siutek Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam, od jakiegoś czasu w swojej primerce 1,6l 99r obserwuje dziwne zachowanie. Bardzo nieregularnie mam problemy z odpaleniem samochodu, najczęściej zdarza się to pod rozgrzaniu silnika. Rozrusznik kręci tak, jakby akumulator był słaby (rok temu był wymieniany). Kilka razy go przekręcę, potrzymam, i wiem, że prędzej czy później samochód odpali, nie zmienia to jednak faktu, że jest to dośc stresująca sytuacja. Rzedziej się to zdarza po nocy na parkingu, a częściej po przejechaniu iluś kilometrów. Więc, nie mam pojęcia co może być przyczyną, bo okoliczności są różne. Czasem samochód odpala bez problemu, i na parkingu po postoju, i po rozgrzaniu auta. akumulatora raczej nie obwiniam, bo ma rok czasu, ktoś mi kiedyś wspomniał, że to może byc rozrusznik, ale chciałbym tez poznać Waszą opinię. Może ktoś też miał podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Stojan może mieć przebicie. Podejrzewam że rozrusznik do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wagant Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Wymień przewód minusowy który idzie od akumulatora do silnika, bo być może on jest winien. Ja miałem to samo i nawet wymieniłem kiedyś rozrusznik, myśląc że on jest uszkodzony, i dopiero po wymianie masy poprawiło się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 ok, sprobuje najpierw z kabelkiem... ktos ma moze namiary na parametry? jaki przekroj, by bylo ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porto Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam. Mam podobne objawy z rozrusznikiem. Akumulator nie jest winny, bo zdarzało się, że latem po przejechaniu kilkuset kilometrów nie odpalał mi za 1 razem np. po tankowaniu. Było słychać obrót rozrusznika -taki zmulony i oporny - wtedy odpuszczełem i za drugim razem odpalał normalnie. Obecnie podczas mrozów było jeszcze gorzej - aż rozładowałem akumulator. Może ktoś ma pomysł co może być nie tak w rozruszniku. Dodam, że tulejki i szczotki wymieniałem 3 lata stecz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam. Mam podobne objawy z rozrusznikiem. Akumulator nie jest winny, bo zdarzało się, że latem po przejechaniu kilkuset kilometrów nie odpalał mi za 1 razem np. po tankowaniu. Było słychać obrót rozrusznika -taki zmulony i oporny - wtedy odpuszczełem i za drugim razem odpalał normalnie. Obecnie podczas mrozów było jeszcze gorzej - aż rozładowałem akumulator. Może ktoś ma pomysł co może być nie tak w rozruszniku. Dodam, że tulejki i szczotki wymieniałem 3 lata stecz. Pozdrawiam. po ostatnich mrozach -20 moj rozrusznik poddał się calkowicie. mechanik po oględzinach każdej srubki stwierdzil, że tulejki do wymiany i szczotki nadpalone (czy jak on to tam określil ). zatem postanowilem wyrzucic to co mialem (13to letni oryginal nissana) i kupic na allegro nówke zamiennik. 287zl z przesylka i rok gwarancji. Wszystkie problemy jak ręką odjął! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wagant Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 ok, sprobuje najpierw z kabelkiem... ktos ma moze namiary na parametry? jaki przekroj, by bylo ok? Ja zastosowałem przewód 16 kwadrat no i oczywiście zaciskane praską końcówki, nie lutowane. Mówiąc że zaciskane, mam na myśli koncówki takie jakie stosuje się do kabli energrtycznych, tzn. grube, oczkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 a oto ciąd dalszy moich perypetii... w lutym okazalo sie ze rozrusznik padł, to on byl przyczyną problemow. Kupilem nowke, wstawilem, normalnie BAJA!!! nie wiedzialem ze moje auto moze tak odpalac. Minelo 9 miesiecy, i powoli zaczynam wracac do stanu wyjsciowego, rozrusznik przekreci raz, odpocznie pol sekundy i potem zaczyna krecic normalnie... Aż mi sie nie chce wierzyc zeby nowy rozrusznik juz padal. ktoś ma pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Mase koblem do rozruchu dołącz na chwilke z akumulatora do silnika i zobacz jak odpala pozatym sprawdź akumulator i kabel plusowy jak wszystko bedzie ok to rozrusznik powiem szczeże ze lepiej naprawiać stary orginał niż kupić nowy chiński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Jeśli chcesz orginał to mam sprawny od swjego SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 z ciekawosci zapytam ile bys za niego chcial, chociaz pewnie daruje sobie bo jeszcze nie jest zle a wydatki narazie mam inne drugie pytanie: czy bedzie pasowal do GA16DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Siemka chciałem za niego 100 ale czy będzie pasował to nie wiem, w opisie nie widziałem że masz GA 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.