Rotten Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 To Artic, ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Planuje przełozyć instalacje 2 gen czy moge wykorzystać przewód zasilający parownik ze starego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Witam mam pytanie czy rezystancja wtryskiwaczy w silniku 1,4 wynosi 10-14 o.Drugie pytanie czy emulator AUTRONIC AE-304 który ma rezystancje 10-15 o będzie chodził z tym silnikiem ? Mam w posiadaniu instalacje Stag - 150 czy będzie działać z autkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Rezystancja wtryskiwaczy jest koło 8-9 ohm, mniałem emulator który mniał zastępczo 100 ohm i też bez problemu działało więc i Twój zadziała. A ten Stag 150 to przypadkiem nie ma w sobie emulatora wtryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 W chwili obecnej mam ae-304 ja przełączę na pb to strasznie mi przelewa kopci i się muli jak podłącze wtryskiwacze normalnie czyli pomijając emulator pracuje normalnie wiec chyba muszę zmienić emulator ? Tak stag ma emulator w sobie Dino mi polecił bingo-s ale u mnie kosztuje 280 PLN a stag 180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Na to wychodzi że ten obecny jest zwalony, może zwiera jeden wtryskiwacz z masą i leje cały czas. Zastosuj ten wbudowany skori I tak jest i powinno być dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mam pytanie odnośnie dobrej praktyki: co ile należy wymieniać filtr fazy ciekłej? Pytam, bo kończy mi się gwarancja na instalację w kwietniu i spodziewam się, że właśnie od kwietnia będę sobie filtry wymieniał sam. Na razie grzecznie jeżdżę do serwisu po pieczątki. I jak FFL magicy wymieniają mi co 10 tys. (i zawsze trochę syfu się w nim zbiera), tak wg nich FFC wystarczy co 40 tys. km wymienić. Wydaje mi się to strasznie dużo, jak czytałem o filtrach to dobre kosztowały śmieszne pieniądze, więc może warto częściej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 nie wiem co tam masz, ale koszt 3zł chyba nie jest powalający aby wymienić FFC co 10kkm ja tak zmieniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mam AC R01, elektrozawór Valtek, ze statystyk spalania wynika, że przez filtr przeszło już 3600l gazu, więc chyba sporo. Rozumiem, że w mojej konfiguracji FFC jest na/przy elektrozaworze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 tak FFC masz przy EZ, koszt znikomy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Montował ktoś w N15 taki mikser? http://www.drypa.pl/produkt228.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 coś dla miłośników wiercenia kolektora bez demontażu to nie wszytko z kolektora Miska Galanta 2.5 V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 FFC po 40 tys. km, koniec gwarancji miesiąc temu, więc wymieniłem sam. Za każdym razem jak byłem na "przeglądzie" po kolejnych 10 tys. to się pytałem, czy nie trzeba zmienić i było, że nie, że nie trzeba tak często jak FFL, że 40 tys. można spokojnie jeździć. A gaziarz niby jeden z lepszych w Krk, polecany na lpg-forum itp itd. Dodam tylko, że drugie tyle syfu, pyłu wygarnąłem z EZ. Trzeba było się o wymianę wykłócać jednak... PS: w zestawie dostałem taki mały oring (na zdj. z lewej), ale chyba nadmiarowy do Valteka? Bo nie było takiego w EZ i nigdzie też nie pasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Ja wymieniałem ostatnio po około 35kkm i mój filtr wyglądał jak nowy w porównaniu do twojego .A też mam zawór valteka . Gdzie tankujesz gaz bo ja tylko na statoil , lukoil , schell , bp i tesco ale tam też dostarcza bp. Edytowane 29 Maja 2014 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Grubo też polecam Statoila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Właściwie