mareke Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam tandax dzisiaj przerabiałem to samo. Przed 8.00 odpaliłem autko bez problemu przy -23 st. C i jadąc do pracy dwa razy na ułamek sekundy przerwana praca silnika takie szarpnięcie. Po 16.00 przy -14 st. C odpalił bezproblemowo, ujechałem ze 3 kilometry wolno, obroty do 1500 i się zaczeło przy wyższych obrotach, zpalał się znaczek-kontrolka "silniczka", auto słabło a za mną biało. Po zejściu z obrotów kontrolka silnika gaśnie. I tak kilka raz. Na postoju przy wejsciu na obroty powyżej 1700-2000 obroty lekko pływaja, uczucie jakby barkowało paliwa. Udało się dojechac do domu, silnik się rozgrzał a co za tym idzie paliwo też i problem znikł. Myślę że na CPNach mrozy ich zaskoczyły i nie jestem do końca przekonany czy mają zimowe paliwo lub czy nie zmieszali letniego co zostało w zbiornikach z zimowym. Choc osobiście tylko tankuje ON na Shellu i to ten lepszy. Dla poprawy paliwa i swojego samopoczucia dolałem do zbiornika dodatek do paliwa na zimę. Czekam jutra i zobaczymy. Nic innego, tylko woda w Filtrze paliwa. Albo wymienić filtr, albo codziennie 1,5 godziny na wolnych obrotach aż do ustąpienia dolegliwości. Proponuję pierwsze rozwiązanie. 60 zł. i problem z głowy na ten sezon. Za rok powtórka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benio36 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam,wczoraj za namową kolegi wlałem na pełny zbiornik 2 l benzyny 98,na początku muł ale potem dostał niesamowitego "kopa",ciekawe jak zachowa się po dzisiejszych mrozach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 (edytowane) Witaj kolego TANDAX.U mnie zaczęło się od tego że silnik zaczął pracować nierówno przy obr.1500-2000 a powyżej było ok.Pojechałem do łodzi do salonu nissana diagnoza pompa lub wtryski.Pojechałem niby do specjalisty elektronika w łodzi i skasował mnie na 200 , potwierdził wydruk z nissana.NISSAN powoli zaczął coraz gorzej chodzić.przerywał ale na tych obrotach.Nieraz jechałem tak przez 500 m.jak wypluł mieszankę to było szaro za mną ,nie miał siły.Powyżej 200 chodził bardzo dobrze jakby był zdrowy.Wychodziło na to jakby wtryski tak też określił się mechanik.Zaczął go naprawiać.Zawiozłem wtryski do regeneracji do Kamienia okazało się że są dobre.Jeżeli nie wtryski to pompa Sochaczew firma bosch .Naprawa od 2000-4000.tak mi mówiono.Tel.pompa naprawiona koszt 1500.niby zaworek wolnych obr.trochę uszczelek itd.Oczywiście wzrosła cena u mechanika z powodu wyjęcia silnika.Mechanik włożył pompę i okazało się że to samo co było.Załamał ręce.Siedziałem na naszej stronie nissana czytając artykuły i znalazłem artykuł dotyczący mojego problemu i z góry za te artykuły dziękuje.A nawet film na youtube.Po prawej stronie silnika jest odejście na zawór AGR i na taki mały zaworek od spalin i wystarczyło zablokować przewodzik taki cieniutki opaską i samochód chodzi do dziś.A zrobiłem to sam po przeczytaniu artykułu na naszym forum.Jeszcze raz dziękuj za ten opis.Może kolego ci to pomorze. Edytowane 12 Lutego 2012 przez dominokd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 (edytowane) Ja gdzieś osobiście pisałem, że pompy niestety, to tak szybko nie padają, są inne jeszcze podzespoły. Mechanicy bardzo często stawiają na pompę, gdyż jej nie naprawiają, a kasują za wyjęcie-włożenie silnika i demontaż-montaż pompy. Łatwy zarobek. Prócz tego, często jeszcze karzą aby kierowca we własnym zakresie zawiózł pompę do regeneracji, bo nie chcą brać za nią odpowiedzialności. Gdzieś na jakiejś stronie /temacie/ dałem oto taki plik, zebrany z informacji forumowiczów, który tyczy się silników dci jak i di...... Zawsze mogą się komuś takie informacje przydać i dochodzić samemu do usuwania usterki. Edytowane 12 Lutego 2012 przez mirekg9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Tak jak piszesz musiałem wszystkie części wozić sam do naprawy.Cały koszt niby tej naprawy to 3500 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Czyli czasami warto posiedzieć na forum nawet ze trzy dni /bo bałagan z tematami i ich dublowanie się jest coraz częstrze/ niż wydawać taką Kasę!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Przydatny plik. Polecial plusik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Przydatny plik. Polecial plusik. A, dzięki. Robię to dla wszystkich, którzy chcą trochę poczytać i mieć to w miarę w jednym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareke Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Dziękuję wszystkim za posty. Autko jest u serwisie Bosch-a u Śmietany. Wstępna diagnoza: uszkodzenie pompy - taka informacja jest po podłączeniu do komputerka. Na razie zaproponowali wymontowanie silnika (800 netto!) i dalszą diagnostykę + ew. regeneracja pompy. Po poprzedniej regeneracji przejechałem ok. 80.000km Można się załamać. Pozdrawiam gość jest chory. auto postoi 3 dni, skasuje cię i wymieni tylko filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.