clint Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 (edited) Witam,mam problem, zrobił mi się na tych mrozach twardy hamulec.Wyjechałem hamował normalnie po godzinie zrobił się twardy,działał normalnie tzn miękko co drugie wciśniecie(jadę hamuje raz działa miękko wciskam drugi raz już twardy,jadę dalej naciska działa miękko ok.drugie wciśniecie twardy i tak w kółko),teraz jest już od paru dni twardy.Hamuje ale bardzo ciężko się go wciska,dodam że koła nie są zblokowane działają normalnie bez oporów.Mechanik stwierdził że przymarzły i trzeba czekać aż same odmarzną!czy jest jakiś sposób odmrożenia ich bez wycieczki do mechanika?podgrzania itd.czytałem że w serwo zbiera się woda,trzeba ją ściągnąć ale nie wiem o co chodzi za bardzo!. Edited February 11, 2012 by clint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Sprawdż przewód podciśnieniowy do serwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clint Posted February 12, 2012 Author Share Posted February 12, 2012 Witam!z chęcią to zrobię tylko nie wiem gdzie jest serwo!i tu pytanie,czy lepiej się za to nie brać jak nie mam pojęcia gdzie jest serwo?czy jest to tak banalne że laik jest to wstanie wykonać A chyba jutro to lecę do mecha bo tak dziwnie na takich hamulcach jezdzić!.pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Decyzja prawidłowa , jak nie kumasz to nie bierz się za robotę bo czasami można sobie kłopotów narobić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 nie bede pisac w nowym temaci zauwazylem u siebie ze twardy pedal hamulca mam czasem przy 1 uruchomieniu auta ale nie zawsze tj na noc auto zostaje pod domem rno wchodze do auta to 1na 10 pedal twardy jak diabli dopiero po rprzekreceniu kluczyka reaguje normalnie tak powinno byc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Tak powinno być, przecież w pierwszym momencie przed przekręceniem kluczyka nie działa jeszcze serwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
payen Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Odnowię temat. Pożyczyłem auto koledze i stwierdził że mam strasznie twardy pedał hamulca. Dla mnie wydawał się normalny i nie zwracałem na to uwagi. Zrobiłem rano diagnostykę, tzn. silnik wyłączony, wciskam pedał hamulca(z średnią siłą do oporu) i trzymam. Odpalam silnik i tylko nieznacznie daje się wcisnąć głębiej. Zdjąłem przewód z serwa na włączonym silniku. Obroty zaraz wzrosły a w wężyku było odczuwalne duże podciśnienie. Ktoś ma jakieś sugestie do dalszej diagnozy, bądź zna odpowiedź co nie działa poprawnie? serwo czy pompa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmiart Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 a braliście pod uwagę abs i pompe abs?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
payen Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 jak mocniej przyhamuje to słyszę i czuję że ABS pracuje. Ale trzeba brać każdą ewentualność pod uwagę. jak można zdiagnozować usterkę pompy ABS? w mojej p11 nie mam złącza OBD2 a interfejsu na alledrogo znaleść ciężko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.