Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

akumulator czy cos innego


jacek22

Recommended Posts

Witam mam pytanie co moze byc przyczyna ze napiecie na akumulatorze z ok 13v na postoju spada przy rozruchu na 8v oczywiscie wolno kreci ale zapala prad ładowania jest ponad 14v i czy włacze swiatła nawiew to bez roznicy dalej trzyma te ponad 14v wiec alternator odpada.

jak włacze swiatła nawiew i próboje odpalic jest to samo spada napiecie moze troche nizej niz 8v ale zapala po kilku odpaleniach na aku dalej pokazuje te 13v objawy sa jak by aku był słaby po sprawdzeniu elektrolitu miernik na kazdum ogniwie pokazuje zielone pole nawet jak długo kreci to to niespadnie ponizej tych 8v

w skrocie zaczyna szybko krecic a po paru sekundach wolno lecz cały czas daje rade

normalnie to gdyby aku było słabe to niedało by rade na swiatłach i nawiewie zapalic albo gaszeniu i ponownym adpalaniu w krotkich odstepach czasu. w mrozy -25 krecił normalnie

moze rozrusznik jest zabrudzony albo szczotki sie w nim koncza

auto;

almera n16 2.2di

Link to comment
Share on other sites

rozrusznik może zwarcia dostawać, a czy jakichś dziwnych dźwięków przy odpalaniu nie było słychać ??

Link to comment
Share on other sites

no własnie nic jutro moze od znajomego porzycze akumulator o podobnych parametrach 72ah 680en i sie zobaczy bo szkoda nowego aku kupowac jak to nie to w p10 2.0d miałem podobnie lecz te objawy trwały do kilku odpalen az szczotki sie skaczyły i juz wogole nie krecił tylko skrzeczał i dymił

Link to comment
Share on other sites

a moze tulejki na rozruszniku na wirniku? ja mialem tak u siebie aż chciałem odpalic auto po tankowaniu i nie dał rady przekrecić! dużo poprostu potrzbuje wtdy pradu rozrusznik!

 

jak odpalasz auto to rozrsznik powinien ci aż świszczeć taki miły odgłos powinien wydawać !

 

taki właśnie zabieg zrobiłem wymieniłem tulejki na rozruszniku , mam nowy akumulator i przy -32 stopniach odpala bez żadnego ale :wave:

Link to comment
Share on other sites

moze i macie racje bo dzis podmieniłem aku i dalej to samo kreci ale powoli podjade jutro do mechanika bo koszt chyba niewielki

Link to comment
Share on other sites

ale jeżeli to tulejki to ciężki dostep jest żeby odkrecić rozrusznik! jak go bedziesz wykrecał !to radze z uwagi na dużą pracochłonność i słaby dostęp zmienić te tulejki od razu ! tam idą specjalne jakies samo-smarujące napewno bedzielepiej kręcił :whistle: aż gwizdał i zwróc uwage odrazu na zużycie bendiksa

Link to comment
Share on other sites

problemem okazały sie szczotki po wymianie jest tak jak damiano pisał przy zapalaniu az gwizdze

Link to comment
Share on other sites

a tulejki w jakim stanie ? patrzyłeś? wymieniałeś?

 

i powiedz jeszcze ile dałeś za szczotki?

Link to comment
Share on other sites

mechanik robil nie ma pogody aby samemu robic a kanału nie mam za szczotki dałem 20zł ale mowił ze bardzo ciezko było je dostac

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...