Gość Tag Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) Zdjecie wrzuce, jak tylko wroce z pracy, bo nie mam w jak w tej chwili zrzucic z telefonu. Co do twardosci, to powiem tak: wydaje mi sie lekko, powtarzam lekko sztywniejszy z tylu, ale nie jest to jakas znaczaca roznica. Byc moze sa to moje subiektywne odczucia, w kazdym razie nie odczuwam zadnych negatywnych skutkow, efektu w postaci "woz zelazny" tez brak Tak czy siak warto sprobowac, gumy te sa tanie jak barszcz, wiec wlasciwie niczym nie ryzykujesz EDIT: A co do tego, czy da sie bez zdejmowania kola: nie da sie, musisz podniesc i zdjac, nie ma rady. Dolaczylem fotke, troche na nierownym stoi samochod, ale tak czy siak jest lepiej w stosunku do tego co bylo Edytowane 23 Lutego 2012 przez Tag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Eee..to widzę, że nie wystrzelił ten tył jakoś dramatycznie w górę, możnaby wg. mnie nawet jeszcze go troche do góry dźwignąć. Ja chyba wezmę dotatkowo gumy tez z tego drugiego rozmiaru, najwyzej jak nie wejdzie...to bede 2 browce w plecy pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tag Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Nie wiem czy jest sens, bo te z drugiego rozmiaru sa tylko o 2 mm wyzsze Do gory dramatycznie nie wystrzelil, ale jest lepiej niz bylo za 12 zlotych Jak sie zrobi cieplej, to bede kombinowal z tymi tulejkami pod amorek, o ktorych byla mowa wczesniej Albo sproboje wlozyc te najwieksze gumy, bo one sa o 12 mm wyzsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) Chciałem zadać pytanie o podniesienie auta, ale widzę że nie macie żadnego patentu więc podzielę się chociaż moimi doświadczeniami tyle ze w WP11. Do tej pory jeździłem na oryginalnym zawieszeniu z 98 roku, w sprężyny miałem wstawione te gumy jednak auto siedziało nisko dodatkowo krzywo, z jednej strony przy wzięciu pasażera, mocno dobijało rysując oponę o krawędź nadkola (dodatkowo butla, hak). Wcześniejsza wymiana amorków nie pomogła, auto dobijało aż amorki szlak trafił. Tym razem zrobiłem cały tył. Wymieniłem amorki na bilsteiny + odboje oraz wsadziłem lesjoforsy h/d – te niby wzmacniane. Przy montażu okazało się że te lesfoforsy są o jakieś 1 cm niższe niż sprężyny zdjęte z auta. Naiwnie licząc na oszałamiające efekty bardzo się rozczarowałem. Fakt, że po wymianie auto się wyrównało, jednak tył podniósł się o 1 cm (słownie jeden centymetr) względem wcześniejszej wysokości. Teraz nadkole jest 63 cm nad ziemią na normalnych 15”. Tył trochę twardszy ale nadal boje się brać pasażerów i bagaż co by opon w trasie nie pozdzierać. Nadal szukam sposobu na podniesienie auta... Gum nie polecam. Jedna w zawieszeniu wiele nie daje, ale jak napchacie ich więcej to praktycznie auto nie ma tylnego zawieszenia tylko robicie je na "twardo". Sprężyna po to ma luz między zwojami, żeby mogła pracować. Wkładając te gumy robi się z niej kołek. Mam teraz pomysł wytoczenia specjalnych tulei tak ze 3 cm wysokich pasujących do dolnego gniazda amora. Raz ze podniosą dolny koniec sprężyny o te 3 cm a dwa że zwiększą napięcie wstępne sprężyny. Może dzięki temu wreszcie przestane włóczyć d*pą po ziemi. Pytanie tylko czy tak napięta sprężyna nie będzie miała tendencji do pękania. Muszę tylko dorwać jakiś amor z odzysku aby oddać na zwór tokarzowi. Pozdrawiam i czekam na jakieś inne sugestię. Edytowane 16 Lipca 2012 przez Brow4r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Brow4r, jak chcesz na stałe skutecznie podnieść auto musisz wstawić całe kolumny tylego zawieszenia od Primery P12: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83692-p11wp11-p11wp11-p11144wp11144-wiecznie-opadajacy-tyl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Dzięki za informacje, zdązyłem to zobaczyć, niestety już po fakcie zakupu nowych amorków, odbojów i sprężyn. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tag Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Z perspektywy paru miesiecy stwierdzam ze rozwiazane z gumami jest do du** Efekt jako taki byl na poczatku, jednak szybko zanikl, wiec dalej ciagam sie tylem po ziemii jak owczarek niemiecki... Niebawem bede mial urlop i moze pare groszy tez sie znajdzie, to przetestuje ten patent z kolumnami z P12 i wstawie fotki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ja polecam McPherson z p12. A zabawa z gumami na dłuższą metę zdecydowanie nie ma sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tag Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Voyo, widze w innym temacie efekt Twoich prac i musze powiedziec ze ladnie to wyszlo, moze az za wysoko ;P Wplywu negatywnego na jazde brak? A swoja droga, za ile nabyles te kolumny z amorkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) W zasadzie to w tym temacie już wrażeniami z testów się dość drobiazgowo podzieliłem: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83692-p11wp11-p11wp11-p11144wp11144-wiecznie-opadajacy-tyl/#entry867778 Więc już nie będę się powtarzał.Generalnie jestem wciąż bardzo zadowolony i polecam to rozwiązanie. A MacPhersony w dobrym stanie, bez zadnych wyciekow, udalo mi sie wyrwac za niewiele ponad 200zl. Co do wygladu to jak zawsze kwestia gustu. Ale patrzac na duzo nowsze auta czy nawet avenis i mazde 6 z tego samego rocznika, to uwazam ze jest jak najbardziej ok i to wlasnie poprzedni wyglad z obecnej perspektywy wydaje sie byc karykaturalny z szorujacym tylkiem po asfalcie. Edytowane 19 Lipca 2012 przez voyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.