Gość piku13 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam, po przeglądzie na diagnostyce postanowiłem udać się do blacharza ponieważ dziury w moich progach ciągle się powiększały wstawiłem do warsztatu blacharskiego i tam się okazało że również podłoga jest do roboty. Dziury w podłodze to z przodu pod kierowcą, pasażerem i w tunelu, tył to najgorzej lewa strona nadkole itd. załączam fotki jako przestroga co się dzieje z autem po 3 latach nie konserwacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja nie wiem czym ty jezdzisz u mnie nie ma nic z tych rzeczy, tylko progi mialem robione, ktory to rocznik? A i lepiej dobrze obejrzyj przewody hamulcowe tylnie, te metalowe przy okazji, dokladnie przyjrzyj sie w okolicach baku. Czy mi sie wydaje czy masz uszkodzone mocowanie amortyzatora, tak jak zaznaczylem na zdjeciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 jak puka w kole to tak, guma amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piku13 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Jeżdżę dość intensywnie auto służy mi do ciężkiej pracy między innymi wożę nim narzędzia budowlane. Od 3 lat robiłem w nim tylko półosie - standardowo chyba, teraz potrafię już sam to zrobić i czujnik położenia wału. Nic nie pika z tyłu z przodu coś trzeszczy jakby jakaś guma w amortyzatorze czy gdzieś ale nawet diagnosta nie wiedział gdzie dokładnie. Dziwi mnie jeszcze jakiś olej na prawej półosi od strony skrzyni. Ogólnie o mojej P11 to są momenty że oddałbym ją za flaszke ale jak mi przejdzie nerw to gdzie ja bym lepsze auto do roboty znalazł - myślałem już o jakimś niemcu ale... rocznik 1998 CD20T - z Austri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ...z przodu coś trzeszczy jakby jakaś guma w amortyzatorze czy gdzieś ale nawet diagnosta nie wiedział gdzie dokładnie. Typowy objaw wahacza górnego. Mam ostatnio to samo. Szkoda tylko że wahacz założony na początku grudnia - oddaję do reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piku13 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 dzieki za info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 @maciek90, u ciebie nie ma nic z tych rzeczy, "tylko progi miałeś robione" no niestety ten typ tak ma, zajrzyj pod spód to zobaczysz czy nie masz, moja p11 jest z 99r i widze że też coś zaczyna się dziać, ale nie do tego stopnia aby były dziury...niestety rdza jest jak rak- tego się zupełnie nie wyleczy, no chyba że w hucie przez przetop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 @maciek90, u ciebie nie ma nic z tych rzeczy, "tylko progi miałeś robione" no niestety ten typ tak ma, zajrzyj pod spód to zobaczysz czy nie masz, moja p11 jest z 99r i widze że też coś zaczyna się dziać, ale nie do tego stopnia aby były dziury...niestety rdza jest jak rak- tego się zupełnie nie wyleczy, no chyba że w hucie przez przetop Tylko progi, podloge mam idealna rozbieralem auto w lato i podloga zdrowa deka rdzy nie ma, a progi to dlatego ze prima byla bita i ktos nie zadbal na czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piku13 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Tylko progi, podloge mam idealna rozbieralem auto w lato i podloga zdrowa deka rdzy nie ma, a progi to dlatego ze prima byla bita i ktos nie zadbal na czas. Widziałem dużo P11 z przerdzewiałymi progami w tym samym miejscu co moje tzn. z obu stron od nadkola do miejsca zgrzewu - ktoś mi kiedyś powiedział że pewna ilość P11 miała takie coś więc myślę że tak duża ilość P11 nie mogła być walona w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Japońska precyzja Mojej poliftówce gniła jedynie bita d*pa. Obecnie po kolizji gnije gdzieś cała na szrocie Progi to gniją od środka, bo niestety skośnooczy tak zrobili nadkola że zbiera się za nimi tona błota, a potem z tamtą ruda moment przeskakuje na progi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 ja za dwa miesiace bede oddawal swoja primke do blacharza, mam do zrobienia przegnity prog pod tylnymi prawymi drzwiami, rdza sie tak rozgoscila ze juz mi dośc mocno dolną krawędź drzwi wpierdziela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 a u kolegów jak wyglądają przednie kielichy, bo ja jestem troszkę przerażony pojawiającą się rudą w tym miejscu. Dodam, że Primera jest garażowana i regularnie myta, rdza wychodzi tylko na tych nieszczęsnych przednich kielichach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piku13 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 a u kolegów jak wyglądają przednie kielichy, bo ja jestem troszkę przerażony pojawiającą się rudą w tym miejscu. Dodam, że Primera jest garażowana i regularnie myta, rdza wychodzi tylko na tych nieszczęsnych przednich kielichach Na kielichy nie zwracałem szczególnie uwagi ale jeszcze zobaczę. ja za dwa miesiace bede oddawal swoja primke do blacharza, mam do zrobienia przegnity prog pod tylnymi prawymi drzwiami, rdza sie tak rozgoscila ze juz mi dośc mocno dolną krawędź drzwi wpierdziela Masz już blacharza? Takiego który ci to zrobi ja długo szukałem takiego który by chciał wykonać takie łatanie większość blacharzy najlepiej by chciała robić lekko rozbite auta i wymieniać całe elementy najlepiej jeszcze na przelew z OC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Masz już blacharza? Takiego który ci to zrobi ja długo szukałem takiego który by chciał wykonać takie łatanie większość blacharzy najlepiej by chciała robić lekko rozbite auta i wymieniać całe elementy najlepiej jeszcze na przelew z OC. czy mam blacharza - ciezko powiedziec, mechanik mi jednego poleca, zobacze co mi powie po oględzinach auta, jakby co w rezerwie mam tez znajomego znajomego licze ze ktorys sie podejmie. zrobic chce cale auto, nie tylko ten prog. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Dziś jak jeździłem w te ulewy to strasznie parowały szyby, musiałem jeździć z klimą, w domu zobaczyłem pod swoją wycieraczką baardzo mokrą wykładzinę. Zdjąłem plastik ten przy pedale sprzęgła i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to jakiś silikon na tym półkolu w samym rogu, oderwałem i zobaczyłem bardzo przegnitą blache , aż 3 małe dziurki się zrobiły, potem zdjąłem kolo i osłonę błotnika i okazało się że od strony koła spece też zastosowali silikon i uwaga "PAPĘ"! Pod papą też dziura i pogięta blacha, już wszystko ogarnołem i naprawiłem u mnie jakiś debil tak wykonał kiedyś naprawę po stłuczce, i za cholerę nie pomalowane niczym tam nie było. A ja się dziwiłem czemu 3 sterowniki centralnego zamka się utopiły, tak że polscy fachowcy górą papa i silikon a ty się użeraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Dlatego jak ma się czym i jakieś pojęcie trzeba blacharke w swoim zakresie, jedynie na koniec do lakiernika, bo sam dobry pistolet to moja wypłata i narazie mnie nie stać na niego , ale kupię ajaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Dziś znowu cały dzień grzebania bo zrobiło się mokro pod wycieraczką kierowcy po myciu silnika, myślałem że coś przeoczyłem przy łataniu nadkola ale to nie to i w końcu natknołem się na rozwarstwioną blachę ściany grodziowej w tym miejscu obok zbiorniczka płynu do sprzęgła, załatałem i próba i jeszcze 2 kropki kapały i znalazłem jeszcze rudą ku... na łączeniu nadkola ze ścianą grodziową, niby dziur nie było ale ruda ostro już atakowała, z dnia na dzień znajduję coraz więcej takich niespodzianek, jednak bite auto stwarza potem problemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.