Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Sworzeń przedni dolny


Maciekmat
 Share

Recommended Posts

Witam, takie pytanie czy wymieniał ktoś sworzeń przedni dolny ale ten w zwrotnicy? Z tego co sie dowiedziałem to trzeba cała nową zwrotnice kupywać co kosztuje w ASO 2000 zł :/ Może jest możliwośc wymiany samego sworznia?

Link to comment
Share on other sites

u mnie jest zakład, który to naprawia, bo na ostatniej geometrii mi o tym mówił i o ile sie orietuje biorą za to 350zł

Link to comment
Share on other sites

Pokaż, o co Ci dokładnie chodzi, jakiś rysunek, zdjęcie, jeżeli nie znajdziesz, może jutro wkleje jakiś rysunek zawieszenia i powiesz, o co chodzi. Z tego, co zauważyłem na e-Bay pojawiło się wiele tego typu części.

Edited by andrzej6411
Link to comment
Share on other sites

Zdzwoń tutaj, prawdopodobnie to jest to:

http://allegro.pl/sworzen-wahacza-nissan-350-z-i2074649328.html

 

 

oraz tutaj, sa do tylnego, ale byc moze ma do przedniego:

http://allegro.pl/z20-198-sworzen-wahacza-nissan-350z-2002-i2094245018.html

 

Jezeli nie , to chyba jest w sprzedazy na E-bay, postaram Ci się to znaleśc , chyba gdzies mi to mignelo.

Link to comment
Share on other sites

Podany przez Ciebie sworzeń łączy się z wahaczem ’przednim poprzecznym dolnym’ ang. „transvwese link” tak mi się przynajmniej wydaje z rysunku, nie mam teraz możliwości sprawdzenia w kanale, jeżeli nie popraw mnie, będziemy dalej szukać.

Wg mnie to jest to.

http://www.ebay.com/itm/2-FRONT-Lower-Ball-Joint-SET-NISSAN-350Z-03-09-/320736375591?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ANissan%7CModel%3A350Z&vxp=mtr&hash=item4aad60b327

Link to comment
Share on other sites

Tak masz racje to jest ten sworzeń który opisałeś. Tylko czy to jest napewno ten co podales na ebay-u?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

mam pytanie czy ten sworzeń podejdzie??

http://allegro.pl/sworzen-wahacza-nissan-350-z-i2437270048.html

 

ktoś próbował??

 

w hameryce znalazłem cos takiego:

http://www.ebay.com/itm/2-FRONT-LOWER-BALL-JOINT-FOR-NISSAN-350Z-03-09-/250697175942?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a5eb75386&vxp=mtr#ht_927wt_698

 

i ponoc pasują..ktos przerabiał temat??

idzie u nas dostac coś w rozsądnych pieniadzach, bo nie chce mi sie 2 tyg. czekac na paczke z US

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zamow na ebay ,link podalem wyzej, to wszystko i tak jest przesylane pradobodobnie z Tajwanu, przesylka bezplatna, lotnicza, czas dostarczenia to ok. 4 dni.Zamawialem u nich lacznik stabilizatora tyl.Ta sama firma na ebay prowadzi przesyki niby z GB/ ja w ten sposob zamawialem/ ,ale domyslam sie , ze i tak to wszysko leci z Tajwanu.

Link to comment
Share on other sites

http://www.ebay.pl/i...=item3359d07583

 

Najpradobodobniej to jest ta sama firma, mala zmiana w nazwie na USa ebay.W tym przypadku bdb zrobiles bo tu cena tego 60 GBP zawsze wiecej niz 60$ z twojego linku.W miom przypadku ceny po przeliczeniu na pln byly podobne.Pochwal sie z jakiego kraju to przylecialo.

Edited by andrzej6411
Link to comment
Share on other sites

mam pytanie czy ten sworzeń podejdzie??

http://allegro.pl/sw...2437270048.html

 

ktoś próbował??

 

w hameryce znalazłem cos takiego:

http://www.ebay.com/...tr#ht_927wt_698

 

i ponoc pasują..ktos przerabiał temat??

idzie u nas dostac coś w rozsądnych pieniadzach, bo nie chce mi sie 2 tyg. czekac na paczke z US

 

Ja próbowałem z tym z allegro i działa dobrze...

