Jerzy Fiuk Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 (edytowane) Kupując auto, z definicji odrzuciłem alarm, bo nie lubię jak coś wyje i nie wierzę, że kogoś to obejdzie z korzyścią dla mnie jak przyjdzie złodziej. Zdecydowałem się na blokadę (kolejną w posiadanych autach). Słabością propozycji Nissana było to, że zapina się tylko na wstecznym. To nie jest praktyczne, czasami lepiej zapiąć blokadę na innym biegu. I oto, po przejechani kilkunastu tysięcy kilometrów, części się podocierały, wyrobiły i kilka tygodni temu, bez zastanawiania się, zapiołem blokadę na dwójce. Dopiero przy otwieraniu zobaczyłem co się stało. Kilka prób, teraz już kilka tygodni eksploatacji i wszystko gra. Co bardzo mnie cieszy. Użytkowników blokad zachęcam do spróbowania czy u nich też dziala. Edytowane 13 Lutego 2012 przez fjerzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Działa działa ja doszedłem do tego po przejechaniu ok 2 tys km!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Też potwierdzę. Zapina się na dwójce, czwórce i wstecznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Co też może mieć swoje minusy... Kiedys żonie udało się zapiąć kolanem blokadę na dwójce gdy ruszałem spod świateł (wbrew pozorom jest to mozliwe). Blokadę da sie zapiąć na każdym "dolnym" biegu, czyli 2, 4 i wsteczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Fiuk Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Co też może mieć swoje minusy... Kiedys żonie udało się zapiąć kolanem blokadę na dwójce gdy ruszałem spod świateł (wbrew pozorom jest to mozliwe). Blokadę da sie zapiąć na każdym "dolnym" biegu, czyli 2, 4 i wsteczny. Chyba czegoś nie rozumiem. Do zapiecia blokady w QQ nie wystarczy kolano żony. Trzeba mieć jeszcze kluczyk tej blokady i zamknąc nim zamek blokady. To nie zatrzask. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 To jest zatrzask... do zamknięcia blokady nie potrzeba kluczyka... Jedynie do otwarcia. Przynajmniej mój typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Czyli blokad nie zakładaliście w servisie - bo wynika z opisu że każdy ma inny typ, czy też servis zaklada różne ? A te servisowe to w jakiej cenie ? Pozdr....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Fiuk Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 O cenie nic nie powiem, bo nie pamiętam jak to było rozliczane, alezakładana w serwisie, przy zakupie auta, jako drugie zabezpieczenie. To standardowo zakładana blokada "niedziedzia" Bear Lock. Jak mi powiedziano, wtedy, jedyna jaka jest montowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) Tak jest blokada BearLock i zapina się jako zatrzask a kluczyk jak napisał wcześniej kolega piorun jest potrzebny do otwarcia jej!!! A blokada była montowana w salonie tam chyba stadradowo montuja to samo do wsztskich aut! Odnośnie ceny to tez nie pamietam ale okolo 800 zlotych było! Edytowane 14 Lutego 2012 przez yasiorr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ja też mam "od nowości". Znaczy się, odebrałem samochód już z tą blokadą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a z tego co wiem to jeżeli blokada jest przygotowana na zapinanie np. na biegu wstecznym to po przejechaniu kilku tys. km nie powinno się to zmienić chyba,że jest to wada montażu - proponuję skontaktować się z producentem blokady (nie dealerem) i się podpytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Fiuk Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a z tego co wiem to jeżeli blokada jest przygotowana na zapinanie np. na biegu wstecznym to po przejechaniu kilku tys. km nie powinno się to zmienić chyba,że jest to wada montażu - proponuję skontaktować się z producentem blokady (nie dealerem) i się podpytać No dobrze, ale nie dostrzegam powodu. Blokada działa, jest skuteczna i zyskała dodatkową funkcjonalność. Zaglądałem pod osłonę lewarka i znam zasadę działania tego mechanizmu (czpień i gniazdo blokujące lewarek w jednym położeniu po przekręceniu kluczyka). Nie widzę miejsca na niekorzystne skutki tego co opisalem? Może ktoś widzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK47 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 No dobrze, ale nie dostrzegam powodu. Blokada działa, jest skuteczna i zyskała dodatkową funkcjonalność. Zaglądałem pod osłonę lewarka i znam zasadę działania tego mechanizmu (czpień i gniazdo blokujące lewarek w jednym położeniu po przekręceniu kluczyka). Nie widzę miejsca na niekorzystne skutki tego co opisalem? Może ktoś widzi? Widze-swobodny odjazd na dwójce...