Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Remont podwozia i progów P11 2.0 TD


Guest piku13
 Share

Recommended Posts

Witam, po przeglądzie na diagnostyce postanowiłem udać się do blacharza ponieważ dziury w moich progach ciągle się powiększały wstawiłem do warsztatu blacharskiego i tam siępost-52680-0-50199700-1328785110_thumb.jpgpost-52680-0-25060300-1328785120_thumb.jpgpost-52680-0-58737600-1328785127_thumb.jpgpost-52680-0-56471200-1328785131_thumb.jpgpost-52680-0-91536900-1328785138_thumb.jpgpost-52680-0-19552300-1328785144_thumb.jpg okazało że również podłoga jest do roboty. Dziury w podłodze to z przodu pod kierowcą, pasażerem i w tunelu, tył to najgorzej lewa strona nadkole itd. załączam fotki jako przestroga co się dzieje z autem po 3 latach nie konserwacji.

Link to comment
Share on other sites

Ja nie wiem czym ty jezdzisz u mnie nie ma nic z tych rzeczy, tylko progi mialem robione, ktory to rocznik?

 

A i lepiej dobrze obejrzyj przewody hamulcowe tylnie, te metalowe przy okazji, dokladnie przyjrzyj sie w okolicach baku.

 

Czy mi sie wydaje czy masz uszkodzone mocowanie amortyzatora, tak jak zaznaczylem na zdjeciu.

post-22531-0-66010300-1328808826_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeżdżę dość intensywnie auto służy mi do ciężkiej pracy między innymi wożę nim narzędzia budowlane. Od 3 lat robiłem w nim tylko półosie - standardowo chyba, teraz potrafię już sam to zrobić i czujnik położenia wału. Nic nie pika z tyłu z przodu coś trzeszczy jakby jakaś guma w amortyzatorze czy gdzieś ale nawet diagnosta nie wiedział gdzie dokładnie. Dziwi mnie jeszcze jakiś olej na prawej półosi od strony skrzyni.

Ogólnie o mojej P11 to są momenty że oddałbym ją za flaszke ale jak mi przejdzie nerw to gdzie ja bym lepsze auto do roboty znalazł - myślałem już o jakimś niemcu ale...

 

rocznik 1998 CD20T - z Austri

Link to comment
Share on other sites

...z przodu coś trzeszczy jakby jakaś guma w amortyzatorze czy gdzieś ale nawet diagnosta nie wiedział gdzie dokładnie.

 

Typowy objaw wahacza górnego. Mam ostatnio to samo. Szkoda tylko że wahacz założony na początku grudnia - oddaję do reklamacji.

Link to comment
Share on other sites

@maciek90, u ciebie nie ma nic z tych rzeczy, "tylko progi miałeś robione" :lol:

no niestety ten typ tak ma, zajrzyj pod spód to zobaczysz czy nie masz, moja p11 jest z 99r i widze że też coś zaczyna się dziać, ale nie do tego stopnia aby były dziury...niestety rdza jest jak rak- tego się zupełnie nie wyleczy, no chyba że w hucie przez przetop :devil:

Link to comment
Share on other sites

@maciek90, u ciebie nie ma nic z tych rzeczy, "tylko progi miałeś robione" :lol:

no niestety ten typ tak ma, zajrzyj pod spód to zobaczysz czy nie masz, moja p11 jest z 99r i widze że też coś zaczyna się dziać, ale nie do tego stopnia aby były dziury...niestety rdza jest jak rak- tego się zupełnie nie wyleczy, no chyba że w hucie przez przetop :devil:

Tylko progi, podloge mam idealna rozbieralem auto w lato i podloga zdrowa deka rdzy nie ma, a progi to dlatego ze prima byla bita i ktos nie zadbal na czas.

Link to comment
Share on other sites

Tylko progi, podloge mam idealna rozbieralem auto w lato i podloga zdrowa deka rdzy nie ma, a progi to dlatego ze prima byla bita i ktos nie zadbal na czas.

Widziałem dużo P11 z przerdzewiałymi progami w tym samym miejscu co moje tzn. z obu stron od nadkola do miejsca zgrzewu - ktoś mi kiedyś powiedział że pewna ilość P11 miała takie coś więc myślę że tak duża ilość P11 nie mogła być walona w tym samym miejscu.

