borasmax Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 moje autko n15 1.6 90KM podtlenek LPG szarpało na benzynie niemiłosiernie wyczytałem, że oczyszczenie przepustnicy pomoże i faktycznie pomogło odkręciłem przepustnice, krokowca (nie ściągnąłem metalowej osłony podobno pod nią znajduje sie śrubka do regulacji szybkości spadania obrotów) wszystko wyczyściłem i skręciłem dodając silikon pomierzy krokowcem a przepustnica. na rozgrzanym silniku na rozłaczonych wtyczkach najnizsze obroty jakie moge osiagnac to 900, obawiam sie ze uszkodzilem czarna plastikowa srubke do regulacji obrotow. czy moge jakos ja wymienic i czy te obroty sa normalne czy moge je jakos jeszcze obnizyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 WG mnie ok ,,, pewnie powinno być 850 + i - 50 po czyszczeniu sie ustawia ,,,,obroty nie wiem jak w ga ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 z tego co ja wiem to 750 plus minus 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 no mi tez wydaje sie ze powinno byc 750 +- 50 ale nie moge mocniej dokrecic srubki aby zmniejszyc obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 narazie poczekaj moze komp sam sobie ustawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Poszukaj w "Sam naprawiam" lub na forum, jest śruba do regulacji obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 to że jest to kolega wie miałem w ręce przepustnice od GA ... ale nie kojarzę tego a tam nie ma przypadkiem oringu który może trzeba wymienić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 tak dokładnie nie rozbierałem przepustnicy by stwierdzić ze jest tam oring, przypomniałem sobie ze przyspieszałem zapłon oczywiście na 'oko' wiec możliwe ze ma to wpływ na obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 napewno ma wplyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ok to bym miął odpowiedz. ale boli mnie ta plastikowa śrubka, nowa(używana z allegro:P) przepustnica nie jest droga 50-100zl pytanie czym różnią sie przepustnice od wersji z silnikiem 1.4 1.6 i 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.