tomoakatomi Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam, Chcialbym sie dowiedziec, gdzie mozna zmienic w modelu z 2003,w wersji europejskiej mape silnika. To co mnie interesuje to to, ile mozna maxymalnie wyciagnac poprzez zmiane tak w granicach rozsadku. Znacie jakies miejsca, w ktorych zrobia to profesjonalnie ? Ktos z was robil ? heh i ile to by kosztowalo Planuje takze zrobienie wydechu w celu zwiekszenia mocy, tak jak mape, chialbym by bylo to kompatybilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) http://www.strojenia.pl/ wiem, że raczej hondami sie zajmują,ale RYŚ ponoć ogarnia w Z masz OBD 3, więc nie wiem jak wygląda tam możliwość strojenia kompa...pewnie trzeba będzie coś zewnetrznego podpiąć.. IMHO jeżeli masz seryjny silnik to mija się z jakim kolwiek celem takie strojenie..nic nie zyskasz..to nie Turbo gdzie masz przyrosty rzędu 30% albo i więcej najpierw powkładaj zabawki a stroje nie to na koncu sie robi i jeszcze: http://ecu-performance.com.pl/ maja wieksze doswiadczenie z nissanami co do kosztów to ceny zaczynaja sie od 1500zł Edytowane 17 Lutego 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 rozmawiałem z Gato, powiedzail, że gra nie warta świeczki. Lepiej zainwestować w trakcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) dziekuje za odpowiedzi jesli ma kto jeszcze cos do dodania to czekam Edytowane 17 Lutego 2012 przez tomoakatomi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 jeżeli będą zmiany w dolocie/wydechu/ostrzejsze wałki itp. itd. to strojenie jest wskazane aby te części przyniosły oczekiwany rezultat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 ja mam zmieniony dolot z akcesoriami k&n typhoon robiony we francji przez tunera full pro ,sadze ze tam cos podpinali zeby dzialalo bo lata jak trzeba i te brzmienia od 5tys w gore nie wiem jaki wydech da najwiecej mocy, podoba sie Magnaflow, jakies sugestje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 invidia/tanabe/greddy/Borla/HKS/Stillen/Injen/Kakimoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 magnaflow daje rade i brzmi nieżle. zeby wydech coś dawał to jednak jechac po całości od kolektorów + wywalenie katów + ew. true dual exahust. co do strojenia pod doloty i filtry - wskazane. sam mialem swojego oddać do mapowania ale odpuściłem - to nie wyścigówka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Jak cos z tego co wiem to Coobcio już ogarnia zetki na seryjnym kompie i są tego efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Coż to za ciekawostka OBD 3?? hahahha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Tak jest mozna ogarniac zetki po OBD w czasie rzeczywistym, niebawem jakis artykulik na ten temat skrobne w magazynie GT, taki paro etapowy etap grzebania w 350Z... Jako punkt nr.1 bedzie wlasnie strojenie elektorniki, fabrycznie zetka jedzie na ubogiej mieszance z dolu dlatego ma tak malo momentu, mapy zaplonowe takze ma kiepskie zwlaszcza te z runku USA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Coob: czy bez ruszenia wałków rozrządu,bez turbo,da się zrobić wyraźnie/odczuwalnie lepszą mapę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Tak jest mozna ogarniac zetki po OBD w czasie rzeczywistym, niebawem jakis artykulik na ten temat skrobne w magazynie GT, taki paro etapowy etap grzebania w 350Z... Jako punkt nr.1 bedzie wlasnie strojenie elektorniki, fabrycznie zetka jedzie na ubogiej mieszance z dolu dlatego ma tak malo momentu, mapy zaplonowe takze ma kiepskie zwlaszcza te z runku USA... Poproszę o jakaś informacje kiedy ten artykuł się ukarze. Chętnie bym się z nim zapoznał. Nie tylko zetki można ale i ok 90% innych aut przy pomocy interfejsu MPPS oraz WinOLSa... tylko żeby takie rzeczy robić to trzeba wiedzieć co się z czym je... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Moja zetka z wyjetym kompresorem bedzie opisywana... Modyfikacje podzielilem na: ETAP 1: - sam remap ETAP2: - cat back + decaty + kolejne dostrojenie softu w ECU ETAP 3: - modyfikacje dolot: wkladka K&N + dystans pod pleneum + dostrojenie softu Beda pomiary z hamowni red race oraz pomiary drogowe urzadzeniem Race Logic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Moja zetka z wyjetym kompresorem bedzie opisywana... Modyfikacje podzielilem na: ETAP 1: - sam remap ETAP2: - cat back + decaty + kolejne dostrojenie softu w ECU ETAP 3: - modyfikacje dolot: wkladka K&N + dystans pod pleneum + dostrojenie softu Beda pomiary z hamowni red race oraz pomiary drogowe urzadzeniem Race Logic Kiedy panie,kiedy? Wygląda obiecująco... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) ja miałem crx-a del solke, wsadziłem silnik b18c4, seria 169 km. Daliśmy tłumik przelotowy cały, stożek, i strojenie kompa i wpadło około 25 km ale to silnik 1,8 wiec mało można zrobić niskim kosztem. Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.