jacek22 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam mam pytanie co moze byc przyczyna ze napiecie na akumulatorze z ok 13v na postoju spada przy rozruchu na 8v oczywiscie wolno kreci ale zapala prad ładowania jest ponad 14v i czy włacze swiatła nawiew to bez roznicy dalej trzyma te ponad 14v wiec alternator odpada. jak włacze swiatła nawiew i próboje odpalic jest to samo spada napiecie moze troche nizej niz 8v ale zapala po kilku odpaleniach na aku dalej pokazuje te 13v objawy sa jak by aku był słaby po sprawdzeniu elektrolitu miernik na kazdum ogniwie pokazuje zielone pole nawet jak długo kreci to to niespadnie ponizej tych 8v w skrocie zaczyna szybko krecic a po paru sekundach wolno lecz cały czas daje rade normalnie to gdyby aku było słabe to niedało by rade na swiatłach i nawiewie zapalic albo gaszeniu i ponownym adpalaniu w krotkich odstepach czasu. w mrozy -25 krecił normalnie moze rozrusznik jest zabrudzony albo szczotki sie w nim koncza auto; almera n16 2.2di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 rozrusznik może zwarcia dostawać, a czy jakichś dziwnych dźwięków przy odpalaniu nie było słychać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 no własnie nic jutro moze od znajomego porzycze akumulator o podobnych parametrach 72ah 680en i sie zobaczy bo szkoda nowego aku kupowac jak to nie to w p10 2.0d miałem podobnie lecz te objawy trwały do kilku odpalen az szczotki sie skaczyły i juz wogole nie krecił tylko skrzeczał i dymił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 a moze tulejki na rozruszniku na wirniku? ja mialem tak u siebie aż chciałem odpalic auto po tankowaniu i nie dał rady przekrecić! dużo poprostu potrzbuje wtdy pradu rozrusznik! jak odpalasz auto to rozrsznik powinien ci aż świszczeć taki miły odgłos powinien wydawać ! taki właśnie zabieg zrobiłem wymieniłem tulejki na rozruszniku , mam nowy akumulator i przy -32 stopniach odpala bez żadnego ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 moze i macie racje bo dzis podmieniłem aku i dalej to samo kreci ale powoli podjade jutro do mechanika bo koszt chyba niewielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ale jeżeli to tulejki to ciężki dostep jest żeby odkrecić rozrusznik! jak go bedziesz wykrecał !to radze z uwagi na dużą pracochłonność i słaby dostęp zmienić te tulejki od razu ! tam idą specjalne jakies samo-smarujące napewno bedzielepiej kręcił aż gwizdał i zwróc uwage odrazu na zużycie bendiksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 problemem okazały sie szczotki po wymianie jest tak jak damiano pisał przy zapalaniu az gwizdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 a tulejki w jakim stanie ? patrzyłeś? wymieniałeś? i powiedz jeszcze ile dałeś za szczotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 mechanik robil nie ma pogody aby samemu robic a kanału nie mam za szczotki dałem 20zł ale mowił ze bardzo ciezko było je dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.