Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pedal gazu sie zacina


Gość Ospamox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ospamox

mam problem z obrotami silnika, poczatkowo myslalem ze to silniczek krokowy jednak doszedlem do problemu ze pedal gazu mi sie zacina i jets to przyczyna tego iz obroty na biegu jalowym wchodza mi na 2 tys, gdy odcisne pedal obroty spadaja ponizej tys, i tu moje pytanie co zrobic? nasmarowalem linke, pedal przeczyscilem jednak problem caly czas sie powtarza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys ktos na forum pisal ze jak auto sie rozgrzeje dosc mocno (wlaczy sie wiatrak) to ta klapka w przepustnicy spada za nisko bo "sklepała" sie jakaś srubka położenia przepustnicy, ja mam tak w k11 ale nie umiem tej srubki zlokalizowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tu coś znajdziesz.

http://forum.nissank...al-gazu-16-16v/

 

Czy może ktoś z Was zrobić fote z tą śrubką lub pokazać na przykładowym zdjęciu z allegro? Od paru dni mam to samo a niedługo się zrobi cieplej B)

Edytowane przez SlawekS25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąć przepustnice, wymyć dokładnie z nagaru wyczyścić silnik krokowy i naciągnąć sprężyne a na koniec wyregulować ogranicznik domknięcia przepustnicy i ustawić obroty plastikową śrubą. Max 2 godziny roboty z browarkiem. Wszystko opisane dokładnie na forum.

 

SlawekS25 proszę Cie bardzo :)

 

Na zdjęciu śrubka A ogranicza domknięcie przepustnicy i tą trzeba troche dokręcić żeby sie pedał nie blokował.(podwyższy obroty ) trzeba korygować plastikowa śrubą w przepustnicy

 

Na zdjęciu śrubka B reguluje obroty ssania.

post-39523-0-70566400-1331409353_thumb.jpg

Edytowane przez Depesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąć przepustnice, wymyć dokładnie z nagaru wyczyścić silnik krokowy i naciągnąć sprężyne a na koniec wyregulować ogranicznik domknięcia przepustnicy i ustawić obroty plastikową śrubą. Max 2 godziny roboty z browarkiem. Wszystko opisane dokładnie na forum.

 

SlawekS25 proszę Cie bardzo :)

 

Na zdjęciu śrubka A ogranicza domknięcie przepustnicy i tą trzeba troche dokręcić żeby sie pedał nie blokował.(podwyższy obroty ) trzeba korygować plastikowa śrubą w przepustnicy

 

Na zdjęciu śrubka B reguluje obroty ssania.

 

Dzięki o to mi chodziło; pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak tą srubkę A dokrecic ? bo mam ten sam problem w k11, ona jest z jakąs kontrą ? bo widze nakrętkę. Nakrętkę popuszczamy i śrubę wkręcamy i dokręcamy nakrętkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Popuszczamy nakrętkę jest ona tam tylko słabo ją widać i wkręcamy lub wykręcamy śrubę na krzyżaka na którą ta nakrętka jest nakręcona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

