Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nie chce zapalić po wymianie termostatu


rudyjarecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc, niby było wszystko w porządku zapalał bez problemu nawet przy temperaturze -18.

Wymieniłem termostat bo nie dogrzewał silnika (prosta sprawa trzy śrubki) i klops nie chce teraz odpalić.

Co może być tego przyczyną ?

Mój tyran to 2.7 TDI z 2000r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc, niby było wszystko w porządku zapalał bez problemu nawet przy temperaturze -18.

Wymieniłem termostat bo nie dogrzewał silnika (prosta sprawa trzy śrubki) i klops nie chce teraz odpalić.

Co może być tego przyczyną ?

Mój tyran to 2.7 TDI z 2000r.

 

 

nie chce odpalic tzn rozrusznik kreci ale nie odpala? czy w ogóle brak reakcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik kręci normalnie, wszystko niby tak jak zawsze tylko nie chce zaskoczyć. Silnik zachowuje się tak jak by po prostu nie dostawał paliwa, co jest nie możliwe bo dziś zalałem do pełna. A może to właśnie wina paliwa jakieś lipne. Podgrzeje filtr i zobaczę, może coś to da, a jak nie to będę szukał dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik kręci normalnie, wszystko niby tak jak zawsze tylko nie chce zaskoczyć. Silnik zachowuje się tak jak by po prostu nie dostawał paliwa, co jest nie możliwe bo dziś zalałem do pełna. A może to właśnie wina paliwa jakieś lipne. Podgrzeje filtr i zobaczę, może coś to da, a jak nie to będę szukał dalej.

 

no logicznie rzecz biorąc wymiana termostatu nie ma wpływu na odpalenie auta. Może jakieś przewody podciśnienia gdzieś uszkodziłeś. Różnie bywa. Paliwko przy tej temp to duży czynnik skuteczności odpalania. Może też świece żarowe. Kiedyś miałem przypadek, że jak była temp. -6 chodziło wszystko ok. Jak już było -10 okazało się, że świece do wymiany. Sprawdź też świece, zobacz jak szybko się rozgrzewają i czy się rozgrzewa sam "czubek" świecy, czy gdzieś w połowie. Wtedy do wymiany. Jak będzie jedna padnięta to wymieniaj wszystkie. Nowe mają inną oporność, a lepiej żeby było równo na każdej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, udało i się go uruchomić wychodzi na to, że to wina paliwa jakieś lipne a na pewno nie zimowe. Wczoraj już późnym wieczorem rozgrzałem filtr paliwa i zapalił, a dziś rano znów problemy. Po ponownym rozgrzaniu filtra zapalił czyli paliwo do d...Ale dla pewności posprawdzam jeszcze świeczki i w razie co wymiana bo nie lubię takich niespodzianek. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankowałem po drodze i myślałem,że jest zimowe ale jak widać myliłem się. Będę musiał spuścić i wtedy dodać ulepszacza tylko mam nadzieje że ten szlam, który się wytrąca nie osiądzie się na filterku pompki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to parafina nazwałem ją szlamem tak w przenośni. Kiedyś jak zaczełem przygodę z dislem miałem z nią doczynienia ale myślałem, że te czasy już mineły a tu jednak nie nadal trzeba uważać gdzie się tankuje no i oczywiście mieć w bagażniku ulepszacz na niskie temp żeby nie było niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie w kabinie znalazłem butelkę z zżelowanym depresatorem ... chyba zmienię na innej firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...