Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

wycieraczki-problem )


mar37

Recommended Posts

witam.mam primkę p11.144 1.8i z 2000 roku i niewiem gdzie mam znależć przekażnik wycieraczek .niedziałają mi wycieraczki w trybie tym czasowym (pierwszym tym najwolniejszym gdzie jest regulacja pokrętłem przy kierownicy)i nie działa mi wycieraczka w momencie włączenia spryskiwacza na przednią szybe.co to może być i gdzie szukać.wymieniłem wszystkie przekażniki przy bezpiecznikach w kabinie i te pod maską co są po prawej strony i dalej nic.pomocy..........

Link to comment
Share on other sites

wina leży w silniczku, poszukaj był już o tym, a odnośnie spryskiwania to trzeba chwilę przytrzymać i wycieraczka ruszy

Link to comment
Share on other sites

nic z tego.żadnej reakcji.znaczy spryskiwacze chodzą a wycieraczki nie w tym momencie.a najwolniejszego trybu pracy wycieraczki przedniej z regulacją to wogule niema.tzw czasówki nie działają wogule.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli wycieraczki nie działają w trybie przerywanym , to na 100 % wina silniczka. Chyba w " zrób to sam " jest szczegółowa instrukcja naprawy. Robiłem to też i pomogło wystarczy go rozebrać i przeczyścić w środku. Napewno sobie poradzisz.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jeżeli wycieraczki nie działają w trybie przerywanym , to na 100 % wina silniczka. Chyba w " zrób to sam " jest szczegółowa instrukcja naprawy. Robiłem to też i pomogło wystarczy go rozebrać i przeczyścić w środku. Napewno sobie poradzisz.

 

mam ten sam problem co mar37, rozkrecilem i przeczyscilem ten silniczek w dalszym ciągu nie działa mi 1-wszy bieg, 2 i 3 dziala OK , bardzo prosze o jakies porady , pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Według mnie walnięty masz przełącznik wycieraczek. U mnie w K11 też nie było czasówki i po wymianie przełącznika wszystko jest OK

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

chyba zaryzykuje i kupie ten wyłącznik, na szczescie nie sa drogie:)

 

ostatnio grzebalem przy aucie i natrafilem na pewien przekażnik króry moze byc wlasnie od wycieraczek, ustawilem wycieraczki na 1 tryb (ktory nie dziala) i zaczalem ruszac kabelkami idacymi do tego przekaznika az w pewnym momencie wycieraczki sie uruchomily lecz tylko na jeden cykl. Postanowilem otworzyc ten przekaznik i popoprawiac łączenia lutowane lecz nie przyniosło to żadnego rezultatu, tak sie wlasnie zastanawiam czy wymiana go ma sens (dodam ze chodzi o przekaznik znajdujący sie przy kielichu amotyzatora od strony kierowcy tuż przy przyszybiu

 

tak jak pisalem wczesniej zaryzykowalem i kupilem owy przekaznik i to wlasnie on u mnie był przyczyną ustarki. Teraz działa mi zarówno pierwszy bieg jak i wycieranie szyby przy spyskiwaniu płynem. Dowiedziałem sie również ze nie wszystkie primery je mają niestety nie wiem od czego to zależy. W niektorych jest jedynie przekaznik w czarnej skrzynce przy ABSie a w innych jak u mnie jest oddzielny znajdujacy sie przy przyszybiu od strony kierowcy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

chciałem zakończyć temat.to nie był silnik .nie przekażnik ani nie przełącznik.zwykły kabel w wiązce był uszkodzony.polutowane i chula już z półtora roku

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Dobrze że wogóle się pochwaliłeś i podzieliłeś ze znalezieniem przyczyny usterki. To się chwali. Lepiej późno niż w cale. Pewnie komuś przyda się taka cenna informacja.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...