depesz, czy nie pomyliłeś moze srubek ? bo czytając archiwalne forum ktoś mówił ze śrubka ograniczająca zamkniecie przepustnicy znajduje sie powyżej linki gazu wiec wypadałoby na twoim zdjęciu ze to rubka B a nie A jak napisałes, sam juz nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pomyliłem :) pod śrubką b znajduje sie bimetal przez który przepływa płyn chłodniczy i w zależności czy płyn jest gorący czy zimny podnosi lub obniża śrubkę b regulując w ten sposób ssanie. Śrubką b tez można ograniczyć domknięcie przepustnicy tylko ze po porannym odpaleniu obroty na ssaniu będą powyżej 2000. Reasumując do ograniczenia domknięcia przepustnicy służy tylko i wyłącznie śrubka A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to super dzieki, mówisz ze srubka B odpowiada za ssanie na zimnych obrotach, wlasnie u mnie rano jak wlacze silnik mam ok 2 tys obrotów wiec tą srubkę B mam wkręcić czy wykręcić ? bo wiem ze srubką A mam wkrecic zeby nie zakleszczała mi sie przepustnica a co w moim przypadku z B ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkrecając srubke b obnizasz obroty ssania tylko nie przesadz bo zacznie Ci sie blokować przepustnica wtedy musisz krecic srubką A. 2000obr/min troche za duzo 1400max przy temp 0*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki bardzo <piwo>, czyli u mnie wkrecam obie srubki, na poczatek spróbuje po pół obrotu, ale to za jakis tydzien bo musze kupic spray do czyszczenia gazników (przepustnic) i silikon pod krokowca bo ta papierowa uszczelka chyba juz cos przepuszcza bo czasami zafaluja mi obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepustnicy nie czyść sprayem bo spray nie umyje jej od spodu, tylko wykręć całą przepustnice i ja wymyj benzyną extreacyjna i pędzlem, wykręć silnik krokowy wyczyść go i wyreguluj sprężyne, wykręć też czarną plastikową śrube baypasu powietrza do ustawiania obrotów, otwory powietrzne wymyj i przedmuchaj powietrzem. Poskładaj do kupy, wyreguluj, jak masz dostęp do consula to wypas jeśli nie to na oko ustaw obroty na 750-800 a dopiero na koniec baw sie tymi śrubkami od otwarcia przepustnicy.

 

Obroty przestana falować jak wyczyścisz i naciągniesz sprężyne krokowca (opis jest na forum)

 

Aha czyszcząc przepustnice nie wykręcaj czujnika położynia przepustnicy!!!

bardzo delikatnie obchodż sie z przepływomierzem. Jest on w obudowie przepustnicy i zanim zaczniesz ja czyścić wykręć go.

Edytowane przez Depesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O sory pomyliły mi sie przepustnice. Myślałem ze chodzi Ci o GA1x

Edytowane przez Depesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila wkreciłem srubke od ssania o pol obrotu i srubke od przepustnicy o 1 obrot i pedał nadal sie blokuje ale jakby mniej, przed wkreceniem srubki wydaje mi sie ze wiekszy opor miał pedał gazu po zagrzaniu auta teraz po wkreceniu srubki i zagrzania auta wyczuwam jakby mniejszy opór ale mam problem, teraz auto jak juz jest zagrzane gaśnie bo zmiejszyły sie obroty ok 300-400 obr i gasnie. nie regulowałem nic srubką plastikową na imbus od obrotów jałowych bo wrocilem do domu. depesz mowiles ze po wkreceniu srubki A i B obroty wskoczą w góre a u mnie spadly. wkręcałem srubki dobrze bo to zwykłe srubki na malutki imbusik z normalnym prawym gwintem. o co chodzi ? przepustnica w srodku czysta bo z pol roku temu czyscilem ja sprayem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolo1005 kręcąc tymi śrubkami przypatrz sie jak to działa. Wkręć teraz śrubke A więcej niz o 1 obrót przepustnica przestanie sie blokować. Nie bój sie kręć śmiało nic sie nie stanie. Plastikowej sruby nie ruszaj na razie. Obroty dlatego Ci spadły ponieważ śruba dystansowa a zapewne wisiała w powietrzu bo ktos juz tak kiedys pewnie pchał łapy.

 

Ssanie na razie olej. Najpierw zrób by Ci sie nie blokowała przepustnica. Czyli kręć śrubką A

Jak juz to ustawisz to na koniec ustaw sobie ssanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko dzieki, dobrze ze sa tacy ludzie na forum jak ty ;) jutro krece tylko srubka od przepustnicy

 

depesz mam nadzieje ze krecac tymi srubami A i B chyba nic sie nie popsuje ? a czy maja te srubki wpływ na spalanie albo na integracje w komputer tzn w program na komputerze silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie popsuje.Owszem ma jeśli ustawisz za wysokie obroty. Nic sie nie bój tylko reguluj.

 

I jak poradziłeś sobie/

Edytowane przez Depesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...