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Fiuk Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Widze-swobodny odjazd na dwójce...... Nie! Nie! Nie! Otóż Kolego, cala "zabawa" z możliwością zapinania blokady na rożnych biegach, nie jest zabawą samą w sobie. Można przecież powiedzieć "widzę swobodne wtoczenie auta na lawetę na wstecznym". Chodzi o to, że zapinam blokadę tak lub inaczej w zależności od tego czy parkuję przodem czy tyłem, na podjeździe czy na zjeździe itp. Faktycznie, jak zaparkuję tyłem i zapnę blokadę na dwójce, to ułatwię sprawę złodziejowi. No, ale "rozumu trzeba używać", a większa funkcjonalność może w tym tylko pomagać. . Tak jest blokada BearLock i zapina się jako zatrzask a kluczyk jak napisał wcześniej kolega piorun jest potrzebny do otwarcia jej!!! A blokada była montowana w salonie tam chyba stadradowo montuja to samo do wsztskich aut! Odnośnie ceny to tez nie pamietam ale okolo 800 zlotych było! Miałem w poprzednim aucie blokadę zamykaną bez kluczyka. Wkładało się bolec i on się zatrzaskiwał. Otwarcie było kluczykiem, bolec się wyjmowało i odkładało na bok. teraz nie ma bolca. Jest przekręcany kluczykiem zamek, który blokadę otwiera i zamyka. Zawsze, do tej czynności potrzebny jest kluczyk. Przynajmniej w moim systemie. Obecne rozwiązanie uważam za korzystniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 No to może masz ina blokade bo ja zapinam swoja bez kuczyka jedynie do otwarcia jej potrzebuje go. A probowales zapiać ja bez kluczyka? No ale mniejsza o to ważne ze da sie zapinac na roznych biegach i tak jak napisałeś stała sie bardziej funkcjonalna. Zreszta można na 4 zostawic autko i bedzie problem z odjechaniem. Choc uważam, że blokada sama w sobie nie jest aż tak bezpieczna jak jakieś odcięcie zapłony czy cos w tym stylu ale potrzebna była jako 2 zabezpieczenie wiec jest! Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLka78 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) temat stary ale zapytam .Chce w 2 aucie montowac blokadę - lepiej biegów czy kierownicy? Edytowane 30 Października 2015 przez eLka78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 temat stary ale zapytam .Chce w 2 aucie montowac blokadę - lepiej biegów czy kierownicy? Mi kiedyś doradzono tak - blokadę na kierownicę złamać się da. Złodziej wsadza długi na 2 metry metalowy kij w kierownice, tak że wystaje na zewnątrz, i siada na nim całym ciężarem. Pod tą wagą albo złamie się uchwyt blokady albo całe jego mocowanie. W najgorszym wypadku złamie kierownice i nie ukradnie auta, tyle. Za to z blokadą na skrzynię biegów poradzić sobie trudniej - zazwyczaj trzeba faktycznie rozebrać cały mechanizm żeby ją wyjąć. Więc kierując się tą zasadą, brałbym blokadę na skrzynie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Dokładnie jak pisze gambiting , na kolumnę kierownicy jest jak przyłożyć sporą siłę i zrobić dźwignię , natomiast blokada lewarka zmiany biegów u jego podstawy zniesie większe obciążenie i nie ma do niej dostępu w krótkim czasie , którego złodziej nie ma ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaven Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opcja szukaj działa. Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem. Czy ktoś z obecnych tutaj zauważył jakiekolwiek nieprawidłowości związane z zachowaniem auta po instalacji tego typu zabezpieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Mam 2 samochod z blokada od nissana i nigdy nie bylo problemu przez 10 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.