Link to comment
Share on other sites

nie miales wrazenia ze to tandeta?? guma ochronna w ogole nie zamknieta szczelnie tylko nałożona

Link to comment
Share on other sites

Niewiem nawet tego nie widziałem :) zakład w którym serwisuje Z mi to założył sprawdziłem ze trzyma ok i nie stuka

Niestety nissan nie przewidział wymiany samego stworzenia i trzeba sie wspomagać aftermarketem

Link to comment
Share on other sites

Czy możecie mi podesłać jakiś namiar na dory warsztat dla Z-ki w oklicach Warszawy. Do dotychczasowego się zraziłem, a mam problem z zawieszeniem. Pomimo ustawienia geometrii i wymiany opon auto ściąga mi w prawo- coś się musiało w zawieszeniu zadziać.

Link to comment
Share on other sites

Czy możecie mi podesłać jakiś namiar na dory warsztat dla Z-ki w oklicach Warszawy. Do dotychczasowego się zraziłem, a mam problem z zawieszeniem. Pomimo ustawienia geometrii i wymiany opon auto ściąga mi w prawo- coś się musiało w zawieszeniu zadziać.

 

Nie miałeś ostatnio jakiś przygód z krawężnikami? Warto podpytać w miejscu w którym robiłeś geometrię, które konkretnie kąty się nie zgadzają żeby wiedzieć gdzie szukać problemu (może jakiś skrzywiony wahacz?). Jeżeli zapłaciłeś za geometrię a auto nadal ściąga, to spróbuj wrócić z reklamacją, niech chociaż zrobią Ci diagnozę tego co jest nie tak. Naprawę możesz potem zrobić u innego mechanika.

Edited by Młynarz
Link to comment
Share on other sites

Geometria wyszła idealnie. Nie ma żadnych luzów, skrzywień. Wszystko w normie- a samochód ciągnie w prawo. Może to coś w układzie kierowniczym?

Link to comment
Share on other sites

Teraz mam przód 245 tył 285 Toyo R1R. Jaki rozmiar proponujesz? Teraz myślę nad 235 przód i 265 tył Federal FZ 201

Link to comment
Share on other sites

Ja mam 265 i 295 R19, nie ściąga. Byłeś w jakimś innym warsztacie żeby zweryfikować czy geometria dobrze ustawiona. Może np warsztat, który ustawiał geometrię ma uszkodzony sprzęt. Niemożliwe jest żeby geometria była ok, opony ok, koła wyważone i spradzone ciśnienie powietrza, brak luzów w zawieszeniu czy uk. keirowniczym a auto ściągało. Conajmniej jeden z tych elementow musi być nie tak. No chyba, że wozisz na prawej stronie dachy żagiel :D

Link to comment
Share on other sites

chyba że auto jest krzywe

geometrie sie robi statycznie więc zaieszenie nie pracujee

jak auto jedzie to zawieszenie zaczyna dzałać dynamicznie i może tu jest pies pogrzebany krzywy jakiś elemęt zawieszenia lub nadwozia

Link to comment
Share on other sites

To wykluczyłem, bo w zawieszeniu nie ma luzów. Jeśli byłoby krzywe to co chwila problem z wybitymi tulejami. Oczywiście w 100% pewnym być nie można.

Link to comment
Share on other sites

Geometrię ustawiałem dwukrotnie w różnych dobrych warsztatach (4 Turbo). Także to nie wina geometrii, ani opon, ani felg.

Musi być zgięty chyba jakiś element zawieszenia, lub coś w układzie kierowniczym. Ogólnie żadnych luzów nie ma. Auto poza tym, że ściąga jedzie super, Nic nie stuka, nie puka, jest sztywne i zwarte- zresztą robi dobre czasy na różnych torach. Płyta podłogowa jest równa bo sprawdzałem przed zakupem.

Chyba pozostaje mi ASO i ocena stanu zawieszenia? Boje się po złych doświadczeniach z ASO, że będą dochodzić do przyczyny dłuuugo i kasować odpowiednio :(

We wrześniu startuję w Verva Street Racing i chcę do tego czasu autko wyszykować na 100%

Link to comment
Share on other sites

być może cała karoseria auta jest skrzywiona o jakieś drobne mm w wyniku przebytego kiedyś "wypadku", lub po tylu ekstremalnych jazdach jak każdy traktuje Zetke nadwozie straciło swoją sztywność. i przy dawaniu gazu, lub prędkościach minimalnie się odgina albo coś. A nie da się sprawdzić geometrii jadąc 100 km/h :P :P Nie da się w 100% zobaczyć czy auto było Bite

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...