na co dzień to tylko Lukoil i Tesco (tanio i po drodze), inne stacje to tak dosłownie kilka razy w roku, jak jestem gdzieś w trasie. Trochę mnie zagięło to, co tam zastałem, w sumie sam filtr nie był taki strasznie brudny, ale przestrzeń w której siedział i jego wszystkie załamania były wypełnione tym pyłem;/ Ciekawe, czy mógł przez to mulić, jutro się przekonam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 oo co powiesz na Spota w kraku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 PS: w zestawie dostałem taki mały oring (na zdj. z lewej), ale chyba nadmiarowy do Valteka? Bo nie było takiego w EZ i nigdzie też nie pasował. to oring, który wkłada się w te ząbki w filtrze na statoilu jest teraz promocja 10gr taniej za samodzielne tankowanie, tylko trzeba sobie kod wydrukować z ich strony, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 oo właśnie coś miałem mówić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 jak to zazwyczaj bywa, najgorzej jest wkręcić nakrętkę z baryłką do WZW, reduktora, EZ , zawsze coś szpringuje i ciężko załapać gwint :D :D kto to robił wie o co caman aby ułatwić sobie robotę, należy w pierwszej kolejności zamontować tylko nakrętkę z baryłką a następnie wsunąć końcówkę, zdjęcia wszytko wyjaśniają, mam nadzieję w niektórych autach po podłączeniu insatalcji LPG i po przełączeniu na gaz, ECU zgłasza błąd wtryskiwaczy benzynowych, (np. Renia Espace z silnikiem 3.5L V6 nissana robi takie cuda ) czyli nasz sterownik ma złą wartość emulacji tychże wtryskiwaczy, wyjścia sa dwa: jedno to zakup emulatora i wpięcie w układ lub zakup rezystorów i wlutowanie równolegle pomiędzy kable idące do wtrysków PB, zazwyczaj starcza 2x100ohma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 w niektórych autach po podłączeniu insatalcji LPG i po przełączeniu na gaz, ECU zgłasza błąd wtryskiwaczy gazowych, (np. Renia Espace z silnikiem 3.5L V6 nissana robi takie cuda ) czyli nasz sterownik ma złą wartość emulacji tychże wtryskiwaczy, wyjścia sa dwa: jedno to zakup emulatora i wpięcie w układ lub zakup rezystorów i wlutowanie równolegle pomiędzy kable idące do wtrysków PB, zazwyczaj starcza 2x100ohma. Chyba ECU zgłasza błąd wtryskiwaczy benzynowych A czy emulator czy rezystory to zapewne wychodzi na to samo. Emulator pewnie wprowadza jakąś oporność, co zresztą to samo można osiągnąć rezystorami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 No Ecu nie wie co ma na końcu kabelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Chyba ECU zgłasza błąd wtryskiwaczy benzynowych heh, dzięki już poprawione ustawianie progu obrotów: jeżeli nasze auto ma inne obroty w programie LPG niż to co wskazuje obrotomierz, należy: zjechać napięciem aż zanikną obroty, następnie ponosimy napięcie do czasu aż znowu zanikną i otrzymana wartość dzielimy na 2 i powinno być OK. czyli: zanik przy 1.5V następnie w górę i zanik przy 4.5V mamy z tego, że przy 3V powinno byc OK - to jest przzykład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Podbijam, mam dwa pytania: 1. Jaki przewód gazu kupić? Chodzi o ten łączący reduktor z ffl i filtr z listwą wtryskową. Rozerwał mi się przy ffl, słychać było syczenie, przy wymianie filtra dopiero zauważyłem;/ Musiałem go tymczasowo skrócić, docelowo chciałbym wymienić. Pomierzyłem stary, ma okolice 20x12 (zewn/wewn), ale mógł się rozciągnąć, więc nie wiem na ile wierzyć w pomiar, w IC są dostepne 11x18, 12x19, filtr mam na 12mm, który brać? 2. Jak kiedyś pokazywałem zdjęcia mojej instalacji to ktoś powiedział, że czujnik temperatury gazu mam w takim sobie miejscu (zaraz przy gorącej pokrywie zaworów), przesunąć go bliżej filtra (strzałka)? Foto poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.