alma97 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 witam.wymienial juz ktos termostat w almerze n15,silnik 1.4? duzo to roboty? jakies porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 pracy może i mało ale dostęp nie ciekawy do śrub jak sie uwiniesz i coś nieprzewidzianego sie nie stanie w ciagu godziny jesteś w stanie wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 dokladnie tak to jest prosta robota i napewno dasz sobie rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 dzieki.a tak dokladnie to gdzie sie znajduje termostat?przy pompie wody-mam racje? wystarczy tylko odkrecic oslone termostatu przykrecona na dwie sruby,wyjac stary i wlozyc nowy termostat? a jak zaslepic egr i co to daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 dokladnie tak kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 W sumie to są trzy śruby i wcześniej najlepiej spuścić płyn z chłodnicy (plastikowy korek na dole). Ja miałem już przyjemność trzy razy wyjmować termostat (w 1,6 i 1,4 jest taki sam) i zawsze wyciągałem pokrywę na zewnątrz co wiąże się z poluzowaniem opaski i zsunięciem gumowego przewodu (trochę trzeba się nawyginać bo mocno siedzi na króćcu). Można też tylko odchylić pokrywę, ale wtedy nie doczyścisz dokładnie fabrycznego silikonu. W nowym termostacie dają gumową uszczelkę, ale jej nie polecam stosować bo można sobie narobić problemów jak ja. Gdy wymieniłem pierwszy raz u siebie to pomyślałem, że z uszczelką będzie szybciej i czyściej niż z silikonem (który zaleca serwisówka od nissana). Po dokręceniu wszystko było OK, ale na drugi dzień pojawiły się krople. pomyślałem, że jeszcze trochę dociągnę śruby i się uszczelni. Niestety obudowa jest delikatna i powstało pęknięcie między śrubami od naprężenia i polał się płyn. W ten sposób miałem przyjemność ponownej zabawy w spuszczanie płynu, montaż nowej obudowy i tym razem silikonowanie, Trzy milimetry silikonu po rancie termostatu idealnie uszczelnia, a śruby wystarczy tylko lekko dociągnąć do pierwszego oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 wielkie dzieki za doradztwo.a wiec musze jeszcze dokupic silikon. komplet uszczelek dostalem razem z termostatem. usuwal juz ktos egr z almerki n15? jak to zrobic? czy po zaslepieniu bedzie wiecej palic? beda jakies problemy z silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 egr to jedna nakrętka i 2 grosze kosztów Robiłem w 1,6 i 1,4 i skutków ubocznych nie zanotowałem. Z plusów to brak sadzy na przepustnicy, moja miała taki nagar, że się nie domykał i ssanie nie działało jak powinno. Roboty na 10 minut bo trochę się trzeba nakręcić w dwie strony dużym kluczem. Rurę odkręcałem przy kolektorze dolotowym i problemów z dostępem większych nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 mam jeszcze jedna sprawe...gdzie znajduje sie gniazdo diagnostyczne w almie z 1997 roku silnik 1.4?jakie tam jest to wejscie-wtyczka OBD2? I JAKI BEDZIE ODPOWIEDNI CZYTNIK KODOW BLEDOW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 zobacz tutaj http://www.nissanklu...0_GA16_GA14.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 i rzeczywiscie wymiana jako taka nie jest trudna tylko z dostepem to jest totalna lipa!tymbardziej ze mam w tym miejscu parownik od gazu,ale sie udalo i jest teraz cieplutko. dzienks!. ktos moze kupowal interfejs diagnostyczny do almery? jaki by polecil?http://allegro.pl/show_item.php?item=2004541056-taki z allegro da rade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.