mar37 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witam.mam primkę p11.144 1.8i z 2000 roku i niewiem gdzie mam znależć przekażnik wycieraczek .niedziałają mi wycieraczki w trybie tym czasowym (pierwszym tym najwolniejszym gdzie jest regulacja pokrętłem przy kierownicy)i nie działa mi wycieraczka w momencie włączenia spryskiwacza na przednią szybe.co to może być i gdzie szukać.wymieniłem wszystkie przekażniki przy bezpiecznikach w kabinie i te pod maską co są po prawej strony i dalej nic.pomocy.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 wina leży w silniczku, poszukaj był już o tym, a odnośnie spryskiwania to trzeba chwilę przytrzymać i wycieraczka ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar37 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 nic z tego.żadnej reakcji.znaczy spryskiwacze chodzą a wycieraczki nie w tym momencie.a najwolniejszego trybu pracy wycieraczki przedniej z regulacją to wogule niema.tzw czasówki nie działają wogule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Jeżeli wycieraczki nie działają w trybie przerywanym , to na 100 % wina silniczka. Chyba w " zrób to sam " jest szczegółowa instrukcja naprawy. Robiłem to też i pomogło wystarczy go rozebrać i przeczyścić w środku. Napewno sobie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Jeżeli wycieraczki nie działają w trybie przerywanym , to na 100 % wina silniczka. Chyba w " zrób to sam " jest szczegółowa instrukcja naprawy. Robiłem to też i pomogło wystarczy go rozebrać i przeczyścić w środku. Napewno sobie poradzisz. mam ten sam problem co mar37, rozkrecilem i przeczyscilem ten silniczek w dalszym ciągu nie działa mi 1-wszy bieg, 2 i 3 dziala OK , bardzo prosze o jakies porady , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micra96 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Według mnie walnięty masz przełącznik wycieraczek. U mnie w K11 też nie było czasówki i po wymianie przełącznika wszystko jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 chyba zaryzykuje i kupie ten wyłącznik, na szczescie nie sa drogie:) ostatnio grzebalem przy aucie i natrafilem na pewien przekażnik króry moze byc wlasnie od wycieraczek, ustawilem wycieraczki na 1 tryb (ktory nie dziala) i zaczalem ruszac kabelkami idacymi do tego przekaznika az w pewnym momencie wycieraczki sie uruchomily lecz tylko na jeden cykl. Postanowilem otworzyc ten przekaznik i popoprawiac łączenia lutowane lecz nie przyniosło to żadnego rezultatu, tak sie wlasnie zastanawiam czy wymiana go ma sens (dodam ze chodzi o przekaznik znajdujący sie przy kielichu amotyzatora od strony kierowcy tuż przy przyszybiu tak jak pisalem wczesniej zaryzykowalem i kupilem owy przekaznik i to wlasnie on u mnie był przyczyną ustarki. Teraz działa mi zarówno pierwszy bieg jak i wycieranie szyby przy spyskiwaniu płynem. Dowiedziałem sie również ze nie wszystkie primery je mają niestety nie wiem od czego to zależy. W niektorych jest jedynie przekaznik w czarnej skrzynce przy ABSie a w innych jak u mnie jest oddzielny znajdujacy sie przy przyszybiu od strony kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar37 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 chciałem zakończyć temat.to nie był silnik .nie przekażnik ani nie przełącznik.zwykły kabel w wiązce był uszkodzony.polutowane i chula już z półtora roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Dobrze że wogóle się pochwaliłeś i podzieliłeś ze znalezieniem przyczyny usterki. To się chwali. Lepiej późno niż w cale. Pewnie komuś przyda się taka cenna informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.