Gość Szymon- nowy Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam! Jestem nowy na tym forum choć nie młody wiekiem. Proszę Cię o pomoc. Mam King Caba 2,5 z 1993r. Jest wszystko ok ale kiedy stojąc w miejscu załączę na asfalcie lub prostej napęd na 4 koła (na kołach są manualne sprzęgiełka, które są załączone) i ruszę to mało mi kierownicy nie wyrwie. Leci na prawo i lewo jakby się miało koła zaraz pourywać. Wymieniłem całe przednie zawieszenia na nowe, zlikwidowałem luz na przednich łożyskach ale dalej jest to samo. Sytuacja jest inna, kiedy będąc w ruchu wrzucam napęd na 4- wtedy nic się nie dzieje ale czy na pewno załączają się wtedy napędy??? Czy możesz mi pomóc? Nawet nie bardzo wiem jak poruszać się po tym forum. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 (edytowane) po pierwsze primo to w tym modelu nie wolno załączać 4wd w ruchu !!! może się nic nie dzieje bo nie wskakuje 4x4 4h i 4l wpinasz w stój !! z 4l na 4h też w stop, a 4h możesz na 2h w trakcie jazdy, może coś z mostem, a może sprzęgiełka jakimś cudem puszczają, nie bardzo mam pomysł, ale jeżeli rzuca ci kierownicą to musi być kwestia nierównej prędkości na kołach z przodu, czyli albo nierówno jakimś cudem napędza albo coś stawia opór. co to znaczy wszystko wymieniłeś ? a w 2h z załączonymi sprzegiełkami coś się dzieje ? coś słychać ? podnieś przód wrzuć reduktor na N pokręć wałem kołkami zobacz co tam ciekawego może coś się wyjaśni, jak most będzie podejrzany to spuść olej zobacz czy nie ma tam jakiś większych kawałków żelastwa ? nie mam lepszych pomysłów Edytowane 4 Marca 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon- nowy Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Ok. Tak więc zrobię. Dam znać co i jak. Dzięki i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 i co tam bo ciekawy jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon- nowy Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Witam! Miałeś rację- nie wolno załączać napędów podczas jazdy. Po drugie- Miałem różne ciśnienie w oponach i na asfalcie była to katastrofa- dobrze, że niczego nie zrąbałem. Po trzecie- przy włączonych sprzęgiełkach nic się nie dzieje, tzn. nie zgrzyta nic itd więc myślę, że wszystko tam gra. Mam jeszcze pytanko; ten pick up jest bardzo " twardy" podczas jazdy po dziurach i terenie- jedzie się nim jak taczką- aż plecy bolą. Czy jest to wina amortyzatorów??? Czy jeżeli je wymienię to będzie bardziej "miękki"??? Mam takie na oku- nawet nie drogie- po ok. 75zł za szt. marki Tokico. Przesyłam link do ogłoszenia- poradż czy będą w ogóle pasować i czy są coś warte??? Nie mam kasy aby pakować droższe. Pozdrawiam i czekam na podpowiedź. http://moto.allegro.pl/amortyzator-tylny-nissan-king-cab-pick-up-wroclaw-i2174396351.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) to jest cięzarówka, nie isteniej pojęcie komfortu spuść powietrza troche, albo wrzuc z 300kg Edytowane 15 Marca 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corey Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 albo wrzuc z 300kg ja na pace mam dwa worki po 50kg z żwirem - sprawdza się to znakomicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon- nowy Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Czyli rozumiem, że nie ma sensu wymieniać amorków, bo to nic nie da. Jednyna rada to dociążenie paki. No cóż sprawdze to. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 jak wymienisz to raczej będą twardsze bo mniej zużyte coś mi sie widzi, ile masz napompowany tył ? jak nic nie wieziesz to można sporo spuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon- nowy Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Wszędzie mam po 3 i nic na pace nie mam i nie będę miał. Więc do ile ma upuścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) haha to sie nie dziw przód 2,2 tył od 1,9 ale to zależy jakie masz kapcie Edytowane 18 Marca 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymon- nowy Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 kurd' e frans, moje papcie to 31X10, 5x 15. To takie udawacze terenowych gum; 70% szosa i 30% teren. Ale mnie zaskoczyłes!!!!!\ Już jutro to sprawdzę. Faktycznie pomogło- i to bardzo!!! Stał się bardziej miękki. Nie jest co prawda komfort osobówki ale niebo, a ziemia z wcześniejszą jazdą. Dziekuję za pomoc i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.