tomaszek123 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 czy ktos spotkal sie u siebie z czyms takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 http://engine-codes.com/search_codes.php?var=845 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 ja wiem ze to czujnik cisnienia oleju przekladniowego,tylko co z nim zrobic ,jak wyglada i gdzie kupic?ma ktos zdjecia albo taki czujnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek07 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 czytales co pisza w serwisowce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 wiem ze czujniki sa dwa w skrzyni, doastac sie mozna przez sciagniecie miski olejowej po uprzednim spuszczeniu oleju. poki co spokojnie na desce po wykasowaniu bledu. witam jade dzis wymienic czujnik jak w temacie,bo coraz czesciej wchodzi w tryb serwisowy.dam znac. problem opanowany.strachu duzo bylo bo gdzie nie zadzwonilem to wymyslali cuda. fachowcy z aso sprzedac chcieli czujnik za jedyne 1340 pln.najzabawniejsze jest to ze czujnik ktory mi proponowali to byl od predkosci obrotowej skrzyni a nie cisnienia oleju.doliczyli robote i koniecznie chcieli wymieniac olej ,ktory ja wymienialem 10000 km temu.ZENADA!!!!czujnik wymienilem sam . i teraz wszystko w porzadku ,plynniej zmienia biegi,spalanie spadlo.ludzie z aso do szkoly!!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek07 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 jak wychodzi ci teraz spalanie na 100km w jezdzie miejskiej na benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 na benzynce to ja malo smigam na lpg 13 litrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek07 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 (edytowane) ee to super ! mi przy tych mrozach 17 pb95 wyzlopal po miescie :/ (komp oczywiscie pokazuje 14...) Edytowane 29 Lutego 2012 przez wojtek07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 wiesz ja mieszkam w takiej dziurze nie stoje na swiatlach i w korkach,a nissan zony .mnie nie stac na taki.pozdrowienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacho91 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 W sumie jak stara żona robi prezenty to czemu nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafer_alston Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam wszystkich, To mój pierwszy post na forum i od razu zacznę od problemu z murano AWD (rocznik 2007 wersja USA). Mianowicie mam taki sam problem jak kolega Tomaszek123. Komputer wywala mi tylko jeden błąd, P0845 (główny czujnik ciśnienia oleju w automatycznej skrzyni biegów). Moje pytanie do Tomka, gdzie zakupiłeś ten czujnik i ile czasu zajęła Ci wymiana? Dodam od siebie, że przeprowadziłem pomiary napięć w puszce TCM, według instrukcji zamieszczonej w serwisówce i na przewodzie 41 napięcie wynosi 0,1-0,2V a powinno wahać się w granicach 0.7-3,5V (strona CVT-148 serwisówki). Bardzo możliwe, że ta usterka objawia się tym że mam brak mocy przy wyprzedzaniu. Wcześniej już miałem z tym problem, ale nie wyświetlało żadnego błędu. Gdzieś na necie odszukałem jeszcze coś takiego: NTB09044 - SB Nissan; MIL ON With P0840/P0845 And P0710 IF YOU CONFIRM: An applied vehicle has CVT Fluid that is discolored and / or has unusual odor. AND The MIL is ‘ON’ with DTCs P0840 and / or P0845 stored in CONSULT III / ENGINE and / or TRANSMISSION. OR The MIL is ‘ON’ and P0710 is stored in CONSULT III / ENGINE and / or TRANSMISSION. P0710 may be stored with P0840 and / or P0845. NOTE: The vehicle may also have reduced performance during acceleration. ACTIONS: Check the vehicle’s Transmission Control Module (TCM) part number (P/N). If the TCM P/N is listed in the Current TCM P/N list on page 11, the service procedure in this bulletin applies. If the TCM P/N is not on the Current TCM P/N list, this bulletin does not apply. Refer to the appropriate Electronic Service Manual (ESM) for further diagnosis. See this bulletin for further detail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 witam rafer.brak mocy tzn ze juz jest w trybie serwisowym a kontrolka wcale nie musi swiecic.wystarczy ze komputer zauwazy problem juz w parametrach zamrozonych i widzi blad oczekujacy.jak chcesz zadzwon pogadamy bedzie prosciej,604-518-886 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.