygnalizację lewego fotela w angliku, bo nie chciało im się robić lustrzanego odbicia instalacji elektrycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.