Link to comment
Share on other sites

Japońska precyzja :devil:

Mojej poliftówce gniła jedynie bita d*pa. Obecnie po kolizji gnije gdzieś cała na szrocie

Progi to gniją od środka, bo niestety skośnooczy tak zrobili nadkola że zbiera się za nimi tona błota, a potem z tamtą ruda moment przeskakuje na progi

Link to comment
Share on other sites

ja za dwa miesiace bede oddawal swoja primke do blacharza, mam do zrobienia przegnity prog pod tylnymi prawymi drzwiami, rdza sie tak rozgoscila ze juz mi dośc mocno dolną krawędź drzwi wpierdziela :P

Link to comment
Share on other sites

a u kolegów jak wyglądają przednie kielichy, bo ja jestem troszkę przerażony pojawiającą się rudą w tym miejscu. Dodam, że Primera jest garażowana i regularnie myta, rdza wychodzi tylko na tych nieszczęsnych przednich kielichach :mellow:

Link to comment
Share on other sites

a u kolegów jak wyglądają przednie kielichy, bo ja jestem troszkę przerażony pojawiającą się rudą w tym miejscu. Dodam, że Primera jest garażowana i regularnie myta, rdza wychodzi tylko na tych nieszczęsnych przednich kielichach :mellow:

Na kielichy nie zwracałem szczególnie uwagi ale jeszcze zobaczę.

 

ja za dwa miesiace bede oddawal swoja primke do blacharza, mam do zrobienia przegnity prog pod tylnymi prawymi drzwiami, rdza sie tak rozgoscila ze juz mi dośc mocno dolną krawędź drzwi wpierdziela :P

Masz już blacharza? Takiego który ci to zrobi ja długo szukałem takiego który by chciał wykonać takie łatanie większość blacharzy najlepiej by chciała robić lekko rozbite auta i wymieniać całe elementy najlepiej jeszcze na przelew z OC.

Link to comment
Share on other sites

Masz już blacharza? Takiego który ci to zrobi ja długo szukałem takiego który by chciał wykonać takie łatanie większość blacharzy najlepiej by chciała robić lekko rozbite auta i wymieniać całe elementy najlepiej jeszcze na przelew z OC.

 

czy mam blacharza - ciezko powiedziec, mechanik mi jednego poleca, zobacze co mi powie po oględzinach auta, jakby co w rezerwie mam tez znajomego znajomego :P licze ze ktorys sie podejmie. zrobic chce cale auto, nie tylko ten prog.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dziś jak jeździłem w te ulewy to strasznie parowały szyby, musiałem jeździć z klimą, w domu zobaczyłem pod swoją wycieraczką baardzo mokrą wykładzinę. Zdjąłem plastik ten przy pedale sprzęgła i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to jakiś silikon na tym półkolu w samym rogu, oderwałem i zobaczyłem bardzo przegnitą blache , aż 3 małe dziurki się zrobiły, potem zdjąłem kolo i osłonę błotnika i okazało się że od strony koła spece też zastosowali silikon i uwaga "PAPĘ"! Pod papą też dziura i pogięta blacha, już wszystko ogarnołem i naprawiłem u mnie jakiś debil tak wykonał kiedyś naprawę po stłuczce, i za cholerę nie pomalowane niczym tam nie było. A ja się dziwiłem czemu 3 sterowniki centralnego zamka się utopiły, tak że polscy fachowcy górą papa i silikon a ty się użeraj.

Link to comment
Share on other sites

Dlatego jak ma się czym i jakieś pojęcie trzeba blacharke w swoim zakresie, jedynie na koniec do lakiernika, bo sam dobry pistolet to moja wypłata i narazie mnie nie stać na niego :) , ale kupię :punk: ajaha

Link to comment
Share on other sites

Dziś znowu cały dzień grzebania bo zrobiło się mokro pod wycieraczką kierowcy po myciu silnika, myślałem że coś przeoczyłem przy łataniu nadkola ale to nie to i w końcu natknołem się na rozwarstwioną blachę ściany grodziowej w tym miejscu obok zbiorniczka płynu do sprzęgła, załatałem i próba i jeszcze 2 kropki kapały i znalazłem jeszcze rudą ku... na łączeniu nadkola ze ścianą grodziową, niby dziur nie było ale ruda ostro już atakowała, z dnia na dzień znajduję coraz więcej takich niespodzianek, jednak bite auto stwarza potem problemy...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...