sTrIt Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam Panowie Jako że idzie wiosna pora zabrać się za doprowadzenie autka do stanu idealnego. Planuje następujące zakupy: Zestaw filtrów (paliwa, gazu, kabinowy, powietrza) Elementy zawieszenia (wahacze górne, przegub lewy) Tłumik końcowy Klocki hamulcowe, na tył oraz przód Wymiana płynu wspomagania Wymiana oleju w skrzyni Oraz naprawa drobnych usterek takich jak: problem z wycieraczkami (niewracająca czasówka, głośna praca), spalona dioda podświetlania licznika przebiegu, niezamykający się bagażnik z pilota (w ogóle brak jakiejkolwiek reakcji na pilota) Prosiłbym was o pomoc w doborze dobrych części w rozsądnych pieniążkach, chciałbym mniej więcej wiedzieć o ile mój portfel zostanie odchudzony Wszelkie porady wskazania mile widziane. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Wszelkie porady masz w tematach na forum, więc poczytaj a nie zakładasz nowy temat zaśmiecając forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tak rozumiem że są pewne tematy na forum gdzie mogę coś znaleźć, ale chciałbym podyskutować na temat części, do których warto dopłacać a do których nie, które są sprawdzone i przetestowane... I od tego jest forum prawda? Nie chce się kłócić, więc jeżeli uważacie że takim tematem zaśmiecam forum to ok. Tylko zobaczcie jaki tutaj jest bajzel... W temacie o płynach i olejach eksploatacyjnych jest 30 stron, i żeby coś znaleźć trzeba wertować wiele postów, szkoda że nikt nie pomyślał żeby dać to na pierwszą stronę posta z podziałem na silniki i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 tak jest kolego niestety ze trzeba sie nieraz przekopac przez post zeby sie co nieco dowiedziedz . . Co do czesci zawieszenia to rozgladal bym sie za Swagiem. wahacze gorne - moda na lozyskowane . Chociaz moje zdanie w tym tenmacie jest akuratnie zeby zakladac na tulejach slizgowych . . Przeguby to poczytaj na forum . Filtry to mam albo knecht (paliwowy i powietrza.) Olejowy -to japonskie sa dobre i tansze niz filtrona . Tarcze i klocki hamulcowe firm do wyboru i koloru - Drogie TRw i ATE , Brembo . Ja mam zalozoze ABE i kolcki kaschijama . W sumie to jedne z tych tanszych ale chodza. Jesli lubisz szybsza jazde to moze kup sobie tansze tarcze ale lepsze klocki . Tutaj kwestia kasy jaka dysponujesz. tlumik koncowy to pewnie kup Bosala . ja do siebie do golfa 2 tez kupowalem bosala. Bylem zadowolony. Filtr kabinowy to najlepiej orginal . Zalozysz wtedy bez problemu Olej do skrzyni to klasy SAE 75W-90 . Firma do wyboru. Chwala Valwoline Plyn do wspomagania to musisz zobaczyc albo dextron2 lub 3 . to w instrukcji. . Takie zycie trzeba czytac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ja kupowałem oryginalne używki z angoli na szrocie i sam montowałem Kupowałem także te lepsze i gorsze podzespoły w sklepach. Moje zdanie jest takie że nie warto przepłacać, czy to używka czy dobra nówka i tak poleci na naszych dziurach Płyny eksploatacyjne to wszystko praktycznie to samo. Trzeba zwracać jedynie uwagę na klasę. Nie bądźmy pedantami, samochód ma służyć tobie a nie ty jemu, no chyba że wziąłeś z nim ślub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.